AlwaysSomething Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Åh, er det bare meg eller er det flere desperate der ute? Jeg søker etter Prime nesten hver dag og kan virkelig nesten ikke vente til den blir lansert. Har SGS2 i dag (med knust skjerm). Det er den råeste telefonen jeg har hatt og bare tanken på at det er ENDA med kraft i Prime, gjør at jeg gleder meg mer enn en unge til å se den, lese spesifikasjonene, se om ryktene stemmer og i det hele tatt finne ut når den kommer for salg. Jeg bare GLEEEDER meg og vurderer å være våken natt til Onsdag for å se live streamingen av lanseringen på YouTube.com/androiddelvelopers. Gudd for ei gøy mobil-tid vi lever i! Tør ikke tenke på å langt vi har kommet i teknologien om et par år - det kommer til å ta helt av! Syltynne mobiler som kan brettes rundt håndleddet med en måneds standbytid og 1 mrd. apps! Andre som tenker som meg? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Men den skal lanseres ca. kl.10 om morgenen hong kong tid. Dvs GMT +8. Det vil si 7 timer forann oss. Det blir vell klokka 03.00 natt til onsdag da (?). Tror nok ikke jeg er oppe på de tidene. Endret 15. oktober 2011 av Teac Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Åh, er det bare meg eller er det flere desperate der ute? Jeg søker etter Prime nesten hver dag og kan virkelig nesten ikke vente til den blir lansert. Har SGS2 i dag (med knust skjerm). Det er den råeste telefonen jeg har hatt og bare tanken på at det er ENDA med kraft i Prime, gjør at jeg gleder meg mer enn en unge til å se den, lese spesifikasjonene, se om ryktene stemmer og i det hele tatt finne ut når den kommer for salg. Jeg bare GLEEEDER meg og vurderer å være våken natt til Onsdag for å se live streamingen av lanseringen på YouTube.com/androiddelvelopers. Gudd for ei gøy mobil-tid vi lever i! Tør ikke tenke på å langt vi har kommet i teknologien om et par år - det kommer til å ta helt av! Syltynne mobiler som kan brettes rundt håndleddet med en måneds standbytid og 1 mrd. apps! Andre som tenker som meg? Ja, jeg og lider av teknofili. Det er mange av oss. Men tror jeg skal prøve og vente, og heller se lanseringen til frokost ... med en kopp kaffe! Blir så dau i hue og kroppen av og sitte oppe hele natta. Endret 15. oktober 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
AlwaysSomething Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ja, du sier noe. Jeg tenkte å ha laptopen med i senga og ringeklokka på 04. Hadde vært så utrolig stilig å se en LIVE lansering - og spesielt av så RÅ produkter som vi forventer nå. Hehe, men ja, teknofili er jo ikke så galt, da. Verre om man var homofil i tillegg! Og litt fotfil :-P Åh, men jeg er så vanvittig spent! Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 gleder meg helt utrulig til onsdagen.har ventet på denne telefonen lenge.nexus prime er grunnen til at jeg ikke kjøpe galaxy s2 når den kom ut.jeg ville ha en telefon med ICS. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Er det noen som vet hva spec det blir? Eller bare rykter? Ser noen sier 1,5ghz og noen sier 1,2ghz. Noen sier 16gb andre sier 32gb. Noen sier den har nfc(betal greiene). Noen sier at den har 4G / LTE nett, andre ikke. Noen sier 5megapixel kamera andre 8. Så hva stemmer? Hvordan blir den iforhold til SGS2? Bedre å vente på SGS3? Lenke til kommentar
AlwaysSomething Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ice Cream Sandwich, ja. Så lenge det er Android, vil jeg ha det! Men tror ICS blir utrolig kult og må si jeg gleder meg like mye til det som til Prime. Åh, kan det ikke bare bli seint på Tirsdags kveld sånn at jeg kan legge meg og våkne til mobilalarmen kl 03? Og når kommer pakka i posten med min nye mobil inni? Jo, in Prime time Lenke til kommentar
AlwaysSomething Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Er det noen som vet hva spec det blir? Eller bare rykter? Ser noen sier 1,5ghz og noen sier 1,2ghz. Noen sier 16gb andre sier 32gb. Noen sier den har nfc(betal greiene). Noen sier at den har 4G / LTE nett, andre ikke. Noen sier 5megapixel kamera andre 8. Så hva stemmer? Hvordan blir den iforhold til SGS2? Bedre å vente på SGS3? Til nå er alt bare rykter. Ingen vet noe sikkert, men noen rykter har vært på børsen i lengre tid og man vil derfor tro litt på disse. Something Big Is Coming, er i grunn alt vi vet. Så om skjermen blir på 4,65", kameraet blir på 5 eller 8 osv, gjenstår å se. Vi må smøre oss med tålmodighet og håpe på en RÅ telefon med WOW-faktorer. Kanskje til og med noen overraskelser? En ny teknologi, en ny vri på ting, noe fancy pancy..? Maybe, baby! I hvert fall så gleeeder jeg meg VILT!! Edit: Hadde en skriveleif. Endret 16. oktober 2011 av Lilleirene Lenke til kommentar
Teac Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Tror mest på de ryktene som sier 1.5ghz. Håper ikke utseende blir dønn likt Nexus S. Synes den ser en smule kjedelig ut. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Tror mest på de ryktene som sier 1.5ghz. Håper ikke utseende blir dønn likt Nexus S. Synes den ser en smule kjedelig ut. Blir nok 1,5GHz ja, men jeg er skepstisk til designet på telefonen. Er redd for det blir en blanding mellom nexus one og nexus prime. Begge nexusene har jo vært så lite fine at jeg har ikke ord. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Er redd for det samme. Specsene virker fantastiske. 32gb lagring, 1.5ghz 4,65" og 2050 mAh osv. Noe må da være negativt og det tror jeg blir utseende. Håper bare at det ikke blir utslagsgivende. Endret 16. oktober 2011 av Teac Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg tror det blir pris :< Lenke til kommentar
Teac Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Nei, den må/bør uansett være under 6k. Galaxy Note ligger vell nå ute til ~ 5400,- . Tror neppe Nexus Prime blir særlig dyrere. Den legger seg nok på samme nivå. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jepp... Det er vel der de ligger. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Er redd for det samme. Specsene virker fantastiske. 32gb lagring, 1.5ghz 4,65" og 2050 mAh osv. Noe må da være negativt og det tror jeg blir utseende. Håper bare at det ikke blir utslagsgivende. Skal mobilen ha LTE, så stemmer nok batteristørrelse på 2050mAh. Men jeg tror du har rett angående det med utseende. Se på de 2 forrige modellene til google. Søppel! Høper denne ser bedre ut enn den gjor på filmen. Jeg ble ikke betatt i det utseendet. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 N1 var jo ikke ille ang. design, solid var den og Lenke til kommentar
Swome Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Regner med at den blir tilgjengelig for ca 5k når den kommer, ikke mer. Skjønner meg ikke på folk som klager på utseendet til nexus s, syns den ser bra ut eg. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 N1 var helt grei. G1 så ut som en ericsson telefon fra rundt år 1997. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Tror dere den kommer til Norge før jul? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg er villig til å sette penger på at den kommer før lucia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå