torebravo Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hei Sjekket litt dette med hvilket selskap som faktisk står for oppdateringene til nexusen jeg akkurat har gått til anskaffelse fra via MPX Som man kan se så tyder det på at det er Samsung, og ikke Google direkte som står for oppdateringen av de norske modellene, kan det stemme? Noen som har noen formening om hvilken konsekvens dette kan ha? Hvis dere husker årsaken til forsinkelsen, så var det pga Samsung skulle fikse noe ift norsk/nordiske språk. Iom at d var Samsung som måtte ordne det, regner jeg med at de også vil tilpasse fremtidige oppdateringer...derfor forskjellige produktkoder Jeg fikk min fra Jersey (som vi kan være enige om at ikke ligger i Norden). Den har norsk språk. Skjønner derfor ikke at det skal være noe spesielt med de norske modellene. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Noen som vet om det er mulig å få calendar widgeten til å vise events lenger frem enn 3-4 dager? :/ (Bruker ikke Galaxy Nexus men en ICS-port fra den så regner med det er likt). Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Da har jeg vært og hentet min galaxy nexus på posten. Denne var også en samsung build. Skal se og få ladet den så skal den flashes til google build. Kan poste videre om statusen når jeg begyner med det. Lenke til kommentar
vgard Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Fikk melding om henting på pickup point Forus fra Komplett i dag. Nå har jeg akkurat kommet meg på jobb og satt herligheten på lading. Overraskende stor, men hendig størrelse likevel. Kan hende fordi jeg sammenligner størrelsen med Nokia 1208. Ellers er batteriet nesten fullt, så håper på en rolig vakt i kveld. Litt tricky batteriluke, men virker så den hvertfall sitter godt. Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Da var min nexus i hende også, men noen som vet hvordan man ser når batteriet er ferdig lada opp? når jeg kobler den til så viser den en lade-animasjon en liten stund, og så blir den svart, og er ingen lys ellers som viser noe, så hvordan vet jeg når den er ferdig? også, hvordan ser man hvilken build det er? Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Da var min nexus i hende også, men noen som vet hvordan man ser når batteriet er ferdig lada opp? når jeg kobler den til så viser den en lade-animasjon en liten stund, og så blir den svart, og er ingen lys ellers som viser noe, så hvordan vet jeg når den er ferdig? også, hvordan ser man hvilken build det er? på den lås skjermen så står det om den er ferdig og lade eller hvor mange prosent den er ladet.. for og sjekke build må du åpne filen /system/build.prop med en f.eks es file explorer Lenke til kommentar
vgard Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Da var min nexus i hende også, men noen som vet hvordan man ser når batteriet er ferdig lada opp? når jeg kobler den til så viser den en lade-animasjon en liten stund, og så blir den svart, og er ingen lys ellers som viser noe, så hvordan vet jeg når den er ferdig? også, hvordan ser man hvilken build det er? Om du trykker kort på powerknappen kommer batteri ikonet opp igjen. Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 takk for kjapt svar Lenke til kommentar
vgard Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Bare vent til telefonen er ferdig ladet, da blir det ikke flere kjappe svar fra min side på en stund. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Min ble ikke sendt fra komplett i dag heller. Begynner å bli en smule utålmodig. Har 10k utestående i Nexus nå. Vurderer å stikke innom Lefdal, Siba, Elkjøp i morgen og se om de har inne (Stavanger-området). Endret 14. desember 2011 av Teac Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Siba Kiellands Hus, Oslo har galaxy nexus inne nå om noen trenger Endret 14. desember 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Noen som vet hvor jeg får kjøpt en slik som passer til galaxy nexusen ? Endret 14. desember 2011 av Handl3vogn Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Da har min ankommet posten fra komplett.noGir dere førsteinntrykk osv. senere ikveld:) Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 kanskje litt dumt spørsmål, men er den ferdig opplada når bildet viser at hele batteriet er hvitt, eller er det et trinn etter det igjen Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 kanskje litt dumt spørsmål, men er den ferdig opplada når bildet viser at hele batteriet er hvitt, eller er det et trinn etter det igjen Lade statusen står under klokka på låseskjermen. Altså det bildet du får opp når du vekker telefonen fra svart skjerm Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 jeg har ikke skrudd den på jeg, så når jeg trykker på låse-knappen får jeg bare opp et bilde av et batteri Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Åja. Da vet jeg ikke skrudde på min før jeg begynte og lade. Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Tipper den er ferdigladet :-) jeg har ikke skrudd den på jeg, så når jeg trykker på låse-knappen får jeg bare opp et bilde av et batteri Jeg tipper at den er ferdigladet og at du kan trekke ut kabelen, slå på telefonen og leke deg. Tar jeg derimot feil har det så godt som ingenting å si! Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Da er telefonen ferdig og lade. Da har jeg forbredet meg litt med og laste ned android sdk og fastboot og er klar til og legge inn googles factory image for galaxy nexus (yakju) Lenke til kommentar
stenja Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Da er telefonen ferdig og lade. Da har jeg forbredet meg litt med og laste ned android sdk og fastboot og er klar til og legge inn googles factory image for galaxy nexus (yakju) Hva er det som er negativt med å gjøre dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå