Redaksjonen. Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Mozilla har vist frem en tidlig testversjon for Honeycomb. Nå kommer Firefox for nettbrett Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Synes de skulle sette mobilutgaven øverst på "gjørelista" til den er brukbar, noe den ikke er i dag. I det hele tatt. Dolphin Browser HD er helt uforståelig mye bedre. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hadde bare dolphin klart å ikke kræsje når det blir for store sider så.. ^^ Nei når det gjelder telefonen så har stock browser alltid fungert raskest og best for meg.. Men skulle hatt litt bedre faneløsning på den.. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 snodig... har brukt firefox på nettbrettet mitt med android 3.2 helt siden jeg kjøpte det i juni... (var 3.0 da) Lenke til kommentar
uro Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Samme her VikinGz. Har brukt Firefox på Transformer tablet siden den ble kjøpt for noen måneder siden. Det har fungert på både 3.1 og 3.2 som jeg har i dag. Er det nå en spesifikk nettbrettversjon det er snakk om? Eneste jeg føler mangler i Firefox i dag er muligheten for å tvinge igjennom identifisering som PC eller nettbrett. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det er spesifikk nettbrettsversjon det er snakk om nå ja. Som er mer tilpasset en høyere oppløsning, istedenfor å strekke ut mobilgrensesnittet utover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg