Shadowxx Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) hei. jeg lurer hvordan du får ut hasj ut av kroppen fort, helst innen 4-7 dager. han eg spør for røka 1g for 2uker siden og før det så røka han ca 0,4 være dag. så røkta han ca en halv joint for 3 dager siden. han har blitt tatt for bruk amf. og fikk ikke lappen for det så han skal ta pisings oss purken for å lov til å få lappen og trafikalt grunnkurs, han er over 20år håper på raske svar. edit. etter har tatt trafikalt grunnkurs, å har rett til og øvelse kjøre. Endret 15. september 2011 av Shadowxx Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Først og fremst burde han ta et hint når han prøver å leke med autoriteten samt som han driver med ulovlig rusmidler. Men jeg regner med at det ikke er svaret dere er ute etter, så her har dere en liste over forskjellige detox-metoder: http://hygiene.getridofthings.com/get-rid-of-thc.htm Jeg kan ikke garantere for at dette vil fungere, men dere virker desperate nok til å prøve det som kan prøves. Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Drikk masse vann og spis masse fet mat. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Tror ikke det er noen enkel sak å bli kvitt det så raskt. Håper dessuten at han blir tatt. Jeg vil ikke ha en stein hasjrøyker kommende mot meg på hovedveien i hundre og helvete. Endret 15. september 2011 av Absolut 8 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Ingen her som har noen informasjon om han kjører ruset eller ikke. Om han holder seg unna veiene når han er ruset, så er vel alt greit? Vet ikke om det er mulig å få det ut av kroppen så raskt. 1 Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Var vel samme tema i Entourage i siste sesong her. Da kom de fram til at en falsk penis var en god løsning. Lykke til! Endret 15. september 2011 av krs1 3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det at man tar seg en joint i ny og ned skal ikke ha noe med lappen å gjøre Imo! Skal man ikke kunne kjøre bil da, fordi man til tider drikker alkohol? Makan. Hurra for ett ignorant samfunn! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Det at man tar seg en joint i ny og ned skal ikke ha noe med lappen å gjøre Imo! Skal man ikke kunne kjøre bil da, fordi man til tider drikker alkohol? Makan. Hurra for ett ignorant samfunn! Nå er det da heller ikke snakk om en joint i ny og ne. Da hadde vel aldri dette problemet til TS vært noe problem heller..... han eg spør for røka 1g for 2uker siden og før det så røka han ca 0,4 være dag. så røkta han ca en halv joint for 3 dager siden. Ulovlig er ulovlig. Endret 15. september 2011 av Andrull 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Om det er veldig viktig for han, er hans best bet å kjøre på med amfetamin i et kjør fram til 4 dager før prøven. (Amfetamin kan spores i urin i inntil 3 dager.) Spis minimalt, drikk mye vann... Burde flushe ut mesteparten. Han har ikke røyket så veldig mye, så det kan funke. Har værtfall funket bra for et par jeg kjenner (disse har vært rimelig radmager i utgangspunktet vel og merke.) Jo mer fett på kroppen, jo lengre tid å bli clean sier noen. Drikk også latterlige mengder vann rett før prøva og i døgnet før. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Drikk 50-100 ml isopropanol, det stripper kroppen din for THC på under 24 timer. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Drikk 50-100 ml isopropanol, det stripper kroppen din for THC på under 24 timer. Aldri drikk Isopropanol! Det er giftig og kan sende deg i en koma, og i verste fall døden! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 har hørt at masse appelsinjuice renser kroppen, THC blir også liggende lenge i håret og huden og håret må man bare barbere bort, huden kan man jo ordne ved å sørge for å vaske av død hud Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 hei. jeg lurer hvordan du får ut hasj ut av kroppen fort, helst innen 4-7 dager. han eg spør for røka 1g for 2uker siden og før det så røka han ca 0,4 være dag. så røkta han ca en halv joint for 3 dager siden. han har blitt tatt for bruk amf. og fikk ikke lappen for det så han skal ta pisings oss purken for å lov til å få lappen og trafikalt grunnkurs, han er over 20år håper på raske svar. edit. etter har tatt trafikalt grunnkurs, å har rett til og øvelse kjøre. 1 Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Drikk 50-100 ml isopropanol, det stripper kroppen din for THC på under 24 timer. Aldri drikk Isopropanol! Det er giftig og kan sende deg i en koma, og i verste fall døden! Alt er giftig i store nok doser. Isopropanol er ikke giftigere enn etanol, og mindre giftig enn vanlig bordsalt (NaCl). Men det var altså et tullesvar i en idiotisk tråd. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Drikk 50-100 ml isopropanol, det stripper kroppen din for THC på under 24 timer. Aldri drikk Isopropanol! Det er giftig og kan sende deg i en koma, og i verste fall døden! Alt er giftig i store nok doser. Isopropanol er ikke giftigere enn etanol, og mindre giftig enn vanlig bordsalt (NaCl). Men det var altså et tullesvar i en idiotisk tråd. I følge Wikipedia så er 15g med Isopropanol nok til å både gi deg hodepine, svimmelhet, svekkelse av nervesystem og pust, kvalme, oppkast og koma. Isopropanol har mye av de samme virkningene som Metanol, men er likevel ikke så giftig. Om dette var tull eller ikke så vil ikke jeg at TS skal sende seg selv i en koma. Kilde: http://www.journals.elsevierhealth.com/periodicals/yjacep/article/PIIS0361112477802086/abstract http://en.wikipedia.org/wiki/Isopropyl_alcohol Endret 18. september 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
mathiasb Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg lærte at det lønner seg å prøve ut en Detox-diett for å få hasjen hurtigst mulig ut av kroppen. Etter et søk på google fant jeg denne dietten. Ser ganske bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå