Handl3vogn Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ved og gjøre dette får jeg oppgraderingene rett fra google i steden for samsung. Nå er telefonen min yakju og alt gikk bra. Slet litt med og få til fastboot driveren men det fiksa seg selv når jeg lasta ned nyeste versjon av mobil drivere fra samsung Lenke til kommentar
Roybenz Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 faen posten har ikke vært og hentet pakken min på komplett enda.faen posten er treg.ser ikke ut at jeg får telefonen min i dag. Min skulle hentes av tollpost, og var merket som sendt i går. Fortsatt ikke plukket opp hos komplett Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Ved og gjøre dette får jeg oppgraderingene rett fra google i steden for samsung. Nå er telefonen min yakju og alt gikk bra. Slet litt med og få til fastboot driveren men det fiksa seg selv når jeg lasta ned nyeste versjon av mobil drivere fra samsung OEM Unlock gjør garantien ugyldig. Men skjønner godt at du ikke vil vente på oppdateringer fra samsung. Endret 14. desember 2011 av Inzane Cat Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 heh, jeg flashet clockwork recovery, og nå er jeg stuck i en bootloop. Jeg kommer inn i fastboot og recovery, men får ikke flashet noe fra recovery, så nå må jeg prøve flashe stock rom fra fastboot. Ønsk meg lykke til :/ Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ved og gjøre dette får jeg oppgraderingene rett fra google i steden for samsung. Nå er telefonen min yakju og alt gikk bra. Slet litt med og få til fastboot driveren men det fiksa seg selv når jeg lasta ned nyeste versjon av mobil drivere fra samsung OEM Unlock gjør garantien ugyldig. Men skjønner godt at du ikke vil vente på oppdateringer fra samsung. Har kjørt oem lock på den når jeg var ferdig. Så tviler på at et versksted ville sett noe forskjell om jeg må ha den på service eller reperasjon heh, jeg flashet clockwork recovery, og nå er jeg stuck i en bootloop. Jeg kommer inn i fastboot og recovery, men får ikke flashet noe fra recovery, så nå må jeg prøve flashe stock rom fra fastboot. Ønsk meg lykke til :/ Lykke til her har du google factory image om du trenger det http://code.google.com/intl/no-NO/android/nexus/images.html#yakju Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Lykke til her har du google factory image om du trenger det http://code.google.com/intl/no-NO/android/nexus/images.html#yakju Takker. 11 minutt igjen av min nåværende download. Får håpe det funker. Men fortsatt... da er jeg jo bare tilbake til der jeg var for 90 minutter siden og må starte på nytt. Må jo fikse root for f.eks å få brukt trackball advanced eller hva det heter Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 C:\Program Files (x86)\Android\android-sdk\platform-tools>fastboot update archive does not contain 'boot.sig' archive does not contain 'recovery.sig' archive does not contain 'system.sig' -------------------------------------------- Bootloader Version...: PRIMEKJ10 Baseband Version.....: I9250XXKK1 og når jeg er ferdig, er det fortsatt bootloop med gooogle-logo :/ Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 I mine øyne er denne telefonen unødvendig å kjøpe dersom man er nødt til å roote og flashe og styre på for å få oppdateringer med en gang. Er det bekreftet fra noe sted at oppdateringer kommer senere dersom man har yakjuwx? Lenke til kommentar
Augusta Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Netonnet suger lut! Jeg har skrevet de 3 mail uten å få svar! "Hvis mailen kommer før kl 15 får du svar samme dag" Meg i rævva! Det er 4 dager siden første melding. Nå har jeg avbestilt (ser at det er veldig trendy her inne så hiver meg på) og våger en bestilling hos cdon. Vet dere om det nå går greit å få derfra? Eller er det batch og man må vente og blabla? Setter stor pris på om noen gidder å svare Lenke til kommentar
monsenroger Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Endelig fått telefonen i hus, og må si jeg er imponert Men jeg får ikke Spotify til å virke. Med engang jeg logger inn, så lukkes appen. Noen andre som opplevere lignende, evt vet hva årsaken er? Edit: Funket som fjell plutselig nå Endret 14. desember 2011 av monsenroger Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 ey, tilbake til stock. happy bare måtte dele, ble litt for glad, var bekymret en stund Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Endelig fått telefonen i hus, og må si jeg er imponert Men jeg får ikke Spotify til å virke. Med engang jeg logger inn, så lukkes appen. Noen andre som opplevere lignende, evt vet hva årsaken er? Hmm, rart. Spotify fungerer helt smertefritt her, med widget og alt. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) løst! Endret 14. desember 2011 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) hvordan kobler jeg til et annet nettverk? :S wifi altså edit: rart altså. når man spør, finner man det med en gang Endret 14. desember 2011 av The_Tom Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Uff jeg har merket en bitteliten ripe i glasset hvis jeg holder tlf i en spesiell vinkel mot lyset.. Om den var der før jeg fikk den eller om jeg har klart det, er usikkert.. Kan nok ikke sende den inn nå. Det er vel bare å leve med det eller finnes det en løsning? Merkelig: Ja jeg veit... Er på en måte ekstra surt når den skal tåle mye. Derfor jeg kanskje lurer på om den ripa var der når jeg fikk den. Kan ikke skjønne at jeg har klart det selv. Men litt seint å si ifra om det nå. Jeg får nok bare leve med det Lenke til kommentar
Teac Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Krysser fingrene for at min blir sendt fra komplett i morgen. Er jeg superduper heldig har jeg den ila helgen. Utrolig irriterende å bo i et slik utkantstrøk (les:Stavanger). Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Posten/Bring fail! "På grunn av kapasitetsproblemer ble ikke sendingen levert i dag. Den vil bli levert neste virkedag" Endret 14. desember 2011 av djorgen Lenke til kommentar
Grev_Elling Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har satt på at mine bilder skal lastes opptil G+. Dette fungerer i og for seg og jeg får i gallery appen 2x foldere: ene heter camera andre heter direkteopplasting; hva er dette for noe? Bildene som havner her er en ren kopi av alle bildene jeg tar og de lar seg ikke slette...? Lenke til kommentar
stue Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 De bildene som blir lastet opp direkte til google+ blir redusert i filstørrelse, så kanskje derfor de havner som en kopi i den mappen. Lenke til kommentar
Grev_Elling Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 De bildene som blir lastet opp direkte til google+ blir redusert i filstørrelse, så kanskje derfor de havner som en kopi i den mappen. ja okay kjøper den, men hvordan sletter man de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå