Gå til innhold

Trailer: Max Payne 3 (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh... minnene, fikk svært lyst til å spele Max Payne 1 no om ikkje anna. Det såg no ikkje så gale ut dette, ein smule generisk kanskje, men det er grense for kor nyskapande ein trailer kan vere.

Det beste er selvsagt å bringe noe nytt inn i hvert nye spill. Men hvis man ikke klarer det så er det bedre å gi fansen det de vil ha enn å skape noe generisk. Jeg vet at jeg uttaler meg på meget tynt grunnlag nå, men traileren så stusselig ut. Mulig jeg bare er i dårlig humør fordi en annen spillserie jeg er glad i blir slaktet omtrent samtidig. NG. :(

Lenke til kommentar

Rockstar bruker slutten av max payne 2 der Mona døde som den faktiske slutten.

Og i alan wake av remedy finner du rester av et manuskript der, om du plukker det opp, skildrer hvordan max payne selv dør etter max payne 2, lest i max paynes egen stemme

Spoileralert

Og spillet denne traileren minner om er Kane & Lynch, mest fordi K&L "lånte" nesten hele gameplayet av max payne.

Skjønt, selv om feelingen skulle mangle, tror jeg at max payne 3 blir et storspill

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Dette var skuffende ja, jeg er stor fan av de to andre spillene, men jeg kan ikke si at jeg ser noe av stemningen fra de foregående spillene. Den narrative stilen holder ikke samme kvaliteten i det hele tatt. Hvor er de tunge metaforene, de billedlige ordene som Max lirte av seg når han skulle forklare noe. Dette hadde omtrent den samme intelligente tyngden som en sangtekst fra vassendgutane, too far gone eller et annet tulleband. Skuffet, men håper fortsatt på at det blir bra. Max Payne i seg selv er også et sorgens kapittel, trengte de virkelig å gjøre så store forandringer på han? Nå ser han ut som en boms, og det er altså meningen at vi skal tro at denne bomsen klarer å slenge seg rundt og skyte? Og når vi først er inne på det, hvem vil egentlig se 100 kilo med barbert bacon fly gjennom luften i bullettime?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om det kanskje ikke ser ut som et typisk Max Payne spill, og serien har forlatt røttene, ser det i det minste ut som et svært spennende spill. Håper virkelig de klarer å heve seg over de standart fps spillene med en middelmådig historie og skytevåpner til tusen :)

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

Selv om det kanskje ikke ser ut som et typisk Max Payne spill, og serien har forlatt røttene, ser det i det minste ut som et svært spennende spill. Håper virkelig de klarer å heve seg over de standart fps spillene med en middelmådig historie og skytevåpner til tusen :)

Det du sier er langt i fra dumt her, jeg synes også det ser spennende ut, og det kan kanskje blir bra... Jeg blir bare så fortvilet når utviklere ikke har tro nok på sine egne prosjekter til å slippe de uten å klistre på et kjent navn på de. Dette kan for all del bli et knall bra spill, men jeg frykter at det kommer til å være en skuffelse for de som forventer Max Payne. Jeg håper selvsagt jeg tar feil, for ingenting ville gledet meg mer, enn å se en verdig oppfølger til denne episke serien. Blir litt som Far Cry 2 dette, har lite med det første spillet å gjøre, med unntak av macheten og hangglideren...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...