Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

NÅ er jeg irritert. Skulle egentlig bestille i november fra England, men smøret meg med tålmodighet fordi jeg viste Norge skulle få den i begynnelsen av desember. Så kommer f**n meg denne utsettelsen også :@

Han fyren fra Samsung-Norge sa jo tilogmed at telefonen skulle komme i butikkene idag??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde først at det var første batch som var "utsolgt", men når jeg ser at chess, tele2 og netcom har fått samme dato kan det se litt mørkt ut.

Tvilsomt at alle 3 er "fullbooket" for forhåndsbestillinger samme dag.

Nå må du huske at disse neppe har egne fysiske lagre.. De baserer seg nok på leveranser fra en distributør, og det vil ikke forundre meg om de handler samme sted alle tre.

Min lokale mobilpusher hadde fortsatt 9.12 som dato tidligere i dag, det betyr i butikken i Tromsø like over helga.

Det høres ut som om Telefast er distributøren de forholder seg til..

Lenke til kommentar

Trodde først at det var første batch som var "utsolgt", men når jeg ser at chess, tele2 og netcom har fått samme dato kan det se litt mørkt ut.

Tvilsomt at alle 3 er "fullbooket" for forhåndsbestillinger samme dag.

Nå må du huske at disse neppe har egne fysiske lagre.. De baserer seg nok på leveranser fra en distributør, og det vil ikke forundre meg om de handler samme sted alle tre.

Ja? er jo derfor jeg skriver at det er tvilsomt at alle 3 er "utsolgt" på samme dag. Altså, det er nok leverandøren som har endret dato.

Vet at tele2 bruker moobi som leverandør. Tror Chess bruker de også.

Lenke til kommentar

samsung sa jo på tirsdag at de første telefonene skulle bli sendt i går ut til butikkene,rart da at nettbutikkene har utsatt datoen igjen.grunnen til at jeg bestillte telefonen hos netcom er at jeg ville ha telefonen før jul.vist de ikke får den før 22 des,så blir jeg og avbestille hos netcom.

http://www.amobil.no/artikler/naa_kommer_galaxy_nexus/104546

synes det er helt patetisk denne telefon lansering av samsung.virker ikke som at de har tenkt og lage mange galaxy nexus.de burde ha ventet med og lansere telefonen til de har fått inn nok antall telefoner til og dekke markede.vist ikke netcom,chess eller tele2 fikk første batch av telefoner,hvor gikk de da?

Endret av KILMAS
Lenke til kommentar

Har stått ubekreftet en stund hos komplett

EDIT: Jeg bestulte min defra i går, og det står åpen på ordren, sammen med

1 stk nylig bestilt til lager – normal leveringstid 7 dager fra bestilling

Vet ikke om det betyr noe i dette tilfelle eller ikke...

Endret av King_of_Universe
Lenke til kommentar

Ja? er jo derfor jeg skriver at det er tvilsomt at alle 3 er "utsolgt" på samme dag. Altså, det er nok leverandøren som har endret dato.

Vet at tele2 bruker moobi som leverandør. Tror Chess bruker de også.

Det kan også være at batchen de ventet inn faktisk er utsolgt.

Det er uansett bare 1 som er utsolgt i tilfelle.

Har stått ubekreftet en stund hos komplett

Det stod da bekreftet 12. for to dager siden.

Lenke til kommentar

Ganske morsomt med denne telefonen.. Første jeg gang jeg har fått folk fra "apple" siden til å bli genuint sjalu og vil selge sin egen iphone for å kjøpe seg en nexus.

Når man setter dem vedsiden av hverandre ser man hvor utrolig mye bedre Nexus er iforhold til iPhone4/4s, både på skjerm, design og tykkelse.

Følelsen av denne mobilen er bare helt utrolig, og den er så godt sammensatt at det er ingen tvil om at jeg 100% happy for at jeg kjøpte den.

Tror alle andre som får den nå iløpet av helgen blir like happy over det.

Btw hvordan laster jeg ned norsk tastatur? =p

Lenke til kommentar

Dette svaret fikk eg frå cdon for nokre dagar sidan..

Takk for at du kontaktet oss.

Din bestilte vare har utgivelsedato 08/12-2011 og du kan forvente deg å motta varen på denne datoen.

Tviler på det. Samsung produktsjef sa at den begynnte å shippes ut til forhandlere onsdag/igår. Da mottar butikkene dem i dag. Avhengig av når dem mottar dem på dagen så sendes de sannsynligvis ut fortløpende. Ser at cdon har fjerne 8/12 og har nå bare kommende. Krysser fingrene for at den sendes ut i dag, og at posten gjør sin del av kaka. Selv om jeg ikke regner med å få den før midten av neste uke.

Lenke til kommentar

Dette svaret fikk eg frå cdon for nokre dagar sidan..

Takk for at du kontaktet oss.

Din bestilte vare har utgivelsedato 08/12-2011 og du kan forvente deg å motta varen på denne datoen.

Tviler på det. Samsung produktsjef sa at den begynnte å shippes ut til forhandlere onsdag/igår. Da mottar butikkene dem i dag. Avhengig av når dem mottar dem på dagen så sendes de sannsynligvis ut fortløpende. Ser at cdon har fjerne 8/12 og har nå bare kommende. Krysser fingrene for at den sendes ut i dag, og at posten gjør sin del av kaka. Selv om jeg ikke regner med å få den før midten av neste uke.

Ja eg reknar med dei skriv BS, men viss den blir sendt i dag så er det godt nok :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...