Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Samme her, synes Touchwiz er veldig nærme Stock android, med bare fordeler lagt inn (super kodekstøtte, enkle snarveier i notification bar, sidelengs scrolling i appdrawer (jeg liker det...).. Forøvrig har jeg en Desire HD som jobbtelefon, og den bare irriterer meg. Alt med Sense irriterer meg. Så, smaken er som baken, sånn sett er det en mindre overgang fra TW til Stock, noe som er fint.

Uansett, har vi sett noe til tilbehør til GN? Trenger en fin bilholder, og en desktop dock hadde ikke vært å frabe seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.amobil.no/artikler/samsung_galaxy_nexus_utsatt_til_desember/103496

Da kjøper jeg min Galaxy Nexus i England iallfall.

Regner med at de beholder funksjonen at du kan holde inne a litt for å få skrivd en å uansett, så hvorfor ikke.

Da blir det fra England for min del også ja. Latterlige greier da, jeg vil uansett kjøre engelsk som hovedspråk, akkurat som jeg gjør på min N1 nå. Bare installer et annet keyboard da, om det ikke kommer med norsk som standard. Jeg kommer uansett til å fortsette å bruke swiftkey X

• Liker 1
Lenke til kommentar

hvilke nettbutikker fra england kjøper dere fra?

edit: ser at man ikke kan bestille elektronikk fra amazon.co.uk og sende til Norge:(

Jeg har ikke bestilt enda. Men jeg har ikke samme bekymring som deg, jeg bor i Danmark. Mulig jeg heller ikke kan kjøpe fra amazon, men de er også for dyre i forhold til andre engelske butikker.

Lenke til kommentar

Kjøper du telefonen på netonnet koster den under 4000kr.

Koster 4990,- uten frakt på netonnet.no ...

Skuffa over at den ble utsatt, men egentlig så burde jeg sett den komme, er alltid noe galt med lanseringer, enten det er mobiltelefoner, biler eller skytespill -.-

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Kjøper du telefonen på netonnet koster den under 4000kr.

Koster 4990,- uten frakt på netonnet.no ...

Skuffa over at den ble utsatt, men egentlig så burde jeg sett den komme, er alltid noe galt med lanseringer, enten det er mobiltelefoner, biler eller skytespill -.-

Les hele diskusjonen.. det er ikke snakk om galaxy nexus. (Diskusjon rundt bestilling av telefoner med eller uten abonnement).

Lenke til kommentar

Synes også jeg leste at han Paul fra Modaco hadde fått bekreftet at en av de britiske operatørene skulle ha den eksklusivt en uke, og at det derfor ble en uke senere levering fra resten. Altså typ 23-25.november for folk flest. Husker ikke hvilken operatør, er jo likegyldig, vi skal vel ikke kjøpe med britisk abo. likevel :)

Lenke til kommentar

Har noen fått med seg om GN har støtte for GLONASS? Las noe om at Note'n har det..

Det kan jeg ikke forstå at det skulle være interessant å ha støtte for. Tror ikke Note har det heller.

EDIT: Jo det har du jammen rett i. På samsung.com står det faktisk AGPS og Glonass på Noten...

Endret av Barabbas
Lenke til kommentar

Har noen fått med seg om GN har støtte for GLONASS? Las noe om at Note'n har det..

Det kan jeg ikke forstå at det skulle være interessant å ha støtte for. Tror ikke Note har det heller.

EDIT: Jo det har du jammen rett i. På samsung.com står det faktisk AGPS og Glonass på Noten...

;) Jo takk..

Hvorfor det skulle være interessant er vel opplagt? Muligheten for bedre GPS-dekning og nøyaktighet. 50ish satelitter istedetfor 24ish mulige. GLONASS fungerer bedre på våre nordlige trakter enn GPS på grunn av sitt høyere bane..

Men vi får se hvordan det er i praksis, jeg er ihvertfall interessert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...