wiggles Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Så.. Noen som kan kaste ut noen pros/cons med å bestille fra UK kontra smøre meg med tålmodighet og vente til den kommer til norge? Er det bare: Ulempen med UK strømadapter, som kan erstattes av en lader kjøpt på en elektrobutikk her? At den må sendes på service til UK om det skulle skje noe med den? Dette ble plutselig veldig relevant da min gamle telefon tok kvelden for noen timer siden. :/ Lenke til kommentar
Teac Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Så.. Noen som kan kaste ut noen pros/cons med å bestille fra UK kontra smøre meg med tålmodighet og vente til den kommer til norge? Er det bare: Ulempen med UK strømadapter, som kan erstattes av en lader kjøpt på en elektrobutikk her? At den må sendes på service til UK om det skulle skje noe med den? Dette ble plutselig veldig relevant da min gamle telefon tok kvelden for noen timer siden. :/ Nå er det såpass tett opptil norsk lansering at det er lite vits å bestille fra England. Visst du ikke har det super travelt så sparer du nesten en tusenlapp på å kjøpe den i Norge. Cdon ligger på 4690,- med frakt. Elkjøp og Lefdal har den ute til 4495,- da kan du hente den gratis i butikk. De operer også med 60 dager returrett. Da kan du levere den tilbake om 59 dager dersom f. eks SGS3 har kommet ut/lansert i mellomtiden Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Elkjøp/Lefdal har ikke returrett på mobiltelefoner. Lenke til kommentar
wiggles Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Ja jo det er ganske tett på lansering.. Eller er det? Kan fint vente en uke. Saken er også den at jeg har en bror som studerer i UK og kunne fått den med seg uten moms. Litt derfor jeg undret også. Vet at elkjøp opererer med bekreftet dato 22.desember regner da med at lefdal gjør det samme. Ser imidlertid forferdelig mye ubekreftede datoer på f.eks cdon, komplett, dustin osv.. Er det noen som har vært i kontakt med noen av dem og fått noe mer bekreftet ? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Til de som har Nexusen, er det mulig å fjerne denne google søklinja på toppen? Den eneste måten å bli kvitt den på er foreløpig ved å deaktivere Google-search. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Elkjøp/Lefdal har ikke returrett på mobiltelefoner. Jaja, okei bomma der, men en har uansett angrefrist på 14 dager over nett. Til de som har Nexusen, er det mulig å fjerne denne google søklinja på toppen? Den eneste måten å bli kvitt den på er foreløpig ved å deaktivere Google-search. Ok, er vell ingen krise å deaktivere det. Sikkert mulig å legge in customrom som fikser den biffen også.. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Elkjøp/Lefdal har ikke returrett på mobiltelefoner. Jaja, okei bomma der, men en har uansett angrefrist på 14 dager over nett. Dette får du om du kjøper fra England også. Dessuten forsvinner argumentet ditt om at du sparer frakt på å hente i butikk. Noen ganger er det bedre å droppe "men" Endret 3. desember 2011 av Xvani Lenke til kommentar
Teac Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Elkjøp/Lefdal har ikke returrett på mobiltelefoner. Jaja, okei bomma der, men en har uansett angrefrist på 14 dager over nett. Dette får du om du kjøper fra England også. Dessuten forsvinner argumentet ditt om at du sparer frakt på å hente i butikk. Noen ganger er det bedre å droppe "men" What? sparer du ikke frakt på å hente i butikk? Bestillet du på lefdal/elkjøp koster det ingenting å hente den i butikk. Fikk jeg Hollywood treatment forrige gang jeg bruke "collect at store" ? Da har du 14 dager angrerett mot 7 arbeidsdager angrerett som England operer med. Mitt poeng er bare det om en vil vente en til to uker så har man mulighet til å få norsk utgave til opptill en høvding billigere enn England. Noen ganger er det bedre å droppe "men" Droppe hva da? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) What? sparer du ikke frakt på å hente i butikk? Bestillet du på lefdal/elkjøp koster det ingenting å hente den i butikk. Du sparer ikke noe med å hente den i butikken selv, ser Lefdal tilbyr gratis frakt med posten. Endret 3. desember 2011 av ArcticOC Lenke til kommentar
treoye Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Vet at elkjøp opererer med bekreftet dato 22.desember regner da med at lefdal gjør det samme. Ser imidlertid forferdelig mye ubekreftede datoer på f.eks cdon, komplett, dustin osv.. Er det noen som har vært i kontakt med noen av dem og fått noe mer bekreftet ? Har vært i kontakt med CDON. De hadde 14. desember "bekreftet" fra Samsung (CDON er nordisk partner), men så flyttet de til 8. desember etter at Samsung skal kunne levere før. Er det noen som har erfaringer som sier at CDON ikke holder datoene sine? Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Hvilken skjerm velger du?=) Endret 3. desember 2011 av Open-Source Lenke til kommentar
Grev_Elling Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Men det viktigste spm. Kommer Nexusen med en sånn handy pouche slik som N1 fikk? Er redd en ikke gjør det og det synes jeg er meget synd... Noen som vet om noe kurrant tredjeparts? Lenke til kommentar
TTrD Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 hei. kan hende jeg er helt på jordet nå, men mener jeg har hørt noe om at samsung tlf ifra utlandet ikke vil fungere sammen med kies som er våres sync program. Og virker som om de fleste nett steder havner på 8 des nå så får håpe det går ann å forholde seg til det:) Venter utålmodig selv:) Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) galaxy nexus buker ikke kies, alt går OTA (over the air) så det er bare å kjøre på! Endret 3. desember 2011 av Stagga89 Lenke til kommentar
TTrD Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 galaxy nexus buker ikke kies, alt går OTA (over the air) så det er bare å kjøre på! Da er det jo greit:) da kan man jo også få 32gb da som ikke kommer til norge... hverfall ikke på en stund:) Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Da er det jo greit:) da kan man jo også få 32gb da som ikke kommer til norge... hverfall ikke på en stund:) Det vil være en jævlig dyr mobiltelefonliknende dings du ikke får brukt.. GSM-utgaven er i 16GB-utgave, mens CDMA er i 32 ut fra hva jeg har lest.. Lenke til kommentar
valen Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hvilken skjerm velger du?=) Hvilke programmer på mobilen er det som kan få navigasjonstastene til å forsvinne? Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Skjer ikke dette automatisk ved video og bildevisning? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Folk som sammenligner denne telefonen med SGS2 gir ikke nok creds til denne skjermen. Har et par venner/familie m/ sgs2, og når man "prøver" den etter man har kost seg med Galaxy Nexus i et par dager viser det seg FORT at det er en ny konge på haugen. Ikke bare føles den raskere, men skjermen er UTROLIG mye klarere. Byggekvaliteten og designet på Galaxy Nexus føles også ekstremt mye bedre enn SGS2. Gled dere! (så er jo selvfølgelig ICS en våt drøm da..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå