Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken app kan streame videoer jeg har lagra på pcen (over wifi og kanskje 3g) og konvertere de til formatet slik at de kan vises? Tenker da at pcen må ha installert et program også og det er den som gjør "on the fly" konvertering. På iPhone het programet AirVideo, hva med på android?

emit :), (litt kronglete å få opp. Det var også noen tekniske problemer, men utviklerne er SVÆRT hjelpsomme og har fikset alle problemene jeg hadde :) ).

ca 280mb ledig etter flere dagers bruk uten reboot, og tok en reboot nå, da har jeg 304 mb ledig. Da ligger gt free+, 3g watchdog, autorotate widget osv i bakgrunnen. (noen som vet hvorfor gt free+ starter opp automatisk?)

hvorfor 3g watchdog på icecream sandwitch? Den innebygde funksjonaliteten er en million ganger bedre..

Lenke til kommentar

Hatt min nå i 2dager, lydkvalitet på musikk var overraskende bra. Bilder tatt med kamera var overraskende bra hvis man fokuserer manuellt.

Ellers ikke hatt noen form for lagg selv med 180apps innstallert.. ikke noen Force close i det hele tatt..

Skjermen er ett eget kapittel den er bare fantastisk!

Håper det kommer litt mer NFC inn i dette landet er spent på hvordan det funker!

Kjører Modaco sin rom med usb host support, håper bare den usb otg kabelen kommer i posten snart:/

Føler at i motsetning til Froyo at ICS er helt komplett og savner ikke HTC Sense i det hele tatt..

Noen fler som har testet quickcontrols i den innebygde browseren?? en helt fantastisk funksjon som gjør surfing til en lek..

Dog må si jeg synes easteregget er genialt hvis man går på innstillinger om telefonen og presser mange ganger på android versjon 4.0.1 og holder inne den droiden som da dukker opp :new_woot:

Lenke til kommentar

Noen med en liste med MUST HAVE apps på denne telefonen? Eller android generelt. Er nesten helt nybegynner.

LightFlow er ganske genial med tanke på notifikasjonslyset.

Noen som har en formening om hva som er den beste Appen og tjenesten av Wimp og Spotify på Android? Og i så fall hvordan det funker på ICS?

Google music er konge, men da må du eie musikken da.

Endret av droid
Lenke til kommentar

Gled deg Pedersen2k, du har noe heftig i vente :dribble:

Noen som vet hvordan jeg kan se videoer i 720p/1080p på YouTube? Får bare muligheten til å velge HQ både i nettleserversjonen og i appen (har ikke testa fullversjonen i nettleseren, men den funker vel ikke pga flash?)

Lenke til kommentar

Gled deg Pedersen2k, du har noe heftig i vente :dribble:

Noen som vet hvordan jeg kan se videoer i 720p/1080p på YouTube? Får bare muligheten til å velge HQ både i nettleserversjonen og i appen (har ikke testa fullversjonen i nettleseren, men den funker vel ikke pga flash?)

Satser på jeg blir såpass fyllesjuk etter fredagen at jeg sover gjennom store deler av helga så tida går raskere:D Lurer litt på denne , noen meninger/erfaringer? Aff, skulla så gjerne hatt den bilholderen jeg fant video av på Youtube:/

Lenke til kommentar

LightFlow er ganske genial med tanke på notifikasjonslyset.

Den fucka opp seriøst hos meg, gikk ikke å få på skjermen igjen etter notification..

Hva slags settings brukte du?

Rootet telefon eller ei?

Snodig. Har ikke noen spesielle settinger. Bare at den blinker blått hvis jeg har fått sms, raskt rødt ved mistet anrop, sakte rødt for lite batteri, grønt for mail osvosv.

+ reminder hvis jeg har fått sms, at den piper hver 5 minutt til jeg har sjekka sms'en (eller det anropet som jeg ikke hadde tid til å ta). Er så ofte jeg bare skal gjøre den lille tingen før jeg plukker opp telefonen, så glemmer jeg det helt og sjekker først 2 timer senere :p

Har ikke gjort noe med telefonen heller nei.

Forresten, en ting som ble spurt om lenger opp her. Bare bringer det opp igjen.

Noen som vet hvordan man får bildene til kontaktene sine til å være i bedre kvalitet? Er så grusomt å se et kornete bilde når en ringer når man har en såppass fantastisk skjerm. Such a waste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...