Gå til innhold

hvordan få ut hasj ut av kroppen på 5 dager.


Shadowxx

Anbefalte innlegg

hei.

 

jeg lurer hvordan du får ut hasj ut av kroppen fort, helst innen 4-7 dager.

 

han eg spør for røka 1g for 2uker siden og før det så røka han ca 0,4 være dag. så røkta han ca en halv joint for 3 dager siden.

 

han har blitt tatt for bruk amf. og fikk ikke lappen for det så han skal ta pisings oss purken for å lov til å få lappen og trafikalt grunnkurs, han er over 20år

 

håper på raske svar.

 

edit. etter har tatt trafikalt grunnkurs, å har rett til og øvelse kjøre.

Endret av Shadowxx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst burde han ta et hint når han prøver å leke med autoriteten samt som han driver med ulovlig rusmidler.

 

Men jeg regner med at det ikke er svaret dere er ute etter, så her har dere en liste over forskjellige detox-metoder:

http://hygiene.getridofthings.com/get-rid-of-thc.htm

 

Jeg kan ikke garantere for at dette vil fungere, men dere virker desperate nok til å prøve det som kan prøves.

Lenke til kommentar

Det at man tar seg en joint i ny og ned skal ikke ha noe med lappen å gjøre Imo!

Skal man ikke kunne kjøre bil da, fordi man til tider drikker alkohol? Makan. Hurra for ett ignorant samfunn!

Nå er det da heller ikke snakk om en joint i ny og ne. Da hadde vel aldri dette problemet til TS vært noe problem heller.....

 

 

han eg spør for røka 1g for 2uker siden og før det så røka han ca 0,4 være dag. så røkta han ca en halv joint for 3 dager siden.

 

Ulovlig er ulovlig.

 

 

 

Endret av Andrull
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Om det er veldig viktig for han, er hans best bet å kjøre på med amfetamin i et kjør fram til 4 dager før prøven. (Amfetamin kan spores i urin i inntil 3 dager.) Spis minimalt, drikk mye vann... Burde flushe ut mesteparten. Han har ikke røyket så veldig mye, så det kan funke. Har værtfall funket bra for et par jeg kjenner (disse har vært rimelig radmager i utgangspunktet vel og merke.) Jo mer fett på kroppen, jo lengre tid å bli clean sier noen. Drikk også latterlige mengder vann rett før prøva og i døgnet før.

Lenke til kommentar

hei.

 

jeg lurer hvordan du får ut hasj ut av kroppen fort, helst innen 4-7 dager.

 

han eg spør for røka 1g for 2uker siden og før det så røka han ca 0,4 være dag. så røkta han ca en halv joint for 3 dager siden.

 

han har blitt tatt for bruk amf. og fikk ikke lappen for det så han skal ta pisings oss purken for å lov til å få lappen og trafikalt grunnkurs, han er over 20år

 

håper på raske svar.

 

edit. etter har tatt trafikalt grunnkurs, å har rett til og øvelse kjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Drikk 50-100 ml isopropanol, det stripper kroppen din for THC på under 24 timer.

 

Aldri drikk Isopropanol! Det er giftig og kan sende deg i en koma, og i verste fall døden!

Alt er giftig i store nok doser. Isopropanol er ikke giftigere enn etanol, og mindre giftig enn vanlig bordsalt (NaCl).

 

Men det var altså et tullesvar i en idiotisk tråd.

Lenke til kommentar

Drikk 50-100 ml isopropanol, det stripper kroppen din for THC på under 24 timer.

 

Aldri drikk Isopropanol! Det er giftig og kan sende deg i en koma, og i verste fall døden!

Alt er giftig i store nok doser. Isopropanol er ikke giftigere enn etanol, og mindre giftig enn vanlig bordsalt (NaCl).

 

Men det var altså et tullesvar i en idiotisk tråd.

 

I følge Wikipedia så er 15g med Isopropanol nok til å både gi deg hodepine, svimmelhet, svekkelse av nervesystem og pust, kvalme, oppkast og koma. Isopropanol har mye av de samme virkningene som Metanol, men er likevel ikke så giftig.

 

Om dette var tull eller ikke så vil ikke jeg at TS skal sende seg selv i en koma.

 

Kilde: http://www.journals.elsevierhealth.com/periodicals/yjacep/article/PIIS0361112477802086/abstract

http://en.wikipedia.org/wiki/Isopropyl_alcohol

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...