Swome Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Og som vanlig blir vi her i Norge snytt for nok en tjeneste. Tar vel en evighet før vi får books, video og music i android market. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Noen som har tele2 og har snakket med de om når de får inn SGN? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Da er det lansering i UK om noen få min. Skjer hos Phones4u Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Her er en kjapp reviewav tlf (som ikke er endelig versj.) Lenke til kommentar
stue Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 På den tråden var det mange som etterlyste telefonen fra "lanseringen" i england. Ingen hadde sett noe til den hehe. Lenke til kommentar
stue Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Noen som vet om hvor man får kjøpt billige nfc tags? Og eksempler på hva man kan bruke det til. Sjekk dette f.eks: http://www.youtube.com/watch?v=NlV5qHsueJw Lenke til kommentar
PcT Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Da er den offisielt lansert i England.. Håper på veldig tidlig desember launch i Norge! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Likte denne reklamen som Google har gitt ut: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CdD8s0jFJYo Begynner å glede meg fælt nå! Lenke til kommentar
PcT Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Nå kommer det meldinger om "utsettelser" for Verizon sin del og. De har riktignok ikke offentlig gitt noen lanseringsdato, men man har gått ut ifra 21.11, mens det nå meldes om at den ikke vil komme før i desember. kilde Tviler på at hva som skjer i USA med denne telefonen er relevant for oss i det hele tatt. Altså de skal ha LTE/32gb versjoner av den, noe som kun dem skal ha, altså det kan godt hende at dem må vente et par mnd for at utviklingen/testingen av den telefonen skal bli helt ferdig. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Merker at det er EN ting jeg savner fra Apple-lanseringer. "And it's available... today." Lenke til kommentar
Teac Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Frustrerende å vente på en telefon andre får før deg. Skjer hver bidige gang. Skulle gjerne bestilt fra phones4u, men de selger jo bare med 2års kontrakt.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Og jeg har ikke funnet det abonnementet jeg vil ha hos noen forhandlere annet enn Djuice selv. (Phone 149) Lenke til kommentar
RoyN Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Nå som den sluppet i UK så burde det vel gå å fastsette slippdato her i landet også. Har lagt en order hos komplett som har ubekreftet 7.des. Men det kanskje tar tid å implementere norsk språkpakke. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 ja, det var den norske språkpakken de hadde problemer med:) Lenke til kommentar
baguett Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Og jeg har ikke funnet det abonnementet jeg vil ha hos noen forhandlere annet enn Djuice selv. (Phone 149) Kan anbefale deg Chess iTouch hvis du er ute etter et abonnement med lave sms- og ringepriser, men også et abonnement der du får masse data gratis (er vel 1GB gratis hver måned elns, koster bare 89,- i mnd + ringe og sms utgifter som er svinbillige) Endret 17. november 2011 av baguett Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Næh, jeg liker telenor sin kundeservice. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Må si jeg gleder meg til å få en varslings LED igjen da jeg ikke har hatt det siden en god gammel Nokia. Men er det noen som har sett noen videoer eller sider hvor bruk av denne blir beskrevet og/eller fremvist? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Må si jeg gleder meg til å få en varslings LED igjen da jeg ikke har hatt det siden en god gammel Nokia. Men er det noen som har sett noen videoer eller sider hvor bruk av denne blir beskrevet og/eller fremvist? Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 the verge har anmeldt telefonen og den ga den 8.6 av 10 mulige.samme karakter som iphone 4s fikk.klart den beste android telefonen så langt.gleder meg til og få den i desember. http://www.theverge.com/2011/11/17/2568348/galaxy-nexus-review Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå