DummeGaas Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Installerte i dag Slackware 9.0. Alt virker, bortsett fra musehjulet. Jeg har en MX500 som jeg bruker på USB-porten. Slik ser XF86Configen min ut: # ********************************************************************** # Core Pointer's InputDevice section # ********************************************************************** Section "InputDevice" Driver "mouse" Identifier "Mouse[1]" Option "Device" "/dev/mouse" Option "Emulate3Buttons" "off" Option "Name" "AutoDetected" Option "Protocol" "ExplorerPS/2" Option "Vendor" "AutoDetected" Option "Buttons" "7" Option "ZAxisMapping" "4 5" EndSection Noen forslag? Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Suse 8.2 m/Logitech Dual Optical USB mus. Mitt oppsett er helt likt, bortsett fra: Section "InputDevice" Driver "mouse" Identifier "Mouse[1]" Option "ButtonNumber" "6" Option "Device" "/dev/mouse" Option "Name" "Autodetection" Option "Protocol" "imps/2" Option "Vendor" "Sysp" Option "ZAxisMapping" "4 5" EndSection Har ingen anelse om dette hjelper Lenke til kommentar
sim Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Suse 8.2 m/Logitech Dual Optical USB mus. imps/2 gjør nok susen ja Hmm, er det en form for dobbel betydning i denne setningen chop Nyttig tips dette her, *skrive ned til en gang jeg skulle trenge det*. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Suse 8.2 m/Logitech Dual Optical USB mus. imps/2 gjør nok susen ja Hmm, er det en form for dobbel betydning i denne setningen chop Nyttig tips dette her, *skrive ned til en gang jeg skulle trenge det*. Vits å skrive det ned når du har det på forumet (?) Uansett så var det AKURATT det jeg lurte på. Sitter i SuSE da, men mitt MX500 hjul funker ikke.. Eller, kom ikke her for å finne svar da men, er egentlig greit nok. Uansett, forum == bra Lenke til kommentar
sim Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Vits å skrive det ned når du har det på forumet (?) Fordi søkefunksjonen på forumet suger 'hytte penis', derfor. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Takk, jeg får prøve. For øyeblikket har jeg desverre større problemer med PC'en (jeg tror strømforsyninga har vandret heden, ingen reaksjon i det hele tatt) men det får jeg ta i et annet forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå