nekkblekk Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Alt ordna seg trenger ikke hjelp lenger. Endret 11. oktober 2011 av nekkblekk Lenke til kommentar
Zimmerknaben Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Lurte på det samme selv, så jeg ringte inn til fylkeskommunen og spurte. Der sa de at du kan ta begge to til våren. Du må ta både R1 og R2. Det telles altså ikke som om du har begge hvis du tar R2 Ganske sikker på det samme gjelder fysikken. Kjemien er jeg mer usikker på. Du må bestå både R1 og R2 når det står som opptakskrav. Lenke til kommentar
nekkblekk Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Ikkenoe å bekymre seg over fiksa seg det Endret 11. oktober 2011 av nekkblekk Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Selv om det skulle gått med R2 uten R1, så tror jeg ingen vil kunne anbefale deg om å gjøre det da såpass mye bygger på hverandre at R2 vil bli særdeles tøft. Lenke til kommentar
nekkblekk Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Faktisk fant jeg det ut av meg selv så da var det ikke noe problem. Endret 11. oktober 2011 av nekkblekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå