agnard Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 indeed^^ prøver å synce kontakter med facebook, men når jeg går på kontoer/synkronisering og legger til konto --> facebook hopper telefonen bare et hakk tilbake:( andre som har samme problem, eventuell løsning? Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 indeed^^ prøver å synce kontakter med facebook, men når jeg går på kontoer/synkronisering og legger til konto --> facebook hopper telefonen bare et hakk tilbake:( andre som har samme problem, eventuell løsning? Jeg lurer på om det ikke er mulig i ICS. Men er det bilder på kontakter du er ute etter så er det et program for det https://market.android.com/details?id=com.nloko.android.syncmypix&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5ubG9rby5hbmRyb2lkLnN5bmNteXBpeCJd Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Følger earphones med? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Facebook-appen er ikke kompatibel skikkelig med ICS ennå, så synk funker dårlig. Type ikke. Vi får vente litt. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Følger earphones med? Det følger med ja. Jeg har ikke testa de ennå, da jeg bruker noen andre Må si jeg dessverre er litt skuffa over kameraet. Men jeg får teste det litt mer før jeg konkluderer med noe. Videofilminga ser grei ut. Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 hvordan får jeg den enklest på lydløs? andre android versjoner har jo hatt dra funksjonen på startskjermen sammen med der man låser opp tlf. liker dette, men finner ikke noe som dette her Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Er det ikke bare å trykke volum ned til den går i lydløs, som alle andre androidversjoner? Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Er det ikke bare å trykke volum ned til den går i lydløs, som alle andre androidversjoner? jo det går greit, men den andre metoden er lettere om tlf er låst, det ringer og lyden må av Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Følger earphones med? Det følger med ja. Jeg har ikke testa de ennå, da jeg bruker noen andre Må si jeg dessverre er litt skuffa over kameraet. Men jeg får teste det litt mer før jeg konkluderer med noe. Videofilminga ser grei ut. Kunne du ha sjekket lydkvaliteten for meg?? Spent på hvordan det blir med ett skikkelig hodetelefon! Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Følger earphones med? Det følger med ja. Jeg har ikke testa de ennå, da jeg bruker noen andre Må si jeg dessverre er litt skuffa over kameraet. Men jeg får teste det litt mer før jeg konkluderer med noe. Videofilminga ser grei ut. Kunne du ha sjekket lydkvaliteten for meg?? Spent på hvordan det blir med ett skikkelig hodetelefon! Jeg sjekka istad med spotify og noen koss hodetelefoner. Jeg var ihvertfall fornøyd med lyden! 1 Lenke til kommentar
agnard Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 enkleste måten, pr. dags dato, å sette telefonen i lydløs er for meg å legge den en spesiell plass på bordet;) (dårlig dekning) Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Er det ikke bare å trykke volum ned til den går i lydløs, som alle andre androidversjoner? jo det går greit, men den andre metoden er lettere om tlf er låst, det ringer og lyden må av Er det ikke bare å trykke en gang på volum ned, som på andre telefoner? Mens det ringer, altså. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Med ICS skal man jo kunne koble til mus, joystick etc. Har sett video av at mus er koblet til: Men noen prøvd med håndkontroll? Den bugen er forresten ganske irriterende når du er et sted uten særlig bra 3g dekning Har også testet å dra over en film som jeg mener er en avi-fil. Den spilte den ikke av så bra. Får prøve med et 3parts program. Mhl adapter, så man får koblet den til tven, noen som veit om en butikk som har det? Ikke nettbutikk. Lyst å fikse det i helga edit: Da har jeg fått kjøpt en orginal samsung adapter. Funka fint det. Men den trenger egen strømforsyning. Blir mye kabler gitt.. Endret 2. desember 2011 av geirbergmann Lenke til kommentar
Teac Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Merkelig prisutvikling på Nexusen. Lefdal har telefonen listet opp til 4495,- Med tanke på at telefonen ikke har komt i Norge enda. Endret 2. desember 2011 av Teac Lenke til kommentar
stue Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hvorfor er det merkelig? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Fordi mobiltelefoner i øvre prissjikt pleier ikke å synke i pris før telefonen er på lager, men heller en stund etter. Her kan det virke som om første prisen som ble lagt ut var for høy. Den begynte på 4990,- de har nok slått av en halv høvding som veiledende. Lenke til kommentar
stue Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg ser de billigste prisene i Sverige ligger rundt 4500, så tipper de norske kommer ned dit snart. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Skal man da la 300 kroner gå foran en uke levering? Lenke til kommentar
stue Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 300 kroner er ikke mye fra eller til i det lange løp. Lenke til kommentar
netbjorn Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 300 kroner er ikke mye fra eller til i det lange løp. Elkjop.no har også redusert prisen til 4495. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå