Vamos Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Herregud, baksiden med GALAXY NEXUS er verdt pengene alene. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Er nok heller fronten med et klistremerke på. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Ingen tvil om at skjermen til Nexus blir noe for seg selv Til og med SGS II sin skjerm settes i skyggen. Endret 1. desember 2011 av Open-Source Lenke til kommentar
frowen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Blir nok min neste telefon ja! Får håpe den kommer asap Lenke til kommentar
agnard Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Stemmer at det er framsiden:) her er baksiden: Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Stemmer at det er framsiden:) her er baksiden: Er det titanium silver versjonen? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Titanium silver ja:) Lenke til kommentar
Beyercüst Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Så en som hadde postet screenshot av "hjemmeskjermen" sin på XDA, hvor han hadde de tre dottene ved siden av knappene (tilbake, hjem, recent apps). Noen som vet hvordan man får til dette/hva den gjør? Endret 1. desember 2011 av Beyercüst Lenke til kommentar
baguett Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har bestilt fra Netcom som får den på lager den 8 (Torsdag neste uke). Tror dere at jeg vil få mobilen samme uken, eller må jeg kanskje vente til mandag/tirsdag neste uken? (Telefonen skal til Tromsø, deretter videre og det tar alltid 1 dag fra Tromsø å hit med mindre den kommer til Tromsø grytidlig) Dør av ventingen snart, hvis Netcom endrer dato fra den 8. så tror jeg at jeg kommer til å dø. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hahaha, iPhone på det bilde. Tragisk. 1 Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Ja, nå har jeg også fått min tlf i hus. Den bugen er visst ikke fikset her og finner ikke noen oppdatering på tlf heller... Dere som har fått den, har det tatt en stund før den har kommet? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har også den volum bugen;) trur det er kun uoffisielle fix enda, men så lenge det finnes en fix er det håp;) Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har også den volum bugen;) trur det er kun uoffisielle fix enda, men så lenge det finnes en fix er det håp;) Nei, det skal ha kommet en offisiell fix nå. http://androidandme.com/2011/11/news/galaxy-nexus-update-rolls-out-complete-with-volume-bug-fix/ Lenke til kommentar
Beyercüst Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jepp, Engadget melder også det http://www.engadget.com/2011/12/01/galaxy-nexus-ota-update-quietly-rolls-out-addresses-volume-bug/ Lenke til kommentar
agnard Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 ingen oppdateringer her enda:( kommer vell etterhvert;) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Android Central melder om bedre batteri levetid enn først antatt: http://www.androidcentral.com/samsung-galaxy-nexus-battery-life-some-updated-impressions Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Bug på spotify... Kommer ikke inn. Får bare advarsel hele tiden på at tjenesten kan bruke mye data bla bla. Noen andre med samme problem? edit: Fiksa seg når jeg avinstallerte og installerte på nytt Endret 1. desember 2011 av geirbergmann Lenke til kommentar
frediko Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Bug på spotify... Kommer ikke inn. Får bare advarsel hele tiden på at tjenesten kan bruke mye data bla bla. Noen andre med samme problem? Fikk logget fint inn på spotify på min - fungerer strålende Veldig happy med telefonen så langt. (To timer) Må bare få lov å si: FOR EN SKJERM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå