Auriouk Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hei til alle dere! Etter en god stund med grubling og hardtenking bestemte jeg meg for å lage en facebook gruppe for å samle sammen oss norske streamers og casters. Jeg satser på at prosjektet blir et voksende community. Vi vil ha egen stream, youtube kanal, facebook gruppe og egen email samt ha en egen teamliquid user. Ideen bak dette er å samle oss, men også å promote streamers og casters. Har du problemer med å få viewers på din stream? da burde du bli med på dette. Liker du å caste turneringer eller andre events? da burde du bli med. For deg som er skeptisk. Du må ikke være en aktiv caster for communitiet for å kunne være med på dette. Du trenger heller ikke streame aktivt. Hvis du bare vil følge med på hva som skjer på fronten ang casting og aktive stream, eller vil bare følge med på sc2con streamen så er du hjertelig velkommen til å joine communitiet. Det vil bli et aktivt community med masse casting av events på streamen som blir satt opp. Det vil også bli holdt turneringen for selve communitiet. Jeg ber folk vennligst om å spre ordet om dette hvis du synes prosjektet er en god idê. Mer informasjon vil du finne på facebook gruppen. Slik joiner du facebookgruppen: klikk her: http://www.facebook.com/#!/groups/278324115511829/ klikk join group. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Ingenting imot at noen prøver å gjøre ting for det norske SC2 miljøet, men hvordan vil dette bli bedre enn SC2.no? Endret 15. september 2011 av kule-ku Lenke til kommentar
Auriouk Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Bedre? hva mener du ? det er jo ikke det samme som sc2. Det er et samlingspunkt for casters og streamers. Det er ikke et "starcraft2" community. Det er fokus på casting. Slik jeg har sett det, mangler vi et norsk casting/streaming community. Et sted hvor flere kan sammarbeide på 1 stream og promote sine egne streams. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Ah ok. Såg for meg en liste med streams bare jeg. Høres bra ut det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå