Combat33 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hei! Jeg ser det er kommet en ny bios oppdatering for Abit IC7-G (bios 16) Er det noen som har oppdatert hovedkortet sitt med den og kjører raid 0? Måtte dere sette opp raiden på nytt igjen og reinstalere XP etter oppdateringen? Spørr fordi jeg en gang oppdaterte et hovedkort med raid innebygget og då måtte jeg instalere alt på nytt? På forhånd takk Lenke til kommentar
Npt Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Nei du trenger ikke sette opp raiden på nytt, ei heller win xp.. Noen har problemer med maxtor disker i raid 0 i bios 16, men dette er det en tutorial på abit-forumene.. Lykke til med ic7-g'et ditt! Gi det en klem fra meg. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg kunne klokke fsb høyere synkront med ram'en etter bios 16. Yahooo! Lenke til kommentar
Npt Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 bios 16 fikset bla et s-ata problem på ic7 som gjorde at BIOS ikke autodetecta s-ata disker. Veldig bra oppdatering, og anbefales til alle med ic7g.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå