karoald Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 På tur Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ein fin natur å fotografere -synest det vart eit bra bilde Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det var flott, komp, fargetone og lys, you nailed it! Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Her har jeg nettopp vært på tur. Et fantastisk flott område med mange spennende muligheter til fine motiv. Morsomt med de små fargetonene du har tatt med som er med å heve spenningen i bildet. Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Fin stemning i bildet. Den røde jakka tiltrekker seg oppmerksomhet og bildet viser hvor små vi er i den store naturen. Fine fargetoner i hele bildet. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Kjempe fint,gjorde seg med de folka i farger og resten s/h:) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Veldig bra, kan riktig kjenne den storslagne og mektige naturen i bildet ditt. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Et herlig flott bilde fra Okstindene i Ersfjorden på Senja, god stemning. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Ett meget flott bilde av den storslåtte og dramatiske naturen. Lenke til kommentar
KMNordby Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Flott bildet av fin natur. Jeg er enig med deg Det vart eit bra bilde. Som flere her har kommentert liker jeg godt at du har med en personen i den røde jakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg