Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Som emnetittelen sier: er denne kontakten robust nok til å tåle fire-fem til- og frakoplinger om dagen? Årsaken til at jeg spør er at jeg allerede har klart å ødelegge kontakten på en micro-USB kabel. Det var jo en kurant sak å finne en ny kabel, men er den tilsvarende kontakten på telefonen solid nok? Er det noen som har erfaringer? Endret 15. september 2011 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 min har desire har iallefall levd i ca et og et halvt år med mellom to og ca ti inn og utkoblinger daglig, i tillegg har jeg en ladestand der mobilen holdes oppe av usb-koblingen som jeg har brukt vær natt i over ett år. fungerer fremdeles uten problemer. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 bare pass på å holde helt inne på støpselet når du drar den ut(og drar den RETT ut) så skal den holde lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå