Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

 

Dette har ingenting med region og gjøre etter det jeg kan se, og gjelder for det meste bare innkommende samtaler. Nummer på utgående samtaler formateres som xxx-xxx osv. Det er forøvrig en europeisk telefon.

 

Android 4.0.1

Baseband I9250XXKK1

Kernel 3.0.1-ga052f63, android-build@apa28 #1

Build no ITL41F

er du sikker?

hos meg formateres nummerene xxx xx xxx uten problemer og med +47 foran i noen tilfeller

har du norsk språk på telefonen din?

 

har du tele2?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...formatering av telefonnummer er kun ihht US standard. Mottatte samtaler registreres som ukjente nummer selv om de finnes i kontaktlisten. I tillegg tilføyes det en "0" foran alle nummer og med undertekst "Sweden". Helt på trynet altså.

 

Bare sett den på riktig region så er det null problem med nummer. Det andre du opplever har jeg ikke sett. Mistenker også at det kan ha noe med regionsinstillingene dine, evt at du kjører en obskur firmware som ikke er beregnet på Europa.

 

Selv har jeg ikke opplevd en eneste bug. :)

 

Dette har ingenting med region og gjøre etter det jeg kan se, og gjelder for det meste bare innkommende samtaler. Nummer på utgående samtaler formateres som xxx-xxx osv. Det er forøvrig en europeisk telefon.

 

Android 4.0.1

Baseband I9250XXKK1

Kernel 3.0.1-ga052f63, android-build@apa28 #1

Build no ITL41F

 

 

Prøv å hent denne: https://market.android.com/details?id=jp.co.c_lis.ccl.morelocale

Sett språk til Norsk, reboot.

Lenke til kommentar

 

Dette har ingenting med region og gjøre etter det jeg kan se, og gjelder for det meste bare innkommende samtaler. Nummer på utgående samtaler formateres som xxx-xxx osv. Det er forøvrig en europeisk telefon.

 

Android 4.0.1

Baseband I9250XXKK1

Kernel 3.0.1-ga052f63, android-build@apa28 #1

Build no ITL41F

er du sikker?

hos meg formateres nummerene xxx xx xxx uten problemer og med +47 foran i noen tilfeller

har du norsk språk på telefonen din?

 

har du tele2?

 

Inngående samtaler registreres som 0xxx-xxx xx Sweden på min telefon. Bruker jeg Dialer One er alt ok. Derfor antar jeg at dette er en bug i ICS' dialer. Det spiller ingen rolle hvilket språk jeg setter telefonen til.

 

Ja, jeg har Tele2.

 

Har du "Enter" tast på tastaturet når du skriver SMS?

 

...formatering av telefonnummer er kun ihht US standard. Mottatte samtaler registreres som ukjente nummer selv om de finnes i kontaktlisten. I tillegg tilføyes det en "0" foran alle nummer og med undertekst "Sweden". Helt på trynet altså.

 

Bare sett den på riktig region så er det null problem med nummer. Det andre du opplever har jeg ikke sett. Mistenker også at det kan ha noe med regionsinstillingene dine, evt at du kjører en obskur firmware som ikke er beregnet på Europa.

 

Selv har jeg ikke opplevd en eneste bug. :)

 

Dette har ingenting med region og gjøre etter det jeg kan se, og gjelder for det meste bare innkommende samtaler. Nummer på utgående samtaler formateres som xxx-xxx osv. Det er forøvrig en europeisk telefon.

 

Android 4.0.1

Baseband I9250XXKK1

Kernel 3.0.1-ga052f63, android-build@apa28 #1

Build no ITL41F

 

 

Prøv å hent denne: https://market.android.com/details?id=jp.co.c_lis.ccl.morelocale

Sett språk til Norsk, reboot.

 

Har prøvd det, men ingen forandring. Husker ikke om jeg rebootet. Mulig jeg skal prøve en gang til.

Lenke til kommentar

Da var CDON tilbake med 2-5 arbeidsdager på lagerstatus! Herlighet for et mas!

Ja, dette har vært en lansering som ikke akkurat har gått på skinner! Nå er imidlertid status på min bestilling hos cdon "varene pakkes" etter at jeg i går fikk mail om at de ikke visste når den kom. Tør derfor ikke helt å tro på dette enda, i hvert fall ikke før jeg ser "varene sendt".

Lenke til kommentar

Da var CDON tilbake med 2-5 arbeidsdager på lagerstatus! Herlighet for et mas!

Ja, dette har vært en lansering som ikke akkurat har gått på skinner! Nå er imidlertid status på min bestilling hos cdon "varene pakkes" etter at jeg i går fikk mail om at de ikke visste når den kom. Tør derfor ikke helt å tro på dette enda, i hvert fall ikke før jeg ser "varene sendt".

 

Merker at jeg ikke helt tror på dette helt enda jeg heller. Skjønner ikke at kundeveilederne kan være så på tryne at de ikke vet om et produkt har kommet inn eller ikke, men håper virkelig det stemmer at den pakkes nå. Hadde tenkt til å avbestille i går, men rakk det ikke pga jobb, så hvis den sendes nå har jeg vært heldig :D

Lenke til kommentar

Jeg fikk samme Bollywood treatment hos CDON i går ettermiddag. Sa til kundeservice at hvis det lå an til betydelig forsinkelser, så ønsket jeg å avbestille. De sa 16., og jeg sa avbestill. Enten så vet ikke kundeservice hva de prater om, eller så kan det se ut som de forsøker å forhindre ytterligere avbestillinger.

Lenke til kommentar

Tenker akkurat det samme. Tipper CDON fikk en god del henvendelser i går når de endret antatt dato. Dermed har de satt alle resterende bestillinger til "varene pakkes" slik at ordren har gått for langt til å kunne avbestilles.

 

Haha, håper nesten det :innocent:

Bestilte fra Dustin for lenge siden, har ikke giddet å bytte til andre fordi jeg egentlig ikke stoler på noe av det jeg leser av leveranse datoer.

Lenke til kommentar

Cdon har atter en gang vist seg ubrukelig, ser at statusen er tilbake til 16.12 nå. 5 timer etter den stod som 2-5 dager. Ikke mulig å få et eneste vettugt ord fra kundeservice.

Hun jeg snakket med fortalte at første batch allerede er på vei ut, og vil mest sannsynlig bli sendt mandag. Så, gratulerer til de som holdt seg tålmodige og ikke kansellerte ordrene sine.

 

 

Mpx på den andre siden sier som flere har sagt her, at første batch er solgt ut allerede og at de håper på å få inn nye den 12, men det er langt fra bekreftet.

 

Vurderer nesten å gå for 4S nå, men der er det litt av samme problemet med at ingen har den inne, såvidt jeg kan finne ut.

Endret av wiggles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...