Lawliet Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Skal man da la 300 kroner gå foran en uke levering? Blir nok mer enn en uke. Mail fra Lefdal: ...Bekreftet dato for Samsung Galaxy Nexus (I9250SILVER) er 22 desember, dvs du vil ikke få denne før jul. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 CDON står fortsatt da. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Chess greide vist ikke å kansellere ordren min likevell. Kansellerte dagen etter jeg bestilte fra dem, men jaggu dukker det ikke opp simkort i postkassa. Tror dere jeg må betale de 199kr det koster å opprette nytt nummer selv om jeg ikke skal ha abboet? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Men det viktigste spm. Kommer Nexusen med en sånn handy pouche slik som N1 fikk? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Å der var systemoppdateringen installert. Satser på å slippe volumbug i framtida;) Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Å der var systemoppdateringen installert. Satser på å slippe volumbug i framtida;) Når fikk du det? Jeg har ikke fått noe ennå. Sjekka nettop. Får håpe det kommer iløpet av helga. Det er nemlig dårlig med 3g dekning hvor jeg bor, så er litt plagsomt Lenke til kommentar
agnard Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Fikk oppdateringvarsel en eller gang i natt, så når jeg våknet var den klar til oppdatering:) Lenke til kommentar
agnard Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 må si jeg liker musikkspilleren på denne telefonen veldig godt:) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Har den google music innebygget? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Vet ikke om det er nevnt tidligere men her er i hvert fall originalt tilbehør: Dock Bildock Mediadock Laderdock(?) Endret 3. desember 2011 av Teac Lenke til kommentar
frowen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Kjapt spørsmål til dere med Ice Cream Sandwich. Er det meninga at dialer'n ikke kommer med forslag på hvem man skal ringe når man skriver noe inn? Altså, hvis jeg vil ringe Daniel så kan jeg trykke 326 og da kommer alle som har noe med feks DAN i seg opp.. Funker nemlig ikke her (på SGS med ICS) Lenke til kommentar
stue Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Vet du hvilke nettbutikker man får kjøpt de dockene? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) frowen: Det er korrekt, ICS har ikke Smart Dialer, så det funker ikke. Enkleste dog blir vel å bruke søkefeltet på hjemmeskjermene, bruke den til å søke opp navn og ringe. (edit: eller laste ned en annen dialer) Dockinger, det blir ihvertfall en stk bilholder, og mulig to stk mediadocker, da får lading hovedsaklig - og fin plass å legge den fra meg ^^ Endret 3. desember 2011 av zyrex Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Kjøpte den på Phones4U @Oxford Street (takk for tipset) Faen så deilig telefon <3 1 Lenke til kommentar
stue Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 hvilke alternativer har du når du tar opp dialern? Håper man kan lete opp brukere derfra? Er det kun å slå nummer? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 du kan trykke på en "søke" knapp nederst på skjermen, som åpner kontaktlisten og et tastatur for å søke. du kan "swipe" fra høyre til venstre for å gå til historie, og en gang til for å åpne "frequently called" Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 hvilke alternativer har du når du tar opp dialern? Håper man kan lete opp brukere derfra? Er det kun å slå nummer? I dialern har du 3 "tabs", en med nummer, en med anrop og en med kontakter. Lenke til kommentar
sosos Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Vet ikke om det er nevnt tidligere men her er i hvert fall originalt tilbehør: Dock Bildock Mediadock Laderdock(?) Hei Et lite spørsmål: Den originale Samsung bilholderen for GN ser meget bra ut. Pris ca NOK 450 bestilt fra England. Blir det beregnet toll på en slik vare eller er det å regne som elektronikk? Jeg tenkte å ha en slik på plass når min telefon dukker opp Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Ikke toll, men moms. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Til de som har Nexusen, er det mulig å fjerne denne google søklinja på toppen? Kjøpte den på Phones4U @Oxford Street (takk for tipset) Faen så deilig telefon <3 Grattis Håper jeg får min sent neste uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå