Kadaju Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Gleder meg! Kommer ikke ut før torsdag 22. her da men... Håper bare at det ikke er tvungen japansk dub som Halo Reach hadde Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Klassisk? Det har jeg liten tro på. Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Spilt både 1 og 2. Veldig oppskrytt spørr du meg. Men må vel få meg 3ern når den blir billigere Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Syns det er bra spill jeg. Passe teit historie med tilhørende moro Veldig artig multiplayer og co-op er vel det som trekker mest opp! Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Ser flere påpekter "mangel" på en god historie her. For min del er det rett og slett DIGG å sette seg ned med hjernedød underholdning hvor jeg kan plaffe løs med en gang jeg tar opp håndkontrollen. Det er nettopp dette Gears of War serien er laget for. Hvis Gears of War hadde en knallgod lang historie tror jeg mye av flyten og den kontinuerlige spenningen ville falle litt bort. Uansett, gleder meg til å "slappe" av litt! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 NEEEEI. Takket være et svikefult postvesen ble det ingen Gears of war 3 på meg. Fillern. Har aldri feilet før med leveranse fra gamezone over natten, men i dag slo det til. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Samme her.. Irriterende.. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Ahh, jeg fikk fra Gamezone i dag. Blir noen timer med Gears i kveld gitt :D Endret 17. september 2011 av JonTj Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg skal pokker meg begynne å bestille derfra om de sender så mye (ofte) før tida Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg skal pokker meg begynne å bestille derfra om de sender så mye (ofte) før tida Har alltid fått spill på dato, eller 1-2 dager før release fra Gamezone. Så jeg bruker som regel de. Hadde det ikke vært for den slappe postmannen hehe. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ser flere påpekter "mangel" på en god historie her. For min del er det rett og slett DIGG å sette seg ned med hjernedød underholdning hvor jeg kan plaffe løs med en gang jeg tar opp håndkontrollen. Det er nettopp dette Gears of War serien er laget for. Hvis Gears of War hadde en knallgod lang historie tror jeg mye av flyten og den kontinuerlige spenningen ville falle litt bort. Uansett, gleder meg til å "slappe" av litt! Var igrunn akkurat det jeg også prøvde å si! Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Blir kongen av 3person shooters i år Selv naughty dog har gratulert epic med et fantastisk spill .. sier alt Endret 18. september 2011 av samco Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvilke av dagens spill har en virkelig god historie å fortelle ? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvilke av dagens spill har en virkelig god historie å fortelle ? Mass Effect er ganske omfattende og spektakulært, likte spesielt nummer 1. Kunne vært en god bok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvilke av dagens spill har en virkelig god historie å fortelle ? Mass Effect, Halo, Gears of War, Deus Ex: HR, Uncharted noen ihvertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvilke av dagens spill har en virkelig god historie å fortelle ? Mass Effect, Halo, Gears of War, Deus Ex: HR, Uncharted noen ihvertfall Enig i Mass EFfect og Deus Ex Halo, Gears of War og Uncharted er jo ikke akkurat kvalitetshistorier Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvilke av dagens spill har en virkelig god historie å fortelle ? Mass Effect er ganske omfattende og spektakulært, likte spesielt nummer 1. Kunne vært en god bok. Det finnes svjv to ME bøker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Hvilke av dagens spill har en virkelig god historie å fortelle ? Mass Effect, Halo, Gears of War, Deus Ex: HR, Uncharted noen ihvertfall Enig i Mass EFfect og Deus Ex Halo, Gears of War og Uncharted er jo ikke akkurat kvalitetshistorier også Assassins Creed selv om du ikke synes det er bra historier betyr ikke at de er dårlige. både Halo og Gears har et ganske stort univers med veldig dyp og omfattende historie Endret 18. september 2011 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvilke av dagens spill har en virkelig god historie å fortelle ? Mass Effect, Halo, Gears of War, Deus Ex: HR, Uncharted noen ihvertfall Enig i Mass EFfect og Deus Ex Halo, Gears of War og Uncharted er jo ikke akkurat kvalitetshistorier også Assassins Creed selv om du ikke synes det er bra historier betyr ikke at de er dårlige. både Halo og Gears har et ganske stort univers med veldig dyp og omfattende historie Halo og Gears, historiemessig, får en gjennomsnittlig Seagal film til å virke intelligent og gjennomtenkt. Etter min mening, selvsagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 øm du vet tydligvis ikke noe om Halo eller Gears Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå