Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff nå står det 13.01.2012 som ubekreftet hos CDON. Galaxy Note begynner å bli veldig fristende :tease:

Ikke bra. Begynner snart å lure på om jeg får Ice Cream Sandwich på min Galaxy S 2 før Galaxy Nexus kommer til Norge.

PS: Når jeg sier ICS til Galaxy S 2 mener jeg selvfølgelig firmware fra et annet land enn Norge da det er oversettelsen fra engelsk til norsk som gjør at den kommer senere her enn i f.eks England.

Følger opp med en nyhetssnutt fra Fox. Uten å gi komplimenter til nevnte kanal, kunne jeg tenkt meg at media her hjemme også tok tak i andre nyheter en iphone.

Kunne ikke vært mer enig. Dessverre har vi vel ikke kanaler som kan sammenlignes med FOX Business i Norge da det nok blir for smalt publikum her. Godt å se at de hvertfall i USA gir andre enn Apple spalteplass også.

Lenke til kommentar

Er det ikke et event for google Music?

tja, det og vil jeg tro. Ser du på banneren, så er T-mobile representert. Telefonen er vell i grunn ikke lansert i Usa, så det er vell på høy tid å få gang. Jeg krysser fingrene for at telefonen kommer pre-black-friday, har lest rykter om fredag, men hvem vet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...