Teac Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er det fortsatt mulig å komme seg inn på komplett sin første batch? tenker på de 79 som står 12/12. Lenke til kommentar
stue Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Betaler CDON returfrakt? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Må påpeke at posten, i følge pakkesporing, ikke har mottatt pakken fysisk enda... Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er det fortsatt mulig å komme seg inn på komplett sin første batch? tenker på de 79 som står 12/12. Når jeg snakka med komplett er de som står der "usolgte" enheter, så burde gå bra. Men du kan vel bare ta en kjapp telefon til komplett og spørre? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ser at det droppa ned til 78 stk på komplett sine sider nå. Betyr det at du bestilte ? Eneste jeg tenker på er at det står "Ubekreftet" da Jeg håper at min blir levert til hentelageret i løpet av dagen Lenke til kommentar
Teac Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ser at det droppa ned til 78 stk på komplett sine sider nå. Betyr det at du bestilte ? Eneste jeg tenker på er at det står "Ubekreftet" da Jeg håper at min blir levert til hentelageret i løpet av dagen La merke til det samme selv. Tenkte jeg skulle bestille nå. Har sendt en mail til komplett, så regner med jeg har svar innen et par timer. Dersom de 78 er klare til å sendes ut i dag/i morgen så bestiller jeg derfra. Visst ikke venter jeg til Lefdal forhåpentligvis får den inn på torsdag. Vil helst være helt sikker slik at jeg slipper å ha 10k "låst" i telefoner. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Ser at det droppa ned til 78 stk på komplett sine sider nå. Betyr det at du bestilte ? Eneste jeg tenker på er at det står "Ubekreftet" da Jeg håper at min blir levert til hentelageret i løpet av dagen Komplett solgte Samsung Galaxy Nexus og når de hadde 0 igjen, satte de opp antall telefoner til 100. Dvs at de som bestilte de siste dagene har bestilt telefoner som er ubekreftet fra leverandør. Tilsammen har komplett solgt 650 Nexuser. Endret 12. desember 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Lutefisk44 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Til dere som har den: Hvordan fungerer den som musikk telefon? Jeg tenkte hovedsakelig og ha en del musikk på den. Hvor mye ledig plass har den og hvordan er musikk kvaliteten? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Men er ikke det de som kom inn i forrige uke? Får komplett en leveranse i dag som er åpen, eller er de allerede booket? Mener å huske at dem fikk inn 7.ende, men at disse var kun for salg med telenor abb. så fikk dem inn igjen 8.ende, og som er shippet ut? Så blir dette tredje leveranse. Arrester meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Pedersen2k Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nå bestiller jeg svært sjeldent noe fra nett, men la inn en bestilling på Komplett da det ser ut som den kommer før der enn i butikkene. Men frakt på 116kr til Ålesund? Er det normalpris? Bare lurer;p Lenke til kommentar
Teac Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er nok lurt det. Ja, posten er svært dyre. Er glad for at jeg har Hentebu i nærheten Savner fremdeles docken. Noen som har sett den noen sted? utenom dyre engelske nettbutikker. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Pakken er sendt og jeg har fått sporingsnr. fra cdon Er vidresent fra Oslo idag, regner med å motta den på torsdag/fredag. Lenke til kommentar
catothom Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nå bestiller jeg svært sjeldent noe fra nett, men la inn en bestilling på Komplett da det ser ut som den kommer før der enn i butikkene. Men frakt på 116kr til Ålesund? Er det normalpris? Bare lurer;p Komplett og MXP har alltid vært dyre på frakt. Bestilte ett nettverks kort fra de for en go stund tilbake og frakta va mer en dobbelt så dyr som selve kortet. Men de må da ha blitt billigere siden den tid? Lenke til kommentar
wiggles Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Samme her, videresendt fra oslo i morges. Regner med å ha den iløpet av morgendagen eller onsdag. Uansett, knall! Godt kundeservice på cdon sa at jeg ikke hadde sjans å komme med på batch før den 16. Til og med kansellert ordren på mpx! This is not a drill people! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Flere som har funnet ut at det som kommer inn hos Komplett idag allerede er booket. Ser at antallet har gått fra 78 til 82 ledige. Tror nok de som bestiller nå føyer seg inn i rekken med dem som får neste uke. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Sendt frå CDON i dag. Då har eg den i morgo Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 noen som har snakket med komplett om de får inn telefonen i dag? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 noen som har snakket med komplett om de får inn telefonen i dag? Ut i fra deg jeg leser på facebooksiden deres, så er det som kommer inn i dag allerede bestilt. Det vil si at du kommer på listen over dem som kommer inn neste gang. Har fortsatt ikke fått svar på mail. Tar en telefon senere i dag. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg har fått bekreftet at min skal sendes fra Telefast i dag.. Så får vi vente og se da. Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Pakken er sendt og jeg har fått sporingsnr. fra cdon Er vidresent fra Oslo idag, regner med å motta den på torsdag/fredag. Hvor i all verden bor du hvis den er i oslo i dag og du regner med å få den først torsdag eller fredag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå