Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

da var min antatt sending flyttet fra 13. des til 15. desember. FML Da kan jeg like godt bestille hos Lefdal og spare 300-400,-

Hadde virkelig håpet at jeg skulle få den innen da.

 

Ta og ring lefdal først...er en del som melder at lefdal har leveringsdato 22 des, selv om de skriver 15 på sidene sine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere som bestillte av den første bekreftede batchen (jeg bestillte 7.des) som akkurat har fått status endret til dette?

1 stk nylig bestilt til lager – normal leveringstid 7 dager fra bestilling

 

EDIT:

Etterfulgt av: 1 stk bestilt til lager (ubekreftet) - Forventet sendingsdato 2011-12-15

 

Foresten komplett jeg snakker om.

Jeg bestilte 2.11.11 og min står fortsatt som åpen men 1 stk reservert på lager

Det gjorde min og helt til for 5minutter siden. Stod forøvrig bekreftet.

Ser det er folk som har bestilt etter meg som har fått sin pakket alt :/

Lenke til kommentar

Hørt at Galaxy SII får Ice Cream Sandwich den også, og i tillegg har bedre specs? Hva innebærer disse oppdateringene, bugfixes og lignende? Fristes veldig av skjermen til Nexus, og vil gjerne ha Android 4.0 så fort som mulig, men føles dumt å kjøpe noe som fort blir utdatert. Ikke det at jeg planlegger å spille så mye akkurat, men å kjøre nye apps raskt er viktig.

 

Galaxy Note er uaktuelt, den blir for stor for min del. Nexus er litt i største laget den også, men dere er enige om at den er førstevalget fremfor f.eks SII om man legger økonomi til side? :)

 

Du kan i grunn kjøpe en hvilken som helst av de beste Android telefonene i det siste, de vil alle kunne kjøre alt av apper og ting du hiver på de uten å klage.

Forskjellen ligger i detaljene. Noen er store, andre er tynne, mens noen bare er raske. SII har ligget på topp ganske lenge nå, det er ikke tvil om at det er en knasende god telefon.

Fordelen med Nexus, som sagt, er stock android uten tillegg fra de forskjellige produsentene.

Eneste jeg kan si er at du ikke må finne på å kjøpe LG Optimus 2X. :)

Tror jeg går for Galaxy Nexus, virker som en flott telefon. Ser enkelte klager over kameraet, men for meg ser

rimelig fantastisk ut, tviler på at jeg trenger bedre med det første :)

 

Edit: Kan jeg håpe på å få den før jul om jeg bestiller i dag eller i morgen?

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Siba har jo denne på fjernlager i Lier men det står releasedato den 16.10. Jeg har reservert varen, kansje jeg er heldig og kan plukke den opp imorgen :D

 

EDIT : Fikk mail og sms om at den ikke finnes på lager og derfor kunne ikke reserves! Teite saker!!

Endret av mharoon84
Lenke til kommentar

Fikk e-post av komplett idag kl 0611(sendingsmelding). Første batch er på vei ut nå

 

 

Hmmmm merkelig jeg ringte komplett nå og de sa de ikke hadde fått inn noen,De kom ikke før den 14.

 

Helt utrolig å komplett har ikke kontroll, har avbestilt hos dem, egentlig basert på frustrasjon på alle disse endringer. Bekreftet betyr ingenting hos komplett :( Følger med tråden i dag og håper å mange får sin Nexus i dag så jeg kanskje kan få min før helgen.

Lenke til kommentar

Ser enkelte klager over kameraet, men for meg ser

rimelig fantastisk ut, tviler på at jeg trenger bedre med det første :)

Ser jo bra ut, men merkelig nok er det få som legger ut reelle videoer filmet under mer "nordiske" forhold. Svakhet i kvaliteten på video og bilder kommer gjerne frem når filmes eller tas bilder i nørkere omgivelser. Jeg kom nettopp fra Lucia feiring, og har allerede slettet det jeg tok av bilder og film derfra. :)

 

Det er riktignok litt uvanlige forhold, men i vanlig belysning innendørs blir det så som så med bilder og video. På den annen side har jeg vel egentlig til gode å oppleve kamera i mobil som "blows me away"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...