Scott Scale Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Trenger hjelp til valg av ny mobiltelefon. Er åpen for for å vurdere de fleste OS, men heller mest mot Android idag. Viktige preferanser for valg av telefon: - God nettleser og e-postprogram - Rask GPS for bruk i tracking applikasjon - Må tåle å brukes ute og tåle en støyt - God til musikk/radio - Batterilevetid Endret 15. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hm... vet ikke med "rask GPS" fordi jeg bruker ikke gpsen på den, men SGS2 comes to mind. Siden den er "top of the market" for tiden, og fordi jeg har den selv. Vet ikke hva du mener med "tåler en støyt" men den tåler normalt bruk i alle fall. Har ikke kastet den ned fra broer og slått den med slegge, men nada problem med å ligge i lomma/skulderveska uten noe casing eller skjermbeskyttelse. Sikkert ikke noe vits å holde den ute i regnet under monsoon, men du får alltids tak i en case til den om du vil, antar jeg. Men det gjelder jo for alle telefoner. SGS2 har derimot en syk syk browser, H+ connection, flash, gjør alt lynraskt og alt det der. Lenke til kommentar
Scott Scale Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Vil bl.a bruke telefon når jeg er ute og trener. Tracking av rute ved løping eller sykling. Da er jeg avhengig av at GPS finner sattelitter etter kort tid, og ikke bruker flere minutter før den får lock. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hm det vet jeg faktisk ikke om den er god på. Jeg vet N8 er helt grei på det. Har brukt både N8 og SGS2 til enkel bynavigering. Husker ikke hvorvidt de brukte lang tid på å finne sattelitter når jeg startet programmene, men vet de holdt seg greit gående når de først hadde pinpointed my location i alle fall. Kjør en googlesøk på det kanskje Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) har du et tak på pris? av telefoner som tåler en støyt, men som fremdeles er ganske gode så har du xperia active som du kan lese om her og evt. motorola defy + eller Samsung Galaxy Xcover edit: typo Endret 15. september 2011 av Stagga89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå