thklinge Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg heller ser ikke toppmodell stempelet fra samsung på denne, nei takk Huh? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hadde vært genialt med mnd.kort i telefonen Lenke til kommentar
Teac Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Jeg heller ser ikke toppmodell stempelet fra samsung på denne, nei takk Huh? Er enig i det. Man forventer at telefonen skal være betydelig bedre enn SG2, og ikke en god del dårligere på flere områder enn denne. Det er vell nesten et halvt års mellomrom mellom disse to, og det er lang tid i mobilverden. Kamera 5mp (ja, mp er ikke alt), men flere synes kameraet er dårligere på denne. Skjermen er bra, men ikke amoled plus slik som sg2. Prosessoren burde være 1,4ghz slik som note. Det at den er utstyrt uten minnekort er fortsatt ubegripelig for meg. Det er mange minuser, men samlet sett synes jeg ikke det er noen dealbreaker. Men da såklart til rett pris. Skjønner godt at en del over dammen er frustrerte da dem ikke har telefonen tilgjengelig enda. Telefonen er ikke blitt lansert der. Litt morsomt å følge med på xda i dagene før Engelsk release. Mange amerikanere som følte seg snytt. Endret 6. desember 2011 av Teac Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 rart og se at på samsung sine sider,er det ingen info on galaxy nexus.skulle tro de ville at folk skal kjøpe telefonen,men det ser ikke slik ut. Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hehe, synes selv at telefonen ikke er verdt 5500,- Det er for mange minuser til det. 4600,- og muligheten for enkelt å kunne bruke angrefrist er jeg villig til å betale, men ikke mer. 5500 blir nesten 460,- i måneden bare telefonen. Så kommer bruk og fri data i tillegg :/ Det er mange minuser, men samlet sett synes jeg ikke det er noen dealbreaker. Men da såklart til rett pris. Skjønner godt at en del over dammen er frustrerte da dem ikke har telefonen tilgjengelig enda. Telefonen er ikke blitt lansert der. Litt morsomt å følge med på xda i dagene før Engelsk release. Mange amerikanere som følte seg snytt. Har ikke du bestilt fra USA da? Mener du klasket til på en som solgte 60 stk 32Gb modeller på ebay, eller blander jeg med noen andre? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Er det noen som vet om det jobbes med et billettsysten for kollektivtransport som bruker mobilens nfc-chip? Tenker da hovedsaklig på bergen, men hvis det kommer først i oslo el. Trondheim så er det fett nok Det er lite trolig at vi vil se sånt i nærmeste fremtid. Det er vel gitt politiske signaler om at man ønsker et felles billettsystem for hele Norge. Det er i tilfelle relativt sannsynlig at Ruter er en av aktørene som vil være vesentlig involvert i dette da de står for alt kollektivt i Oslo og Akershus.. (ca 1,2 milloner mennesker bor i disse to fylkene) Siden jeg har jobbet i det systemet vet jeg et og annet om hvordan ting (ikke) funker der. Jeg antar at de vil bruke nye 20 år og minst 1 milliard på å få til et slikt system som ikke fungerer.. Så det blir nok et nytt luftslott i god Flexus-stil dersom det skjer noe.. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Hehe, synes selv at telefonen ikke er verdt 5500,- Det er for mange minuser til det. 4600,- og muligheten for enkelt å kunne bruke angrefrist er jeg villig til å betale, men ikke mer. 5500 blir nesten 460,- i måneden bare telefonen. Så kommer bruk og fri data i tillegg :/ Det er mange minuser, men samlet sett synes jeg ikke det er noen dealbreaker. Men da såklart til rett pris. Skjønner godt at en del over dammen er frustrerte da dem ikke har telefonen tilgjengelig enda. Telefonen er ikke blitt lansert der. Litt morsomt å følge med på xda i dagene før Engelsk release. Mange amerikanere som følte seg snytt. Har ikke du bestilt fra USA da? Mener du klasket til på en som solgte 60 stk 32Gb modeller på ebay, eller blander jeg med noen andre? Stemmer. Jeg kjøpte fra han karen, jeg og mange andre. Ble litt utålmodig og åpnet en buyer protection sak hos ebay. Fikk tilbake pengene etter ca 8 dager. Da ca 260,- i profitt På det tidspunktet fantes det ikke noe 32gb utgave, så jeg gjorde som de fleste andre og gikk til sak. Det gikk smertefritt. Endret 6. desember 2011 av Teac Lenke til kommentar
baguett Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 rart og se at på samsung sine sider,er det ingen info on galaxy nexus.skulle tro de ville at folk skal kjøpe telefonen,men det ser ikke slik ut. Nexus-en var vel mer et sideprosjekt fra Samsung sin side. Er nok derfor de ikke satte inn de nyeste og det beste av maskinvare, de vil sikkert spare seg til SGS3. Litt dumt, Google burde gått for Motorola, de har jo tross alt kjøpt opp selskapet deres. (selv om Samsung er de beste til å lage telefoner hardware-messig) Lenke til kommentar
Beyercüst Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Kan GN sende 1080p video til TV og bruke mus/tastatur/PS3 kontroller? Endret 6. desember 2011 av Beyercüst Lenke til kommentar
agnard Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 For å lese min anmeldelse av galaxy nexus, gå på droidnytt.no første artikkelen min... for å si det kort er jeg veldig fornøyd med telefonen. Eneste minus er for dårlig kamera egentlig. Kunne lett ha vært mye bedre:( 1 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Kan GN sende 1080p video til TV og bruke mus/tastatur/PS3 kontroller? Jeg bruker PS3 kontroller på min. Har ikke fått rotet meg til å teste den på TV'en enda. Har en MHL-adapter som jeg tenkte jeg skulle få testet en dag. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Til dere som har fått den: Noen av dere som har et beats by dre og har testet det med controltalk? (handsfree knappene på ledningen) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Kan teste det i morgen (eller rettere sagt, senere i dag). Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) netcom har lagt ut en review av galaxy nexus.pussig at netcom tester telefoner. http://www.youtube.com/watch?v=mN70Sdjzp8Q&feature=g-fb Endret 7. desember 2011 av KILMAS Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Til dere som har fått den: Noen av dere som har et beats by dre og har testet det med controltalk? (handsfree knappene på ledningen) Funker helt ypperlig. Har beats pluggene som originalt fulgte med Sensation XL. EDIT: Testet nå også med MHL-adapteren (original Samsung til S2). Det fungerer utrolig bra. ICS legger seg automatisk i landscape mode så man får en mer tablet-aktig følelse. Endret 7. desember 2011 av Stor Oddnoga Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Til dere som har fått den: Noen av dere som har et beats by dre og har testet det med controltalk? (handsfree knappene på ledningen) Funker helt ypperlig. Har beats pluggene som originalt fulgte med Sensation XL. EDIT: Testet nå også med MHL-adapteren (original Samsung til S2). Det fungerer utrolig bra. ICS legger seg automatisk i landscape mode så man får en mer tablet-aktig følelse. får man kjøpt de beats pluggene løst?.kunne tenke meg bedre lyd enn de som følger med telefonen Lenke til kommentar
stue Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 For å lese min anmeldelse av galaxy nexus, gå på droidnytt.no første artikkelen min... for å si det kort er jeg veldig fornøyd med telefonen. Eneste minus er for dårlig kamera egentlig. Kunne lett ha vært mye bedre:( Synd at kamera ikke er bra nok. Hvilken telefon sammenligner du med i forhold til kvaliteten på kamera? Jeg har sett det har vært en del tester av kamera mot s2, og virker ikke å være så veldig stor forskjell. Nexus-kamera er bedre på noen felter, men dårligere på andre felter. F.eks så har jeg lest at nexusen tar bedre bilder enn konkurrentene i dårlige lysforhold. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg synes faktisk at Nexus-kameraet er bra, jeg. Hadde Note og S2 før denne, og merker ikke så fryktelig stor forskjell. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kameraet fokuserer utrolig raskt og tar bilder utrolig raskt. Bildene tar kanskje 0.5 sec å ta, og gir deg en kvalitet som på SGS2 du må la den fokusere i 2-4 sekunder. Føles veldig merkelig å bruke kameraet i starten så tror det har veldig mye å gjøre med vane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå