Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Ganske nerdete å sitte å se forskjellige farger på led lyset he he ;) Har iofs led lys på min blberry bare i rødt vel å merke, men det er veldig praktiskt. Undrer om det går å få lotus notes mail å kalender til å synke med android, har det på jobben derfor må alle ha blberry. Blberry er jo ok men skjermen er liten og dn er ikke akkurat superrask å surfe med heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske nerdete å sitte å se forskjellige farger på led lyset he he ;) Har iofs led lys på min blberry bare i rødt vel å merke, men det er veldig praktiskt. Undrer om det går å få lotus notes mail å kalender til å synke med android, har det på jobben derfor må alle ha blberry. Blberry er jo ok men skjermen er liten og dn er ikke akkurat superrask å surfe med heller.

En god transe skal du ikke kimse av! Kan føre til jævlig gode ting når man er sliten og trenger en liten 5-minutter stirrepause ;)

Lenke til kommentar

Noen som vet eksakt når denne herlige skapningen kommer ut for salg?

Har LG Optimus 2X fra før av (ja vet det er som å banne i kirka) og jeg vil bort fra den.

LG står tydeligvis for Lifes Good men har en helt annen oppfattning av dette.

Alle venner har Galaxy S 2 og ingen plages med hverken elendig batteritid eller endeløse rekker med bugs.

Samsung Nexus neste på meg :)

Lenke til kommentar

Noen som vet eksakt når denne herlige skapningen kommer ut for salg?

Har LG Optimus 2X fra før av (ja vet det er som å banne i kirka) og jeg vil bort fra den.

LG står tydeligvis for Lifes Good men har en helt annen oppfattning av dette.

Alle venner har Galaxy S 2 og ingen plages med hverken elendig batteritid eller endeløse rekker med bugs.

Samsung Nexus neste på meg :)

Nesten helt sikkert at distibutørene som selger med binding får den inn den 1 desember mens andre den 7.

på netcom.no står det 01.12.11, og samme sa chess i en mail jeg fikk :]

Lenke til kommentar

Begynner å komme en del tilbakemeldinger, og kan ikke si at jeg får noe mindre lyst på den...får håpe den kommer snart. Det jeg derimot finner merkelig er at mini-jacken er på undersiden...

- Computerworld: hands on

- Cnet: review

- Techcrunch: first day with GN & ICS

Jeg digger at jacken er på undersiden. Det er jo mye mer naturlig. Se for deg at du holder telefonen i hånden med et headset plugget i. Så skal du legge telefonen i lommen. Det mest naturlige vill jo være å legge den i lommen med "hodet" først. Samme når du skal ta den opp fra lommen. Da slipper du å snu den når du skal ta den opp til øret.

Egentlig ganske teit at ikke flere mobiler har dette i min mening,

Endret av Bibow
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Begynner å komme en del tilbakemeldinger, og kan ikke si at jeg får noe mindre lyst på den...får håpe den kommer snart. Det jeg derimot finner merkelig er at mini-jacken er på undersiden...

- Computerworld: hands on

- Cnet: review

- Techcrunch: first day with GN & ICS

Jeg digger at jacken er på undersiden. Det er jo mye mer naturlig i grunn. Se for deg at du holder telefonen i hånden med et headset plugget i. Så skal du legge telefonen i lommen. Det mest naturlige vill jo være å legge den i lommen med "hodet" først. Samme når du skal ta den opp fra lommen. Da slipper du å snu den når du skal ta den opp til øret.

Egentlig ganske teit at ikke flere mobiler har dette i min mening,

Må si meg helt enig. I tillegg er det også en kjempefordel når man har telefonen i holder i frontruta på bilen. Da kan man strekke lydkabel som går nedover til aux-inngang. Har selv Desire HD, og er veldig fornøyd med plasseringen av mini jacken. Kan ikke tenke meg å ha en annen løsning.

Lenke til kommentar

Hva som er opp eller ned spiller snart ingen rolle da det ikke er noen knapper lenger. så opp blir den veien som er opp uansett hvordan man vrir den.

Ser fler tester klager på kamera,hastighet,skjerm og byggekvalitet i forhold til IPhone. Rart de ikke gjør noe med det. Dette er tydligvis et forsinket produkt.

Endret av Mobtlf
Lenke til kommentar

Hva som er opp eller ned spiller snart ingen rolle da det ikke er noen knapper lenger. så opp blir den veien som er opp uansett hvordan man vrir den.

Ser fler tester klager på kamera,hastighet,skjerm og byggekvalitet i forhold til IPhone. Rart de ikke gjør noe med det. Dette er tydligvis et forsinket produkt.

Kameraet og byggekvalitet var litt under iphone sin standard. Hastigheit har vore super ifølge alle tester eg har lest. Skjermen dimmer litt kjapt på auto. Men det trekker ikkje akkuratt ned skjermkvaliteten.

Lenke til kommentar

Alle Super-Amoled skermene til Samsung har fått litt kritikk for dårlig fargebalanse. Da spesielt litt for mye blått. Det er også mye snakk om at Pentile matrix, som har med sub-pixel rendering å gjøre, er litt dårligere enn hva man får på LCD skjermer i dag.

For den jevne bruker har dette neppe noe å si, da skjermen er så klar, lyssterk og har så godt sortnivå at de fleste blir veldig positivt overrasket.

Lenke til kommentar

der var netcom sin leveringsdato også utsatt 1 uke -.-

tidenes mest amatørmessige lansering.

Det var da virkelig å ta i.

Klart, det optimale hadde vært å holde kjeft helt til den lå i butikken..

De burde kommet i butikken et par dager etter lansering, da hadde folk vært fornøyd.

Uansett. Det er en rekke eksempler på leverandører som har slitt ved lanseringer..

Vi kan vel gå til PC-bransjen og se på MTH som var et enormt problem for ca 11 år siden.. Eller Sandy Bridge som Intel sleit med nå nylig..

Så kan vi også titte litt over til Apple, de lanserte riktignok når de sa i første omgang, men hvor mange ventet vel ikke i mange uker på både iPhone 3G, 3GS og 4, samt iPad av forskjellige varianter?

Det er bedre å komme med et bra volum noe forsinket enn å levere en håndfull apparater når man sier man skal levere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...