Nebuchadnezzar Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Bare sånn ikke for å skuffe noen av guttene her inne, men jeg er gutt. Ingen jentekos... Er i den situasjonen at jeg og kjæresten min måtte slå opp pga vi flyttet langt fra hverandre. Og det gjorde vondt, jævlig vondt. Fordi vi hadde det så fint sammen, i godt over et år. Ikke en krangel, og eneste grunnen til at vi slo opp var pga flyttingen. Vi var sammen fordi det var gøy å være med hverandre, noe som ville blitt en umulighet pga flyttingen. Jeg er fortsatt glad i jenta, og vil prøve og ikke skaffe meg noen ny kjæreste på en stund, og ta ting rolig. Vet at vi ikke kommer til å bli sammen igjen, men savner fortsatt det vi hadde sammen. Tilbake til saken. Der jeg flyttet har også en god venninne av meg flyttet. En av de jeg virkelig føler jeg kan snakke med og ha det gøy. Litt av problemet med henne er at hun er en veldig god venn, men jeg har absolutt ingen følelser for henne. Problemet var at vi var på kino, og jeg aner ikke hvorfor men jeg tror jeg hintet om at jeg ville gjøre et eller annet mer. Etter filmen, bestemmer vi oss for å dra hjem til meg. Fordi jeg bor rett i nærheten av kinoen, det fossregnet, og hun ville ikke gå 45 min hjem. Etter kinoen var klokka rundt midnatt. Hjemme så ser vi en film, og det er hele tiden sånn litt spenning mellom oss. Så drar hun hjem midt på natten. Og jeg tenker at det var bra at det ikke skjedde noe mer. Fordi vi lå i sengen min og så film, og da er det vanskelig og ikke tenke på.. Jeg vet ikke:/ Uansett hun kommer tilbake etter 5 min, og ønsker å sove over. Rommet mitt er på knappe 7 kvadrat, kanskje 6. Det betyr at det bare er plass til en soveplass... Ender i det minste opp med at vi sover sammen, kyss, klapp og klem. Ikke noe direkte samleie, men hender, fingre, tunge overalt... Og mens vi lå der føltes alt bare helt feil for min del. Tidligere etter jeg har flyttet har jeg prøvd å danse litt med jenter, holde hender prate med på 2-mans-hånd. Og alt det føles bare så feil, siden jeg savner eksen min. Føles litt ut som jeg har ligget med bestekompisen min, skikkelig uggen følelse i magen. Sa det til henne etterpå at det bare føltes virkelig feil, og hun sa det samme. Så vi er fortsatt venner. Men jeg klarer ikke å bli kvitt den uggne følelsen av at jeg/vi gjorde noe skikkelig galt. Og jeg føler meg dårlig... Forstår heller ikke hvorfor det endte opp sånn det gjorde. Kanskje det var fordi jeg var veldig trøtt, eller noe annet. Jeg har fortsatt nada følelser for henne, og aldri hatt det heller. Føles ut som jeg har *sveket* både venninna mi og eksen, og meg selv. Siden jeg hele tiden har vært fast bestemt på at det aldri skal skje noe mellom oss. Men ja, trenger egentlig bare litt trøst, noen kloke ord og råd. Hvordan jeg eventuelt blir kvitt denne j*vlige følelsen. Klarer ikke glemme det :/ Postet av anonym: b054bb4820fe293f17058c0c0f3c2005 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Om det er en spenning mellom dere som du skriver så kanskje det er noe der som du ikke har tenkt over pga du har alltid sett på henne kun som en venn? Men er det ikke det en leter etter i en kjæreste også da? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Spenningen var vel mer at jeg og ei jente var alene på rommet mitt, i ei seng. Så film. Og mest sannsynlig skulle sove der. Da "må" det nødvendigvis bli noe spenning. Men som sagt har aldri tenkt på henne som noe annet en venn. Var et lite øyeblikk før vi kysset, men det gikk over når vi kysset... Følte ingen spenning/connection/forelskelse overhodet. Bare føltes feil ut selv når vi holdt på. Men da følte jeg at jeg ikke bare kunne si stopp. Så ja =( Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det her er ikke noe å tenke noe mer over. Det ser ikke ut til å ha skadet vennskapet, eller noe annet. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå