Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Det holder lenge å vente med lanseringen til du faktisk har lageret fullt og kan sende første batch samme dag. En ukes ventetid fra lansering til du kan gå inn på elkjøp.

Dette er bare bullshit.

Edit: Men for å sammenligne med Apple igjen, så gjør jo ikke de alt perfekt heller. Vi husker vel alle de 3-4 månedene hvor alle gikk og ventet på JesusPhone.

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

.............

Var jo ikke 110% saklig der, men altså hvorfor levrandørene gang på gang utsetter leveringsdatoen er jo noe man kan undre seg over. Regner med at levrandørene (ikke netcom ol, men de som leverer til netcom) er i direkte kontakt med samsung og google, og da burde de fastsette en dato de klarer og holde.

Såvidt jeg har fått med meg har datoen i norge blitt endret ca 5 ganger siden annonseringen, og i UK har det nesten vært værre.

Lenke til kommentar

Etter å hatt sennde videon er jeg litt mer skeptisk til galaxy nexus, skulle ha byttet ut min galaxy s2.

Men ble usikker. Vet at han syncer og at derfor ting er litt slow, men det er noen rare animasjons glitcher.

camera panorama var heller ikke bra

pluss kalender bug av noe slag.

og han er jo android blod fan også.

Og en viktigere ting, er det virkelig ikke mulig å komme seg til settings fra touch knappene når du er på homescreen.

Må jeg hver gang gå inn i app drawer og så settings. liten greie, men liker å komme meg rett til settings på min galaxy s2

Lenke til kommentar

Etter å hatt sennde videon er jeg litt mer skeptisk til galaxy nexus, skulle ha byttet ut min galaxy s2.

Men ble usikker. Vet at han syncer og at derfor ting er litt slow, men det er noen rare animasjons glitcher.

Og en viktigere ting, er det virkelig ikke mulig å komme seg til settings fra touch knappene når du er på homescreen.

Må jeg hver gang gå inn i app drawer og så settings. liten greie, men liker å komme meg rett til settings på min galaxy s2

Du kan komme deg inn i settings fra notification bar'en, se videoen til engadget:

http://www.engadget.com/2011/11/17/google-galaxy-nexus-hspa-first-impressions-video/

Lenke til kommentar

Husker når jeg syncet opp min SGS2 når jeg fikk den og da hakket alt som bare juling til den var ferdig med å synce, så på denne videoen ser jo det jo ganske mye bedre ut enn det. Kameraet er så vidt jeg har sett i diverse tester ikke superfantastisk, men ikke så veldig mye dårligere enn kameraet i 4s eller galaxy s2.

Som andre har nevnt så er settings-knappen nå i notification-baren.

Uansett så har jeg kjøpt galaxy nexus fordi det er en utviklertelefon og sett under ett virker hardware også som omtrent det beste google kunne få tak i på dette tidspunktet for å få de funksjonene de ville ha.

Lenke til kommentar

To problemer som jeg ser med denne telefonen: 1) ikke mulig å putte inn ekstra lagring, og 2) Flash fungerer ikke. Førstnevnte kan jeg leve med, mens sistnevnte håper jeg blir løst - selv om Adobe har stoppet å jobbe (aktivt) med nye versjoner av Flash til mobiltelefoner. Bruker Flash en del på min N1, og jeg vil ikke se for meg en hverdag uten Flash om jeg bruker 5000,- på en ny telefon...

Lenke til kommentar

Jeg trodde vi i Norge ventet på språkpakke? Men i denne videoen så ser man jo at den allerede er på plass:

Vil det si at man også får norsk tastatur? :o isåfall så bestiller jeg ASAP fra england!

To problemer som jeg ser med denne telefonen: 1) ikke mulig å putte inn ekstra lagring, og 2) Flash fungerer ikke. Førstnevnte kan jeg leve med, mens sistnevnte håper jeg blir løst - selv om Adobe har stoppet å jobbe (aktivt) med nye versjoner av Flash til mobiltelefoner. Bruker Flash en del på min N1, og jeg vil ikke se for meg en hverdag uten Flash om jeg bruker 5000,- på en ny telefon...

Så det vil ikke gå ann å laste ned flash fra market slik man gjør det andre mobiltelefoner.

Og hva vil det at flash ikke er på telefonen i praksis si? Man kan vel fortsatt se youtube videoer og andre videoer på nettsteder?

Lenke til kommentar

Vil det si at man også får norsk tastatur? :o isåfall så bestiller jeg ASAP fra england!

norsk tastatur kan du uansett få via market, hvis ikke det originale tastaturet støtter norsk. hvor hadde du tenkt å bestille? :dribble:

Så det vil ikke gå ann å laste ned flash fra market slik man gjør det andre mobiltelefoner.

Og hva vil det at flash ikke er på telefonen i praksis si? Man kan vel fortsatt se youtube videoer og andre videoer på nettsteder?

ikke enda, men det vil komme "snart" youtube kan du se direkte fra mobilsidene eller via youtube appen. Andre nettsteder bruker gjerne flash-video, men noen har html5 alternativ.

Lenke til kommentar

norsk tastatur kan du uansett få via market, hvis ikke det originale tastaturet støtter norsk. hvor hadde du tenkt å bestille? :dribble:

Skal bestille fra handtech idag tror jeg, siden de også gir meg en gratis adapter til lading :D

Nr 2 og 3 på lista hvis noe skulle gå galt er clove.co.uk og unlocked-phones.com

Skal du også bestille fra england? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...