Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oooooog... DA!.. var min telefon bestilt fra clove :)

er skikkelig spent nå! dette er like spennende som da jeg bestilte min første android telefon: en ADP1 fra USA :!:

Kommer med tilbakemelding så snart den er i hus!

Kan du si hva den endelige sluttsummen kom på i NOK? :)

Lenke til kommentar

Med tolling, kom jeg på 5250.- fra Clove. Det kan vel stemme sånn ganske bra? Da valgte jeg fedex, da det bare skal ta 1-2 dager med levering.

Er veldig fristende, men tenker litt på forbruksloven i Norge som da ikke er gyldig...

Hvis de sender den i morgen feks, så kan jeg ha den før helga. Må si det frister :)

Lenke til kommentar

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;)

Om jeg må vente en mnd ekstra, en uke eller what so ever så vil jeg også vente litt med å skaffe meg denne.

Se om problemer dukker opp eventuelt :) Har alt for mange ganger vært prøvekanin på nylanserte telefoner som er kommet ut for salg. Bare se på flopp telefonen min LG Optimus 2X.. Trenger vell ikke si noe mer?

Lenke til kommentar

Veeeldig mange i england rapporterer om at volumkontrollen er totalt bananas.

Skal vist klikke helt når man mottar et anrop (tror jeg) hvis man er på 2G nettet på 900MHz sambåndet.

Jepp, virker som det er hardwarefeil da dette skjer i bootloader også. Mulig det er dårlig skjerming på noen komponenter i telefonen som får volumkontrollen til å gå amok.

Clove skrev på bloggen sin at de hadde fått beskjed fra Samsung om at telefonene de fikk har gått gjennom en ekstra runde med kvalitetskontroll i tillegg til at de ansatte i Clove kommer til å teste noen av telefonene for å se om de klarer å gjenskape problemene.

http://blog.clove.co.uk/2011/11/21/samsung-galaxy-nexus-now-in-stock-at-clove/

Så får se hva som skjer når jeg får min om et par dager. 900MHz båndet brukes forøvrig i Norge for det meste som har med 2G å gjøre, så det vil definitivt bli et problem her i gården.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Minibug? Kan se ut som det som det er mer alvorlig enn det. Fra XDA-tråden det ble linket til:

This problem happens even if the radios of the Galaxy Nexus smartphone are turned off and even when the device is not running Android 4.0 itself, so the problem is not in Google's software. Device is known to have this problem even while in bootloader, the lowest environment it has been detected in.

While the problem exists, device is often unresponsive for a short time, dealing with a lot of 'input' at the same time.

The above reasons mean that the problem exists in hardware level of Galaxy Nexus smartphone and if you suffer from this problem, then you have a faulty device.

It is still unclear if all Galaxy Nexus smartphones suffer from this issue. A lot of users do not use 2G networks or have used them so rarely, that the problem as possibly slipped by unnoticed as nothing more than a inconvenience.

Samsung UK definitely released a large number of affected phones in UK last week, these devices are the ones that users are reporting problems with. Replacements of the device so far haven't worked for most users.

Lenke til kommentar

hmm ser ut som det finnes en 32gb utgave hos mediamarkt i nederland med leveringstid på 2-3uker, lurer på om dette kan finne på å stemme :hmm: 16gb blir for lite er jeg redd..

Den står hvert fall som 32gb listet der. 645/1,19 = 545 euro x 7,9 x 1,25 ~ 5385,- + frakt + fortollingsgebyr. Dersom det er mulig å kjøpe den der blir det ikke så mye dyrere kontra England og 16gb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...