wiggles Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Noen med en liste med MUST HAVE apps på denne telefonen? Eller android generelt. Er nesten helt nybegynner. Lenke til kommentar
Augusta Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hvor lang tid tok det fra dere bestilte hos cdon til dere hadde pakken? Står fortsatt "ikke sendt" hos meg. Venter i spenning Lenke til kommentar
netbjorn Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Har ikke fått en krasj så langt på nexus. Must have apps? For meg så er disse viktige: Dropbox airdroid androzip facebook Google plus Norsk TV program Readitlater plus spill som world of goo fieldrunners dragon, fly free where's my water Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hmm, noen som vet hvordan man kan sørge for at kun kontakter med telefonnummer vises? Jeg fant ikke valget.. Det var der i Gingerbread.. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Woho, da får jeg min idag. Spurte en kamerat om han kunne skaffe en til helga, men fikk nei. Så ringte han meg istad og sa at han hadde fått en som jeg kunne kjøpe! Gleeeeedeeeer meg! Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 da har jeg fått telefonen,er meget godt fornøyd Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Noen som har bestilt fra expansys? Tror de sender yakju versjonen. Endret 15. desember 2011 av Inzane Cat Lenke til kommentar
MKSorlie Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Sitter med denne godbiten i hendene nå, kjøpt hos Expert via leverandør Telefast idag kl 17:04! Førsteinntrykket er godt, telefonen virker solid og fin i formen, ingen nevneverdige feil eller mangler ved formen. Kan være litt glatt bak hvis du ikke holder godt i den! Android 4.0 er forholdsvis perfekt, sjeldent tregt og henger godt med i svingene. Har enda ikke fått sjekket hvilken utgave jeg har i forhold til nordisk osv men vil regne med at denne er det. Skjermen er nok noe av det nydeligste jeg har sett, under åpningssekvensen der telefonen på en måte blafrer mellom blått og rødt ble jeg bare sittende og måpe ! Kameraet er nok det eneste jeg egentlig ikke likte så godt, det har støtte for mange forskjellige ting men den rene bildekvaliteten var litt skuffende. Kan komme tilbake senere med litt småtesting av hva angår vanlig bruk, men jeg tror nok denne telefonen er en sikker vinner uansett hva du skal bruke den til! Hvilken expertbutikk hadde fått den? Går å venter på at expertbutikken jeg må bruke skal få den. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hvor lang tid tok det fra dere bestilte hos cdon til dere hadde pakken? Står fortsatt "ikke sendt" hos meg. Venter i spenning Bestilte 08.12.11 på CDON, pakken ble sendt mandags morgen(12.12.11) og pakken kom fram idag Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 noen som vet om en app som gjør at jeg kan synke facebook vennene mine med kontaktene mine? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) noen som vet om en app som gjør at jeg kan synke facebook vennene mine med kontaktene mine? Derfor jeg installerte modaco-romen. Det fungerte dog først i dag når jeg oppdaterte til ir6. Edit: Joda, de syncer, men bilder kommer ikke med :/ Endret 15. desember 2011 av bufodill Lenke til kommentar
Pedersen2k Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Og der...der sleit jeg av meg de siste hårtustene jeg har på hodet. Grunn? SMS fra Lefdal. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Er det ikke mulig å få tak i denne før neste år? :o Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Haha, jo visst. Koser med den nå jeg. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hvilken app kan streame videoer jeg har lagra på pcen (over wifi og kanskje 3g) og konvertere de til formatet slik at de kan vises? Tenker da at pcen må ha installert et program også og det er den som gjør "on the fly" konvertering. På iPhone het programet AirVideo, hva med på android? Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Spennende mobil, men jeg hadde heller sett HTC laget dem, har litt bedre kvalitet over seg på utformingen. Sitte her med en HTC sensation og en kamerats nye S2, tror begge er ganske enig i hvilken som har best kvalitetfølelse over seg :!: Men også spennende at dette er googles selv telefon, slippe ting some touchwiz? og sense ui oppå som tar masse ram. Foresten hvor mye ledig minne viser deres nye telefon på oppgavebehandlingen ? Sensation min ligge på bare 150 ledig Lenke til kommentar
agnard Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 ca 280mb ledig etter flere dagers bruk uten reboot, og tok en reboot nå, da har jeg 304 mb ledig. Da ligger gt free+, 3g watchdog, autorotate widget osv i bakgrunnen. (noen som vet hvorfor gt free+ starter opp automatisk?) Lenke til kommentar
dredg Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Noen som har en formening om hva som er den beste Appen og tjenesten av Wimp og Spotify på Android? Og i så fall hvordan det funker på ICS? Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 ca 280mb ledig etter flere dagers bruk uten reboot, og tok en reboot nå, da har jeg 304 mb ledig. Da ligger gt free+, 3g watchdog, autorotate widget osv i bakgrunnen. (noen som vet hvorfor gt free+ starter opp automatisk?) Nice, bra grunnlag der og velge en "ren" Android telefon, man kan skreddersy hele telefonen sånn man vil Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Noen som har bestilt fra expansys? Tror de sender yakju versjonen. Jeg kjøpte den fra Expansys, og min er yakju Edit: Og leveringen fra Expansys tok 13 timer fra bestilling til den lå klar til henting hos DHL. En helt annen type service enn fra norske nettbutikker! Endret 15. desember 2011 av thevoice 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå