Morten170872 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Når jeg leser dette med cdon osv, må jeg si jeg er utolig glad fordi jeg bestilte fra Clove.uk. Har hatt Nexus snart 2 uker. Bestilte en onsdag og dagen etter leverte Dhl på døren. Det samme gjorde jeg med Note når den kom inn England. Eneste problemet mitt med nexus når er at jeg har blitt så vant med skjermen på Noten, så nexus virker nesten for liten. Er ikke tvil hvem av dem jeg beholder Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) noen som vet om det er bekreftet av komplett at de får inn telefoner i neste uke?.jeg vil ha telefonen før jeg drar på juleferie. Endret 9. desember 2011 av KILMAS Lenke til kommentar
wiggles Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 KILMAS: MPX og Komplett opererer nok med samme datoer, så ubekreftet 12.12 er det nærmeste du kommer noe som helst. Så ingenting håndfast med andre ord. Anbefaler forresten å benytte pick up point om du bor i nærheten av et av disse. Da får du den mest sannsynlig dagen etter. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg snakket nettopp med Brightpoint, de skulle kommet i dag, og jeg skulle hentet min, men var noe krøll, så foreløpig må jeg forholde meg til mandag dessverre.. Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 jeg bor desverre ikke i nærheten av mpx eller komplett.jeg drar ikke på juleferie før 22 des,så det burde være muligheten og få den før da KILMAS: MPX og Komplett opererer nok med samme datoer, så ubekreftet 12.12 er det nærmeste du kommer noe som helst. Så ingenting håndfast med andre ord. Anbefaler forresten å benytte pick up point om du bor i nærheten av et av disse. Da får du den mest sannsynlig dagen etter. Lenke til kommentar
Augusta Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Jeg har bestilt fra netonnet i dag straks jeg leste en artikkel om at tlfene var sendt ut. Jeg håper helt klart at jeg får den før jul, men overlever noen uker til med min trofaste Desire. Får forresten veldig flash back til da vi satt på samme måten og ventet på den. Den gang gikk jeg fra en Nokia 6300 så overgangen var litt større. Eneste jeg håper på nå er at jeg får den før jeg forlater landet i begynnelsen av januar og blir borte i et halvt år. Spørs om jeg tør sende den i posten. Mange andre som går fra Desire og til Nexus nå? Endret 9. desember 2011 av Augusta Lenke til kommentar
sname Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Når jeg leser dette med cdon osv, må jeg si jeg er utolig glad fordi jeg bestilte fra Clove.uk. Har hatt Nexus snart 2 uker. Bestilte en onsdag og dagen etter leverte Dhl på døren. Det samme gjorde jeg med Note når den kom inn England. Eneste problemet mitt med nexus når er at jeg har blitt så vant med skjermen på Noten, så nexus virker nesten for liten. Er ikke tvil hvem av dem jeg beholder Hvilken beholder du..? Hvorfor? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Når jeg leser dette med cdon osv, må jeg si jeg er utolig glad fordi jeg bestilte fra Clove.uk. Har hatt Nexus snart 2 uker. Bestilte en onsdag og dagen etter leverte Dhl på døren. Det samme gjorde jeg med Note når den kom inn England. Eneste problemet mitt med nexus når er at jeg har blitt så vant med skjermen på Noten, så nexus virker nesten for liten. Er ikke tvil hvem av dem jeg beholder Hva ble totalprisen ? (Inkl. Frakt/Moms/toll) Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hvilke evneveike jævler er det som holder til hos CDON? Om de har telefonen kan de se å få sendt de ut, og ikke si mandag for å sikre seg selv. Idioter. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det er da stort sett kaos over alt, tror dere bare kan slappe av jeg.. Jeg ser at ikke min telefon kom inn i dag som lovet heller. Så da får vi se på mandag. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hva ender telefonen på hos clove osv. Har lest at DHL, Shenker osv tar seg veldig godt betalt for å fortolle. Har hørt at det kan være opp i 600-700,- anvhengig av hvilken type "porto" du velger. Lenke til kommentar
Morten170872 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Tipper Nexus klokker inn på ca 5200 ferdig fortolla med mva Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Mange andre som går fra Desire og til Nexus nå? Går fra nexus one til galaxy nexus, er jo stort sett det samme... sendt fra tyskland i dag Hvorfor ser ikke flere av dere på tyske nettbutikker? Der er den stort sett 3-500 billigere enn i england, og man får samme lader som i Norge. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg har bestilt fra netonnet i dag straks jeg leste en artikkel om at tlfene var sendt ut. Jeg håper helt klart at jeg får den før jul, men overlever noen uker til med min trofaste Desire. Får forresten veldig flash back til da vi satt på samme måten og ventet på den. Den gang gikk jeg fra en Nokia 6300 så overgangen var litt større. Eneste jeg håper på nå er at jeg får den før jeg forlater landet i begynnelsen av januar og blir borte i et halvt år. Spørs om jeg tør sende den i posten. Mange andre som går fra Desire og til Nexus nå? Ja jeg går fra Desire til Nexus. Egentlig er jeg ganske fornøyd med min Desire. Det største problemet er lagringsplassen på 100 mb som gjør at jeg ikke får lagt inn noe som helst mer, da den er stappfull. Merke også at den begynner å bli litt treig, og at surfing går ganske seint. Er spent på hvor stor overgang det blir til Nexus. Tror egentlig ikke det blir det, men skal bli godt med litt lagringsplass og raskere surfing. Bestilte fra chess, og datoen er nå satt til 22. desember der, så telefonen har jeg vel ikke før utpå nyåret. Surt! Nei, nå var det visst 16. Desember på chess igjen. Skjønner ingenting av dette rotet. Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Tipper Nexus klokker inn på ca 5200 ferdig fortolla med mva jeg hadde flaks, kjøpte fra Clove med sending via Posten. tok en uke å få den, men måtte kun betale 95 kr i mva + fortollingsgegyr til posten. telefonen kom totalt på under 4500 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Desire til Nexus er vel omtrent som å gå fra sort-hvitt til farge-tv. Det er MILEVIS mellom dem. Selv har jeg brukt min gamle Nexus One noen dager mens jeg ventet på ny digitzer til min Xperia Arc. Å komme tilbake til Arcen var nesten magisk. Skjermstørrelse og skjermkvalitet har sinnsykt mye å si for brukeropplevelsen. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ja jeg går fra Desire til Nexus. Egentlig er jeg ganske fornøyd med min Desire. Det største problemet er lagringsplassen på 100 mb som gjør at jeg ikke får lagt inn noe som helst mer, da den er stappfull. Merke også at den begynner å bli litt treig, og at surfing går ganske seint. Hvis du ikke har rootet den før nå, så kan du gjøre det når du får din nye telefon, så får desire nytt liv. Med en fornuftig rom med A2SD+ (legger apps på minnekortet) så får du både bedre plass til apps (tilnærmet ubegrenset, spørs på minnekortet ditt) og sannsynligvis en raskere telefon. Jeg kjører nå miui på min nexus one, og den er ti ganger mer fornuftig nå enn da jeg kjøpte den for 22 måneder siden Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Tipper Nexus klokker inn på ca 5200 ferdig fortolla med mva jeg hadde flaks, kjøpte fra Clove med sending via Posten. tok en uke å få den, men måtte kun betale 95 kr i mva + fortollingsgegyr til posten. telefonen kom totalt på under 4500 Det regnestykket kunne jeg meg å se. Clove: 429 + 29 GBP = 458 * 9,2 = 4213 * 1,25 = 5267 + gebyrer for posten 227 = 5494,- ender jeg på... Unlocked mobiles er 8 pund billigere. Endret 9. desember 2011 av Teac Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Tipper Nexus klokker inn på ca 5200 ferdig fortolla med mva jeg hadde flaks, kjøpte fra Clove med sending via Posten. tok en uke å få den, men måtte kun betale 95 kr i mva + fortollingsgegyr til posten. telefonen kom totalt på under 4500 Det regnestykket kunne jeg meg å se. Clove: 429 + 29 GBP = 458 * 9,2 = 4213 * 1,25 = 5267 + gebyrer for posten 227 = 5494,- ender jeg på... Unlocked mobiles er 8 pund billigere. er i utgangspunktet ikke uenig med regnestykke. Hadde flaks med at folk i posten ikke kan regne. fikk 95 kr i mva som skulle vært over 1000 kr Lenke til kommentar
greenman Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Dette tror jeg er 4 gangen på samme dag at tele2 har byttet mellom 16 og 22 som dato. Tror jeg bare legger alt på is, så får den komme når den kommer. Orker ikke tele2 sine mindgames, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå