Lautsprecher Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg kommer meg ikke inn i regedit eller "Ctrl-alt-del" Jeg ser de såvidt før de blir borte. Kan det være virus? Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 hmmm, har du skanna maskina di for virus da? eller spyware? hvis den ikke finner noe av dette så er det mest sansynlig ikke hverken virus eller spyware. søk også igjennom maskina di for trojanske hester. dette kan være lurt. når dette skjer så ville jeg anbefalt deg å reinstallert Windows. da vil det vel bli borte regner jeg med. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 har ikke søkt etter virus ennå. *søker etter virus* Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 ok, mulig det kan være det veit du. hvilket virus program bruker du? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Jeg fant verken virus eller spyware :x Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Hva annet kan være feil? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Fixa d nå lasta ned enditall2(Anbefales) lasta ned zonealarm Fant ut følgende: i system32mappa fant jeg en mappe kalt kazaabackupfiles som inneholdt mucho warez dette tydet på at noen brukte pc'en min som lagringsplass sletta den restarta *ctrl-alt-del* ctrl-alt-del ble borte med en gang installerte zonealarm fikk hauevis med "Blocka" connections enda mere bevis for at noen brukte pc'en min som lagringsplass t brukte enditall2 fant et program som het lcd.exe killa det musa bevegde seg litt rart :o oh shit neida testa ctrl-alt-del den ble der deeeilig 8) 8) 8) Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Ville nok kjørt en runde med en online virusscanner, som f.eks. Hous Call (gratis). Dette fordi mye av utøyet (virus, backdoors osv.) som går for tiden, har en lei tendens til å sette antivirus og brannmurer ut av funksjon. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Ville nok kjørt en runde med en online virusscanner, som f.eks. Hous Call (gratis). Dette fordi mye av utøyet (virus, backdoors osv.) som går for tiden, har en lei tendens til å sette antivirus og brannmurer ut av funksjon. takk :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå