Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke glem å legge til frakta på dustin, så blir vel bare 500 kr dyrere når alt kommer til alt.

 

Spør du meg er det akkurat under grensen til at det ikke er verdt det, men jeg har ventet lenge nok nå, og da netcom og (mest sannsynelig) chess endra dato fra 01.12 til 08.12 så var det prikken over I'en for min del.

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Skal bestille fra handtech idag tror jeg, siden de også gir meg en gratis adapter til lading :D

Nr 2 og 3 på lista hvis noe skulle gå galt er clove.co.uk og unlocked-phones.com

 

Skal du også bestille fra england? :)

tenkte det siden min desire hadde seg en tur i dørkarmen, og dusjet senere i litt kaffe.

Ser at handtech ikke trekker ifra den engelske VAT-en (moms) når de sender til norge.

tenkte selv på expansys.no

 

fant dette på clove.co.uk

Can I remove VAT from my order?

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

All UK orders will have VAT applied to them. For customers with UK VAT numbers, VAT will be shown on the invoice and charged, but you can use the invoice to claim the tax back through the normal methods.

 

When delivering to the EU, VAT will be removed if an EC/EU VAT number is supplied or if your country within Europe is exempt from the tax. Orders shipping to the UK will have VAT applied, even if the invoicing address is outside the UK.

 

Customers outside of the EU are not charged VAT on any order.

 

Edit: noen som vet ca størrelse på fortollingsgebyr?

Endret av Stagga89
Lenke til kommentar

tenkte det siden min desire hadde seg en tur i dørkarmen, og dusjet senere i litt kaffe.

Ser at handtech ikke trekker ifra den engelske VAT-en (moms) når de sender til norge.

tenkte selv på expansys.no

 

Står jo at VAt blir fratrukket på alle med to ** på, og norge går jo under "rest of the world" som har to **? Da blir jo VAT trekket ifra?

engelsk VAT blir heller ikke lagt til når jeg har lagt den til i kassa og går på checkout.

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Ikke glem å legge til frakta på dustin, så blir vel bare 500 kr dyrere når alt kommer til alt.

 

Spør du meg er det akkurat under grensen til at det ikke er verdt det, men jeg har ventet lenge nok nå, og da netcom og (mest sannsynelig) chess endra dato fra 01.12 til 08.12 så var det prikken over I'en for min del.

Feil. Gratis frakt for studenter :) 4790,- er endelig sum. Da har man attpåtil garanti og angrefrist.

 

Posten tar 220,- for å "fortolle" det for deg. Tviler på at dhl/ups/fedex ol. tar noe mindre.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Jeg trodde vi i Norge ventet på språkpakke? Men i denne videoen så ser man jo at den allerede er på plass:

 

Vil det si at man også får norsk tastatur? :o isåfall så bestiller jeg ASAP fra england!

 

Jeg har nettopp installert Android ICS på Nexus S, den har både norsk språkpakke og norsk tastatur, men ikke norsk ordbok ut av boksen. Kan være det man jobber med...

 

Forøvrig kan dere glede dere, ICS er supersmooth!

 

/Espen

Lenke til kommentar

my bad :p

hehe ;>

 

 

Jeg har nettopp installert Android ICS på Nexus S, den har både norsk språkpakke og norsk tastatur, men ikke norsk ordbok ut av boksen. Kan være det man jobber med...

Herlig, trenger ikke ordliste siden jeg skriver på dialekt i SMS'er og det kun er bokmålord i ordlisten uansett :)

Endret av baguett
Lenke til kommentar

det var en utrolig god review :) takk for posten

 

Etter å hatt sennde videon er jeg litt mer skeptisk til galaxy nexus, skulle ha byttet ut min galaxy s2.

 

Men ble usikker. Vet at han syncer og at derfor ting er litt slow, men det er noen rare animasjons glitcher.

camera panorama var heller ikke bra

pluss kalender bug av noe slag.

 

 

og han er jo android blod fan også.

 

Og en viktigere ting, er det virkelig ikke mulig å komme seg til settings fra touch knappene når du er på homescreen.

 

Må jeg hver gang gå inn i app drawer og så settings. liten greie, men liker å komme meg rett til settings på min galaxy s2

 

Husker når jeg syncet opp min SGS2 når jeg fikk den og da hakket alt som bare juling til den var ferdig med å synce, så på denne videoen ser jo det jo ganske mye bedre ut enn det. Kameraet er så vidt jeg har sett i diverse tester ikke superfantastisk, men ikke så veldig mye dårligere enn kameraet i 4s eller galaxy s2.

 

Som andre har nevnt så er settings-knappen nå i notification-baren.

 

Uansett så har jeg kjøpt galaxy nexus fordi det er en utviklertelefon og sett under ett virker hardware også som omtrent det beste google kunne få tak i på dette tidspunktet for å få de funksjonene de ville ha.

Godt å vite, takk skal du ha, av en merkelig grunn, når jeg får en ny tlf, så starter jeg alltid fra scratch. så har aldri sycnet mye greier før

Lenke til kommentar

We are emailing you to inform you that stock of the Samsung Galaxy Nexus is now on its way to us and we will receive it late this afternoon. We will be receiving enough stock to cover all current orders and will have a limited amount of stock available to cover new orders as well.

 

Fra Clove, ser ut som ting nærmer seg nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...