stue Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Fungerer norsk-tipping android appen på ICS? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Var i kontakt med Cdon nå nettopp, datoen deres på 8. des. er på ingen måte bekreftet. Det er bare en forventet dato. Dem skal i så fall prøve å sende ut samme dag, men det er jo avhengig av når på dagen dem mottar osv.. Blir nok ikke ny telefon denne uka :/ Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 håper jeg får telefonen denne uken.vist netcom får den inn på torsdag,kansje jeg får den før helgen Lenke til kommentar
wiggles Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Var også i kontakt med cdon, fikk beskjed om at de ikke visste noe mer enn det som står på siden.. Dvs ubekreftet den 8. Argh! Det er usikkerheten som ergrer meg mest... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Fikk min i dag. For en herlig telefon. Til dere som venter, det er bare å glede seg. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 hvem har det beste tilbudet på denne tlf med abb egentlig? Lenke til kommentar
sforum Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Svar fra CDON.no Hei .... Vi har fått en bekreftelse på at vi får inn på Google Galaxy Nexus Titanium Silver I9250 fra vår leverandør 2011-12-08. Din bestilling vil da bli sendt til deg så snart som mulig. 1 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Flott, sender dem fra Sverige eller går dem ut fra Oslo? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Har selv bestilt den som firmatelefon, vår distributør har satt 8. desember som bekreftet, gleder meg noe voldsomt! Fortsatt skeptisk til størrelsen på den, har gått fra alle fire iPhone til HTC Desire, LG Optimus 2X, Xperia Arc og HTC Radar! Så dette bør bli kanon! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ok, er vell ingen krise å deaktivere det. Sikkert mulig å legge in customrom som fikser den biffen også.. Området som er okkupert av Google Search bar på hjemmeskjermen kan ikke brukes til ikoner/widgets selv om man fjerner den. Den eneste grunnen til å fjerne den vil da være kosmetisk. Den er også ganske kjekk å ha, siden Galaxy Nexus ikke har egen søkeknapp... /Espen Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 faen at jeg bestille telefonen min gjennom netcom,i steden for cdon.går det ant og avbestille telefon med abb hos netcom?.slik at jeg kan bestille hos cdon uten abb i steden? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Ok, er vell ingen krise å deaktivere det. Sikkert mulig å legge in customrom som fikser den biffen også.. Området som er okkupert av Google Search bar på hjemmeskjermen kan ikke brukes til ikoner/widgets selv om man fjerner den. Den eneste grunnen til å fjerne den vil da være kosmetisk. Den er også ganske kjekk å ha, siden Galaxy Nexus ikke har egen søkeknapp... /Espen Det var litt dumt i grunn. Foretrekker å ha klokke i det området. Ser at Android Revolution HD er godt i gang med kokkelere custom rom, og det er vell også Paul i Modaco, så fiks til det er vell sikkert rett rundt hjørne. faen at jeg bestille telefonen min gjennom netcom,i steden for cdon.går det ant og avbestille telefon med abb hos netcom?.slik at jeg kan bestille hos cdon uten abb i steden? Ja, null problem. Ta en tlf til kundeservice. Du har uansett 14 dagers angrefrist. Endret 5. desember 2011 av Teac Lenke til kommentar
nism0o Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Da var DHL her på døren Må si jeg liker denne Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det var litt dumt i grunn. Foretrekker å ha klokke i det området. Ser at Android Revolution HD er godt i gang med kokkelere custom rom, og det er vell også Paul i Modaco, så fiks til det er vell sikkert rett rundt hjørne. Bruker du en annen launcher enn stock så er dette selvfølgelig ikke et problem lenger... Personlig synes jeg ikke det gjør noe at den er der, selv om min Nexus S også har "fysisk" søkeknapp. Lenke til kommentar
nism0o Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Synest skjermen virker litt gråaktig på facebook/xda appen med streker nedover.. er dette normalt på disse skjermene? i full HD film ser den nydelig ut btw Lenke til kommentar
power Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Der har i alle fall MPX endret lagerstatus til 100+ bekreftet 12. Desember! Mobil før jul! Hurra! Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Da bestilte jeg hos komplett (litt billigere enn mpx), og avbestilte hos netshop som fortsatt har ubekreftet 12.12. Takk for info Power Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hurra, deilig å se bekreftet! Har selv bestilt fra komplett. Lenke til kommentar
wiggles Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) BEstilte selv fra CDON, selv om dem opererer med ubekreftet dato 8.12.. Vurderer nesten å bestille fra komplett i tillegg bare for å helgardere meg mest fordi å hente på pick up point vil i de fleste tilfeller være raskere enn vanlig post. Har forresten forsøkt å finne noen klipp av kalenderen på galaxy nexusen, noen som allerede har fått den som kan laste opp en snutt eller noen bilder slik at jeg kan få se? Finnes det noe virtual ICS, der man kan leke seg med noen funksjoner i browser osv? PS: Snakket akkurat med CDON kundeservice og denne telefonen sendes fra sverige , var det han fortalte meg. Endret 5. desember 2011 av wiggles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå