ShadowValley Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Yes. Da har jeg satt på Galaxy Nexus på lading. Ser at mange sliter med at de ikke har fått den til den tiden de hadde håpet osv. Kanskje jeg er heldig, men jeg var å kjøpe den fysisk i butikk i dag. Sjekket først på prisguide.no, der står det at alle butikkene får det på lager xx.xx.xxx... osv osv... Men så gikk jeg på hjemmesiden på Siba, og fant ut at de hadde den inne på lager (noe de forøvrig har i skrivende stund i følge nettsiden). Så da reserverte jeg den, og dro å hentet den. I tillegg til at jeg slapp å være på ventelister og alt mye tull, så fikk jeg den til markedets rimeligste pris per dags dato. Jeg betalte 4487,-kr, uten abb./operatør lås. Fikk kjempe bra service av hyggelig personell på Siba av en strålende selger! All pluss til de. Bra Siba! Første inntrykk av telefonen. Absolutt positiv. Lucky you... Har fulgt med på Siba i hele dag, da den ligger nærmest meg! Skulle gjerne sett at jeg kunne henta i dag selv Hvor henta du den? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Siba kunderservice hevder telefonen ikke kan kjøpes i butikken før den 16., men at de har demoeksemplarer i butikkene kun til demo. Tyder på at kundeservice for Siba vet like lite som andre kunderserviceavdelinger (antar sir-alex ikke kommer med fantasihistorier). Det er bare å reservere den på siba.no (Og velg i butikk, Alnabru!) Så får du en sms når den er klar til å hentes, noe som tok 20 min for meg. EDIT: Nå ser jeg den er solgt ut i butikken. Endret 13. desember 2011 av sir-alex Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Der står det sendt på min! Komplett endret i går min fra bekreftet 13/12 till ubekreftet 15/12, men nå er den sendt, gitt Plukke den opp i morra, da Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Der står det sendt på min! Komplett endret i går min fra bekreftet 13/12 till ubekreftet 15/12, men nå er den sendt, gitt Plukke den opp i morra, da Gled deg! Den er helt fantastisk. Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 hos komplett står det at 1 stk reservert på lager.håper det betyr at de pakker ordren min snart. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Er det forresten egen "hentemail" fra komplett når jeg har pickup-point? Aldri brukt det før Blir første smartphone, så gleder meg som en unge Endret 13. desember 2011 av King_of_Universe Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Er det forresten egen "hentemail" fra komplett når jeg har pickup-point? Aldri brukt det før Blir første smartphone, så gleder meg som en unge Du får en SMS når den er registrert inn på PickUpPoint. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Her står det utlevert, altså er den på budbil på vei til meg.. Lenke til kommentar
vgard Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Du får en SMS når den er registrert inn på PickUpPoint. Det kommer an på om man velger SMS eller mail som varsling. Jeg velger alltid SMS. Usikker på hva som er standard. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Du får en SMS når den er registrert inn på PickUpPoint. Det kommer an på om man velger SMS eller mail som varsling. Jeg velger alltid SMS. Usikker på hva som er standard. Ok. Har bare fått kvitering på mail, ingen SMS (husker ikke hva jeg valgte...). Men da er den vel fremme i morra Skal på jobb på Majorstua i morra, så ikke lange veien til Vinderen derfra Står forresten jeg kan spore på transportørens nettside. Transportør er pickup står det (ikke posten), men har fått kollinummer som ser veldig ut som posten sine (men som ikke finnes på posten.no). Hvor sporer man? Regner med at den er der i morra uansett, men gidder ikke øve til eksamen, vil heller stalke telefonen Endret 13. desember 2011 av King_of_Universe Lenke til kommentar
droid Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Et spørsmål: Er det mulig å endre den smiley-tasten på tastaturet tilbake til enter? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Tele2 har endret til 22 igjen. Blir vel ikke ny telefon på meg før jul likevell da. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Fikk e-post av komplett idag kl 0611(sendingsmelding). Første batch er på vei ut nå Hva er status på din nå? Min er fortsatt i larvik, iflg Tollpost. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Tele2 har endret til 22 igjen. Blir vel ikke ny telefon på meg før jul likevell da. Samme her. En mer rotete release av en telefon skal du leite lenge etter. Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Min ble pakket 06:15 i dag og er sendt fra komplett Er vel bare og vente på tollpost ska komme fremm da Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Et spørsmål: Er det mulig å endre den smiley-tasten på tastaturet tilbake til enter? Swiftkey X er vel et hett tips :-) Bedre en default (synes jeg ihvertfall). Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Tele2 har endret til 22 igjen. Blir vel ikke ny telefon på meg før jul likevell da. Samme her. En mer rotete release av en telefon skal du leite lenge etter. Tror jeg bare bestiller hos siba jeg nå. 500kr cashback kampanja + at jeg kan hente i butikk. Billigere var det også derfra med samme abbo. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Til dere som har mottatt denne telefonen. Min binding til min kjære Nokia E71 gikk ut i mai. Siden har jeg ventet på en telefon som kan matche min tilfredsstillelse. Jeg har vurdert SNP siden august, men i det siste har jeg også begynt å vurdere Htc Titan med WP7. Er dere strålende fornøyd med telefonen? Hvordan e lyset/bildet/lagger den noe?/Hvor lenge holder batteriet seg? Skal skynde meg å ta avgjørelsen min så raskt som mulig, slik at jeg muligens får ny mobil innen jul! Evt. andre telefoner å anbefale? Mvh Werchio Lenke til kommentar
greenman Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Tele2 har endret til 22 igjen. Blir vel ikke ny telefon på meg før jul likevell da. Samme her. En mer rotete release av en telefon skal du leite lenge etter. Tror jeg bare bestiller hos siba jeg nå. 500kr cashback kampanja + at jeg kan hente i butikk. Billigere var det også derfra med samme abbo. Hadde det vært en Siba i Bergen hadde jeg gjort det samme. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Men er telefonen tilgjengelig i butikk hos Siba på fredag da? Eller sendes den 16.ende? Står fortsatt "1 stk bestilt til lager (ubekreftet) - Forventet sendingsdato 2011-12-15" hos meg på komplett. Utålmodig.2k Dersom den kan hentes i butikk hos Siba (Kvadrat) så tror jeg det går kjappere enn komplett. Endret 13. desember 2011 av Teac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå