E-wok Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Helgen 24 - 25 september er det altså Oslo Maraton! Jeg og to andre kompiser bestemte oss for å melde oss på dette for ca. tre måneder siden - "bare" distansen 10 for Grete. Vi var ikke så altfor spreke da vi bestemte oss for dette, men nå, etter 3 mnd med tre +- økter i uka, angrer vi litt på at vi ikke satsa på halvmaraton. Men det får bli neste år. Har aldri deltatt i et ordentlig løpearrangement før, så dette blir gøy! Noen her i fra som skal i år, eller kanskje har løpt en av distansene tidligere? Sleng ut dine tider/erfaringer/tips. www.oslomaraton.no Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Var med første gang i fjor, halvmaraton. Ble vel med fordi jeg var litt stor i kjeften på en firmafest. Hadde operert kneet i mars, og egentlig ikke løpt så veldig mye på en del år, så var ganske spent på hvordan det skulle gå. Endte opp med å gjennomføre på 2 timer og 12 sek ellerno, og var ganske fornøyd med å i det hele tatt gjennomført. Lenge siden jeg har vært så happy for noe som da jeg kom meg over målstreken iaff Løper samme distanse i år, føler meg vesentlig bedre forberedt, og har som mål å klare det på rundt 1t 45 min. Prøve å holde et jevnt tempo, og kanskje henge meg på en av "kaninene" (hva kalles de som løper med ballonger?). Ellers synes jeg det var ganske gøy å delta i et organisert løp, litt lettere å prestere når man ser at alle andre har det stort sett like jævlig Lykke til! Lenke til kommentar
Lelouch Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Hei. Det koster penger for å løpe maraton? Vinner man noe, hvis man kommer på første plass? Hadde tenkt å løpe maraton i år, men viste ikke at det kostet. Ser ikke helt vitsen med å betale hvis det er ingen premier. Løper heller rundt Songsvann som vanlig. Endret 17. september 2011 av Lelouch Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Det koster kanskje rundt 300 kan jeg tenke meg. Ja, det er en premie til vinneren, men jeg kan fortelle deg at det blir ikke deg! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Jeg mener å huske det kom på 525,- ca. Og alle som fullfører får premie og t-skjorte. Vet ikke hva vinnerne får, men tipper det er noe litt større. Ser at mila begynner kvart på ti på søndagen, bah, så tidlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå