Barabbas Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Mulig vi kan håpe på god batteriytelse i følge denne høyst uoffisielle posten 2 Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Håper det stemmer hadde vert knall og kunne hatt 9 timer med aktiv bruk uten å lade.. lurer på ka stanbay tiden er da:P Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Er dette pga en ny kernel eller er det der nye skjermen som fører til dette? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Er nok nye Android (altså kernel, om du vil) som gjør det vil jeg tro. At en skjerm på 720p skal minske levetiden tror jeg neppe er fakta ;p Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Noen som vet lysåpningen på kameraet? ser ut som det er ganske bra i følge denne videoen:) http://www.youtube.com/watch?v=w-HoYTCBg24 3 Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Følger opp med en nyhetssnutt fra Fox. Uten å gi komplimenter til nevnte kanal, kunne jeg tenkt meg at media her hjemme også tok tak i andre nyheter en iphone. http://youtu.be/DkCl9TxwIuA 3 Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Her er en liten mini test mot iphone 4s:-) 1 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Uff nå står det 13.01.2012 som ubekreftet hos CDON. Galaxy Note begynner å bli veldig fristende Endret 15. november 2011 av dredg Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Irriterende at det altid skal ta så lang til når man er utålmodig. Nesten litt turn-off om jeg ikke får den til jul. Endret 15. november 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Uff nå står det 13.01.2012 som ubekreftet hos CDON. Galaxy Note begynner å bli veldig fristende Ikke bra. Begynner snart å lure på om jeg får Ice Cream Sandwich på min Galaxy S 2 før Galaxy Nexus kommer til Norge. PS: Når jeg sier ICS til Galaxy S 2 mener jeg selvfølgelig firmware fra et annet land enn Norge da det er oversettelsen fra engelsk til norsk som gjør at den kommer senere her enn i f.eks England. Følger opp med en nyhetssnutt fra Fox. Uten å gi komplimenter til nevnte kanal, kunne jeg tenkt meg at media her hjemme også tok tak i andre nyheter en iphone. Kunne ikke vært mer enig. Dessverre har vi vel ikke kanaler som kan sammenlignes med FOX Business i Norge da det nok blir for smalt publikum her. Godt å se at de hvertfall i USA gir andre enn Apple spalteplass også. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Nå kommer det meldinger om "utsettelser" for Verizon sin del og. De har riktignok ikke offentlig gitt noen lanseringsdato, men man har gått ut ifra 21.11, mens det nå meldes om at den ikke vil komme før i desember. kilde Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Tragisk om de ikke klarer å få denne ut i Norge før Jul. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 har fått mail fra clove om at de regner med at samsung slipper telefonen den 17, men at de regner med å få den til sitt lager den 23 ellerno. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Fått mail fra chess, de får den inn 1.12.11, på samme linje som netcom. De som selger med binding får den vist 1 uke før de som selger den uten binding (her i Norge iallefall). Endret 16. november 2011 av baguett Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 De som får den med binding skal vel ha no operatørlåstull og sikkert.. Antar at de bruker litt tid på det og, så de kommer ut ganske nøyaktig likt.. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Google skal ha et event med T-mobile i California idag 2pm, (23.00 norsk tid), der ryktes det at Nexusen skal lanseres i Usa, da får vi gjerne vite noe om pris, og eventuelt om 32gb ugaven. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Er det ikke et event for google Music? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Er det ikke et event for google Music? tja, det og vil jeg tro. Ser du på banneren, så er T-mobile representert. Telefonen er vell i grunn ikke lansert i Usa, så det er vell på høy tid å få gang. Jeg krysser fingrene for at telefonen kommer pre-black-friday, har lest rykter om fredag, men hvem vet.. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Nå starter straks google eventet for de som e interessert i d. http://www.youtube.com/Android 1 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Kjedelig, ingenting om nexusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå