FJERNET111 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 OG hvis jeg bestiller derifra, kan jeg bare sette inn det gamle simkortet mitt med et netcom abonnement i og så er den "good to go"? Lurer på dette selv. Har kjøpt flere ulåste telefoner fra utlandet og det er aldri problemer med dette. Bare å putte i sim-kortet og kjøre på. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Bare huske på at nexusen krever micro sim. Edit. War of the Titans- Samsung Galaxy S II vs Galaxy Nexus, display comparison! Endret 6. november 2011 av Teac Lenke til kommentar
baguett Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Bare huske på at nexusen krever micro sim. Er du sikker på dette? Isåfall kan jeg bare be netcom sende meg et microsim før jeg får telefonen fra england? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Trenger vel egentlig bare en saks. Mistet telling over hvor mange ganger jeg har klippet til micro-SIM, men det virker vær gang. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Bare huske på at nexusen krever micro sim. Så vidt jeg kan se har den bare et vanlig sim-kort. Se bilde her: http://www.engadget.com/photos/samsung-galaxy-nexus-hands-on/#4538664 2 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Bare huske på at nexusen krever micro sim. Er du sikker på dette? Isåfall kan jeg bare be netcom sende meg et microsim før jeg får telefonen fra england? Ja, denne krever i hverfall det. Vil tro at vanlig gsm-utgave også krever det. Er bare å ringe netcom så får du tilsendt. Vet dog ikke om du må betale ekstra for det. Skal ikke være bråsikker, men det er en mulighet for det.. Endret 6. november 2011 av Teac Lenke til kommentar
baguett Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ja, denne krever i hverfall det. Vil tro at vanlig gsm-utgave også krever det. Er bare å ringe netcom så får du tilsendt. Vet dog ikke om du må betale ekstra for det. Skal ikke være bråsikker, men det er en mulighet for det.. Det er bare verizon utgaven som blir å bruke mikrosim fant jeg ut etter litt googeling bare se i denne posten Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Skulle den ha microsim kan du bare Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Spurte Samsung på facebook, og de bekrefta at GN'en bruker helt vanlig SIM-kort. Så ikke noe å bekymre seg for. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Noen har sikkert oppdaget at netshop har den 25. november som dato for Galaxy, men da jeg spurte om det var feil dato fikk ejg følgende svar "Det er en veldig ubekreftet dato, så det er ingen som kan gi en garantert dato på denne foreløpig." Så for dere som trudde dere skulle være smarte å bestille derifra for å få den tidlig, bare glem det. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Begynner å se dårlig ut for resten av Europa nå også. Ser ut som den 17. ryker og noen har 21. november,mens andre igjen har gått til 2. desember. Lenke til kommentar
1npu7 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jaja, da ble det bestilling fra clove, så får vi se hvor mange de får inn og når de leverer. Da jeg bestilte på clove.co.uk fikk jeg følgende mail: Subject to the security checks below, we aim to contact you within 2 business days (Monday to Friday) to either confirm that your order has been dispatched or to inform you about the expected shipping date if any items you have ordered are not in stock. If this is your first time purchasing from Clove Technology we will need you to complete a security procedure before we can ship your order - please could you choose A or B below: A) If we are delivering to the registered card holder address you can email or fax a copy (photo, scan or pdf) of your passport or driving license. We understand that you may wish to conceal some information - this is fine providing we can at least see your name and address. The document can be in any language. OR B) Please note that you will need to do this if we are NOT delivering to the registered card holder address. You can contact your card issuer for the Authorisation Code relating to your transaction with Clove. There is a unique code for every card transaction and your card issuer will only give this information to the card holder. We can see this code on your transaction and when you confirm it to us via email, phone or fax, your order will be security cleared. Your co-operation is appreciated and we look forward to dispatching your order as soon as possible. Jeg hadde tenkt til å velge alternativ A, men hverken førerkort eller pass inneholder informasjon om adresse. De av dere som har bestilt fra Clove: hva svarte dere på denne mailen? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 lurte på det samme selv, men det enkleste er alt. B. ser du på mer informasjon eller lignende om transaksjonen skal koden stå der var det jeg fikk til svar når jeg ringte banken (smn). Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Da jeg bestilte på clove.co.uk fikk jeg følgende mail: Subject to the security checks below, we aim to contact you within 2 business days (Monday to Friday) to either confirm that your order has been dispatched or to inform you about the expected shipping date if any items you have ordered are not in stock. If this is your first time purchasing from Clove Technology we will need you to complete a security procedure before we can ship your order - please could you choose A or B below: A) If we are delivering to the registered card holder address you can email or fax a copy (photo, scan or pdf) of your passport or driving license. We understand that you may wish to conceal some information - this is fine providing we can at least see your name and address. The document can be in any language. OR B) Please note that you will need to do this if we are NOT delivering to the registered card holder address. You can contact your card issuer for the Authorisation Code relating to your transaction with Clove. There is a unique code for every card transaction and your card issuer will only give this information to the card holder. We can see this code on your transaction and when you confirm it to us via email, phone or fax, your order will be security cleared. Your co-operation is appreciated and we look forward to dispatching your order as soon as possible. Jeg hadde tenkt til å velge alternativ A, men hverken førerkort eller pass inneholder informasjon om adresse. De av dere som har bestilt fra Clove: hva svarte dere på denne mailen? Sendte bilde av førerkort som jeg har gjort tidligere når jeg har bestilt fra utlandet og fikk svar tilbake Thank you very much for the document. Your order is appreciated and we look forward to processing it as soon as this new device is available. Regards Sales Team Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Går det an å få norsk osv på telefonen vist du kjøper fra utlandet? Leste ene artikkelen på amobil.no der sto det at grunnen til forsinkelsene til norden var pga integrering av norsk språkpakke "Stig Ove Langø forteller også at du ikke vil kunne kjøpe en Galaxy Nexus i utlandet, for å senere oppdatere til norsk språkpakke" Telefonen kan bare oppdateres med språkversjoner tilhørende den regionen den er ment for. Hvordan funker dette i praksis? Endret 7. november 2011 av Naits_89 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Går det an å få norsk osv på telefonen vist du kjøper fra utlandet? Leste ene artikkelen på amobil.no der sto det at grunnen til forsinkelsene til norden var pga integrering av norsk språkpakke "Stig Ove Langø forteller også at du ikke vil kunne kjøpe en Galaxy Nexus i utlandet, for å senere oppdatere til norsk språkpakke" Telefonen kan bare oppdateres med språkversjoner tilhørende den regionen den er ment for. Hvordan funker dette i praksis? Det er nok ikke noe problem å innstallere en norsk ROM etter å ha kjøpt den i utlandet. Selv er jeg ikke stor fan av de særdeles dårlige norske oversettelsene på teknologibegrep og holder meg til engelske menyer. Norsk på tastaturet er en smal sak å ordne. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Går det an å få norsk osv på telefonen vist du kjøper fra utlandet? Leste ene artikkelen på amobil.no der sto det at grunnen til forsinkelsene til norden var pga integrering av norsk språkpakke "Stig Ove Langø forteller også at du ikke vil kunne kjøpe en Galaxy Nexus i utlandet, for å senere oppdatere til norsk språkpakke" Telefonen kan bare oppdateres med språkversjoner tilhørende den regionen den er ment for. Hvordan funker dette i praksis? Så å si alt tyder på at den er utsatt til den 21. i UK også. Tar sikkert over 7 dager før du får den hvis du bestiller den 21, og da har den norske versjonen nesten kommet i butikken. Kommer den ut den 17. i UK, så kan du kanskje få den 1-2 uker før though, selv om lite tyder på det. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Så å si alt tyder på at den er utsatt til den 21. i UK også. Tar sikkert over 7 dager før du får den hvis du bestiller den 21, og da har den norske versjonen nesten kommet i butikken. Kommer den ut den 17. i UK, så kan du kanskje få den 1-2 uker før though, selv om lite tyder på det. Over 7 dager? Har da pleid å ta 2-3 dager når jeg har bestilt ting fra england, men det kan vel variere. Det som pleier å ta lengst tid er jo internt i Norge. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Da har jeg bestilt fra CDON for 4699,- får satse på at den kommer på denne siden av nyttår da! Lenke til kommentar
baguett Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Over 7 dager? Har da pleid å ta 2-3 dager når jeg har bestilt ting fra england, men det kan vel variere. Det som pleier å ta lengst tid er jo internt i Norge. Bruker å ta ca 2 uker når jeg bestiller ting som spill osv til Tromsø fra England. Kan ikke tro at det tar 10 dager fra Oslo/sør til Tromsø.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå