Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Hvor i all verden bor du hvis den er i oslo i dag og du regner med å få den først torsdag eller fredag?

Bor i tromsø, men pakken skal bli sendt til en plass 4 timer utenfor tromsø :)

Tar vanligvis 2-3 virkedager fra oslo til tromsø (slik jeg har opplevd det), og 1 dag fra tromsø til leveringsadressen.

Kan jo hende jeg får den på onsdag, men jeg har aldri opplevd at posten er så rask.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte 9. desember fra Komplett, og akkurat nå forandret Komplett til "bekreftet 12. desember" (fra ubekreftet) på salgssiden, selv om min ordre fortsatt står som "åpen". Så da begynner det vel å nærme seg. Antallet gikk også fort ned fra 83 (ubekreftet) til 43 (bekreftet) på salgssiden til Komplett.

Lenke til kommentar

Er på jobb og har ikke tid til og skumme gjennom de siste postene. Men hva er status med cdon? Dem har begynt og sende ut forhåndsbestilte ser jeg, jeg regner med alle er reservert. Noen som vet når dem får inn neste parti? Nettopp slengt inn en bestilling på Komplett, men undrer på om jeg skal slenge inn en på cdon(også). Jeg finner fanken ikke noe tlf-nr på siden så jeg kan kontakte dem på. Merkbar forskjell på fraktkostnader og.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Nordiske ordbøker finnes tydligvis ikke i de nordiske enhetene. Spent på hva forklaringen til det er, i og med at det var hovedgrunnen til at telefonen ble utsatt.

http://www.facebook.com/samsungsverige/posts/282912661758823

Les mer her; http://www.swedroid.se/forum/60691-svensk-ordlista-pa-svensk-galaxy-nexus.html

Nå har Samsung i alle fall sagt at de skal sjekke hvorfor det mangler nordiske orbøker. Det jeg lurer på dog, er om f.eks. SwiftKey X har ordlister, eller bruke programmet ordlister pre-innstallert på telefonen?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

La merke til at Komplett skriver bekreftet 12.12 nå. Det kan jo love bra om jeg rakk å bestille tidlig nok.

Ellers skal det bli godt å få byttet Nokia 1208 mot denne. Har en LG Optimus 2X, men den gidder jeg ikke bruke lenger. Bare kødd med den.

Hadde vært gøy å fått litt flere erfaringer fra de som evt har fått telefonen.

Jeg velger Nexus primært grunnet skjermoppløsningen og Ice Cream Sandwich. Bryr meg lite om kamera, så jeg henger meg ikke opp i at bildekvaliteten kan være litt lav.

Etter å ha prøvd LG sitt grensesnitt vil jeg prøve noe som er helt stock, sånn som Google vil at det skal være. Vil ha en telefon som får alle de nyeste oppdateringene. :)

Lenke til kommentar

La merke til at Komplett skriver bekreftet 12.12 nå. Det kan jo love bra om jeg rakk å bestille tidlig nok.

Ellers skal det bli godt å få byttet Nokia 1208 mot denne. Har en LG Optimus 2X, men den gidder jeg ikke bruke lenger. Bare kødd med den.

Hadde vært gøy å fått litt flere erfaringer fra de som evt har fått telefonen.

Jeg velger Nexus primært grunnet skjermoppløsningen og Ice Cream Sandwich. Bryr meg lite om kamera, så jeg henger meg ikke opp i at bildekvaliteten kan være litt lav.

Etter å ha prøvd LG sitt grensesnitt vil jeg prøve noe som er helt stock, sånn som Google vil at det skal være. Vil ha en telefon som får alle de nyeste oppdateringene. :)

Bestilte selv fra Komplett relativt sent i gårkveld. Håper virkelig det stemmer. Kan ikke tro dem hadde lagt det inn som Bekreftet om ikke.

Lenke til kommentar

Ganske enkelt, Galaxy Nexus kjører Ice Cream Sandwich, android 4+ og vil ha oppdateringer først.

Hørt at Galaxy SII får Ice Cream Sandwich den også, og i tillegg har bedre specs? Hva innebærer disse oppdateringene, bugfixes og lignende? Fristes veldig av skjermen til Nexus, og vil gjerne ha Android 4.0 så fort som mulig, men føles dumt å kjøpe noe som fort blir utdatert. Ikke det at jeg planlegger å spille så mye akkurat, men å kjøre nye apps raskt er viktig.

Galaxy Note er uaktuelt, den blir for stor for min del. Nexus er litt i største laget den også, men dere er enige om at den er førstevalget fremfor f.eks SII om man legger økonomi til side? :)

Lenke til kommentar

Ganske enkelt, Galaxy Nexus kjører Ice Cream Sandwich, android 4+ og vil ha oppdateringer først.

Hørt at Galaxy SII får Ice Cream Sandwich den også, og i tillegg har bedre specs? Hva innebærer disse oppdateringene, bugfixes og lignende? Fristes veldig av skjermen til Nexus, og vil gjerne ha Android 4.0 så fort som mulig, men føles dumt å kjøpe noe som fort blir utdatert. Ikke det at jeg planlegger å spille så mye akkurat, men å kjøre nye apps raskt er viktig.

Galaxy Note er uaktuelt, den blir for stor for min del. Nexus er litt i største laget den også, men dere er enige om at den er førstevalget fremfor f.eks SII om man legger økonomi til side? :)

Ja SII får ICS også men etter noen måneder, samme vil gjelde og senere oppgraderinger på Android. SII er utrolig bra mobile og de vil komme andre bedre mobiler ettervert i Q1 2012 som vil ha bedre speks en Nexus men jeg kan ikke vente for å få nyeste versjoner av Android.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...