greenman Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Sweet. Klarte å søle masse sprit på DZen min, så den har begynnt å oppføre seg litt rart Så jeg er ganske klar for ny telefon nå. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ironisk nok er vel sprit faktisk noe av det beste du kan søle på en telefon, men... Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ja, sant det. Men det var en del blandevann der og Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvilket klokkeslett starter presentasjonen i Norge? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvilket klokkeslett starter presentasjonen i Norge? Kl 3:30 eller 4:00, natt til onsdag. Står forskjellige tider rundt om kring. Er mest sannsynlig 4. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) That'll teach ya to drink like a man Endret 17. oktober 2011 av tofagerl Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvilket klokkeslett starter presentasjonen i Norge? Kl 3:30 eller 4:00, natt til onsdag. Står forskjellige tider rundt om kring. Er mest sannsynlig 4. Finnes det en nettside hvor man kan se "opptak" av lanseringen i sin helhet litt seinere på morgenen? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Hvilket klokkeslett starter presentasjonen i Norge? Kl 3:30 eller 4:00, natt til onsdag. Står forskjellige tider rundt om kring. Er mest sannsynlig 4. Finnes det en nettside hvor man kan se "opptak" av lanseringen i sin helhet litt seinere på morgenen? Mener det skal gå live på youtube.com/android, tipper da at deg også vil ligge her ute etterpå. Om det kun er android 4 lansering, eller om vi får se nexus prime også vet jeg ikke. Live: YouTube.com/Android, 10/19/11, 10AM, Hong Kong Time (HKT) Endret 17. oktober 2011 av Teac Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Er redd for det samme. Specsene virker fantastiske. 32gb lagring, 1.5ghz 4,65" og 2050 mAh osv. Noe må da være negativt og det tror jeg blir utseende. Håper bare at det ikke blir utslagsgivende. Note virker enda mer amazing. Det som frister med Prime er ICS. Er det forresten noen som vet når SG3 kommer, og om den vil ha ICS? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kommer sikkert ikke før ut på nyåret. Vil garantert lanseres med ICS. Og presentasjonen begynner 04:00 natt til onsdag norsk tid. 1 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Er redd for det samme. Specsene virker fantastiske. 32gb lagring, 1.5ghz 4,65" og 2050 mAh osv. Noe må da være negativt og det tror jeg blir utseende. Håper bare at det ikke blir utslagsgivende. Note virker enda mer amazing. Det som frister med Prime er ICS. Er det forresten noen som vet når SG3 kommer, og om den vil ha ICS? SG3 kommer sikkert ikke før til sommeren. De første galaxy modellene ble sluppet da, så blir nok det samme til neste år også. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 SGS3 kommer i Q1. Slutten av februar eller starten av mars. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Er redd for det samme. Specsene virker fantastiske. 32gb lagring, 1.5ghz 4,65" og 2050 mAh osv. Noe må da være negativt og det tror jeg blir utseende. Håper bare at det ikke blir utslagsgivende. Note virker enda mer amazing. Det som frister med Prime er ICS. Er det forresten noen som vet når SG3 kommer, og om den vil ha ICS? ICS som i ice cream sandwich? SG3 kommer nok ikke før sensommeren neste år. Galaxy S2 ble nettopp lansert i US, da i en litt annen form. Da jeg holdt Noten i mine egne hender i begynnelsen av september tenke jeg ikke at dette skulle bli min neste telefon. Ble såklart imponert, men den var diger da jeg holdt den Nå i etterkant så er den aktuell igjen da Htc ikke klarer å levere noe godt nok alternativ. Nå står det mellom Prime og Note. Dersom Prime ser mindre pen ut så prøver jeg Noten. Elkjøp har jo 45 dagers åpent kjøp Samsung Galxy S 2 HD LTE virker også spennende, på papiret identisk med Prime rykter. Spørs om denne kommer til Europa da.. Endret 17. oktober 2011 av Teac Lenke til kommentar
Swome Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 SGS3 kommer i Q1. Slutten av februar eller starten av mars. Sikker på det? De pleier jo å bli annonsert på på MWC hvert år i februar, men er ikke tilgjengelig for kjøp før til sommeren. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Klarer meg ikke med Sony Ericsson K810i så lenge. Kunne egentlig vært kassert for lenge siden, men blir ekstra deilig å gå fra den klumpen til Note eller tilsvarende smartphone. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 kommer dere som skal se lanseringen til å holde det gående i denne tråden? sitter selv å vurder om jeg skal holde meg våken. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 regner med at klokken 4-5 eksploderer denne tråden;) Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg kommer nok til å se det, men nå er jeg i en annen tidssone. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Skulle gjerne sittet oppe for å se lanseringen live, men må på jobb igjen i morgen tidlig, så blir nok vanskelig. Kommer nok til å se hele lanseringen i opptak på YouTube da. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Skulle gjerne sittet oppe for å se lanseringen live, men må på jobb igjen i morgen tidlig, så blir nok vanskelig. Kommer nok til å se hele lanseringen i opptak på YouTube da. Den er å finne bare noen få timer etter sendingen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå