Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Bruker å ta ca 2 uker når jeg bestiller ting som spill osv til Tromsø fra England.

Kan ikke tro at det tar 10 dager fra Oslo/sør til Tromsø..

Her er et eksempel på noe jeg bestilte fra USA nå for litt siden:

October 21, 2011 11:20:00 AM BERGEN NO Delivered

October 20, 2011 09:56:00 AM BLOMSTERDALEN NO Out for delivery

October 20, 2011 09:00:00 AM BLOMSTERDALEN NO Arrival Scan

October 20, 2011 08:00:00 AM GARDERMOEN NO Departure Scan

October 20, 2011 06:49:00 AM GARDERMOEN NO Arrived at destination country

October 20, 2011 06:07:00 AM OSLO NO Arrival Scan

October 20, 2011 05:02:00 AM MALMO STURUP SE Departure Scan

October 20, 2011 04:10:00 AM MALMO STURUP SE Arrival Scan

October 20, 2011 02:50:00 AM KOELN (COLOGNE) DE Departure Scan

October 19, 2011 10:04:00 PM KOELN (COLOGNE) DE Arrival Scan

October 19, 2011 09:15:00 AM Philadelphia PA US Departure Scan

October 19, 2011 12:08:00 AM Philadelphia PA US Departure Scan

October 18, 2011 07:54:00 PM Philadelphia PA US Shipment received by carrier

October 18, 2011 05:32:11 PM US Shipment has left seller facility and is in transit

Her var de riktignok veldig kjappe fra Oslo til Bergen også (var ikke tilstede første dagen de var ute med pakken), men det tok altså (alt er lokal tid) 31 timer fra Philadelphia til Oslo hvis jeg ikke regner helt feil.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg tror det gikk mye mer smooth da de lanserte nexus one, da virket det som om telefonene allerede var shippet fra taiwan da google holdt pressekonferanse. Situasjonen nå ligner situasjonen som var da SGII ble lansert, da det også var mange spørsmål rundt de forskjellige versjonene av den, og leveranse.

Jeg kommer til å vente, og regner med de første landene har den i løpet av et par uker, men for skandinavias del er jeg mye mer usikker.

Lenke til kommentar

Chess sa de i teorien skulle få mobilen i uke 48, men at de ikke ville starte å selge den før de med 100% sikkerhet viste når de kunne starte å levere den :)

Jeg var innstilt på å få mobilen i starten av november, så jeg er skuffet. Men jeg klarer å vente kitt til. en ting er iallefall sikkert, jo lengre tid det tar, jo nærmere kommer vi lanseringen av andre og bedre toppmobiler så Google og Samsung må virkelig se å få ræva i gir hvis de planlegger å selge bra.

Lenke til kommentar

Hadde selv store planer om å kjøpe denne, men droppa det da 5k ble litt mye. Kjøpte en Galaxy S2 istede til en grei pris. Nexus prime er ca en s2 med bedre skjerm og nfc.

Men sexy er den ;)

Etter hva jeg har funnet blir US pris ca $500 (iflg annonsert konkuranse på google+)..

"(ARV of each individual prize: $500.00 USD)"

Elektronikk er ikke sinnsykt dyrt i Norge, så jeg vil bli overrasket om ikke prisen her også blir fin :)

Lenke til kommentar

Hadde selv store planer om å kjøpe denne, men droppa det da 5k ble litt mye. Kjøpte en Galaxy S2 istede til en grei pris. Nexus prime er ca en s2 med bedre skjerm og nfc.

Men sexy er den ;)

Etter hva jeg har funnet blir US pris ca $500 (iflg annonsert konkuranse på google+)..

"(ARV of each individual prize: $500.00 USD)"

Elektronikk er ikke sinnsykt dyrt i Norge, så jeg vil bli overrasket om ikke prisen her også blir fin :)

Det har vært diskutert på xda. Det trenger absolutt ikke ha noe med prisen å gjøre. Det har vært nevnt at den summen oppgis pga skattemessige årsker med tanke på gevinst og inntektsskatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...