Klaymen Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Min har begynt å restarte seg av seg selv med gjevne mellomrom, og henger seg av og til opp når jeg hører på podcast, så jeg må restarte den manuelt. Noen som har erfaring med dette? Vil gjerne vente på neste nexus før jeg bytter ut denne... Oppdatering: Jeg flashet endelig over til yakju, (etter et og et halvt år med telefonen), og problemet er foreløpig borte. Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Guttungen har knust skjermen på sin Galaxy Nexus. Noen som har erfaring i skjermbytte og som kan gi meg noen forslag til hvor jeg skaffer skjerm og hvorvidt det er en komplisert operasjon? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Guttungen har knust skjermen på sin Galaxy Nexus. Noen som har erfaring i skjermbytte og som kan gi meg noen forslag til hvor jeg skaffer skjerm og hvorvidt det er en komplisert operasjon? Har knust skjermen sjølv, og etter litt googling så er det ein dyr prosess å fikse, fordi "digitizeren" (den som registrerer touch?) er limt fast til glasset.. Må vel ut med ca. 1500 kr for operasjonen hos verksted. Endret 16. oktober 2013 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg brukte denne guiden, og det gikk veldig lett. Ingen lodding eller tilsvarende. Jeg hadde heldigvis en vannskadet mobil jeg kunne plukke fra, så slapp å kjøpe ny skjerm. Regner med du kan finne det rimelig på ebay eller lignende. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Stemmer det at vår kjære tlf ikke vil få KitKat? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Den får nok det, men kanskje ikke offisielt.. Tar ikke lange tiden før kloke hoder på xda forums har lagd en fin ROM basert på stock Kitkat. Galaxy Nexus'en min har gjort en god jobb i to år. Nå er det på tide å bytte ut med storebror Nexus 5 Endret 1. november 2013 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg tenker også å bytte ut telefonen med N5, evt. 5s, likevel håper jeg på at de finner en løsning for 4.4. snarest. Hadde vært flott om CM hadde kommet med Kitkat til maguroen! Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Har ikke byttet til yakjuxw enda, og ikke kommer jeg til å gjøre det med det første, men er det noen her som fremdeles har yakjuxw og sitter på noe høyere enn 4.2.1?Har selv hatt 4.2.1 siden februar uten å ha fått en oppdatering. På Samsung sine sider står det at den fremdeles har 4.2.1 og at det foreløpig er ukjent hvilken versjon som er den neste (http://www.samsung.com/no/info/update.html klikk på Galaxy Nexus rullgardina). Men nå som Nexus 5 har blitt lansert går jeg for den i stedet, mulig jeg kanskje bytter til en Lumia telefon i stedet. To år meg problemer hos Samsung og trege oppdateringer hvor man må ta saken i egne hender, blir for mye for min del. Glad LG står for denne også. Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Underskriftskampanje for å få offisiell 4.4 til GN https://www.change.org/petitions/google-update-the-galaxy-nexus-with-android-4-4-kitkat Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Underskriftskampanje for å få offisiell 4.4 til GN https://www.change.org/petitions/google-update-the-galaxy-nexus-with-android-4-4-kitkat Bryr ikke meg så mye om det det blir portet offisielt eller ikke. Jeg er fornøyd så lenge CM kommer med en løsning. Når det er sagt, skal det nevnes at jeg trolig går over til N5 om 2-3 uker, så da er ikke det verdens største nødvendighet heller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Underskriftskampanje for å få offisiell 4.4 til GN https://www.change.org/petitions/google-update-the-galaxy-nexus-with-android-4-4-kitkat Like that's ever going to happend. Nei faen heller, på tide å bytte hardware. CyanogenMod kan sikkert gjøre litt magi men why wait? GN er treig med dagens 4.3 uansett. Prøv å åpne theverge.com f.eks i Chrome, faen meg ikke mye smooth browsing akkurat. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Nettopp bestil N5 jeg nå, så denne fonen får min nevø arve av meg, tenker jeg! We've had a good run, GN! Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Tror jeg må ha meg en N5 selv etterhvert, får se det litt an. Men Galaxy Nexusen fungerer helt fint enda, så det er egentlig bare fordi jeg har lyst på ny mobil. Syns også Lumia 1520 virker interessant, men tror den blir en smule(skalk) for stor. Og tipper jeg vil savne Android ganske kjapt. Men jeg ønsker da i tilfelle 32gb versjonen, håper den kommer til Norge. Endret 4. november 2013 av eiv880 Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Like that's ever going to happend. Nei faen heller, på tide å bytte hardware. CyanogenMod kan sikkert gjøre litt magi men why wait? GN er treig med dagens 4.3 uansett. Prøv å åpne theverge.com f.eks i Chrome, faen meg ikke mye smooth browsing akkurat. theverge.com glir som smør på min GN (i chrome) og 4.3 er overhodet ikke treigere enn før oppdateringen. Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Underskriftskampanje for å få offisiell 4.4 til GN https://www.change.org/petitions/google-update-the-galaxy-nexus-with-android-4-4-kitkat Her er en update. Om det viser seg å bli umulig ettersom Texas Instruments er ute av dansen håper jeg i alle fall på en kommentar fra Google http://www.talkandroid.com/182443-galaxy-nexus-owners-not-happy-about-lack-of-kitkat-love-petition-started-and-sent-to-sundar-pichai/ 1 Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Flere enn meg som ikke har fått 4.3 til galaxy nexus enda? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Flere enn meg som ikke har fått 4.3 til galaxy nexus enda? Hvilken version har du? Lenke til kommentar
bager Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg har heller ikke fått. Har 4.2.1 nå. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Ikke min heller. Jeg liker Nexus telefonene veldig godt, men det at man får "kjappe" oppdateringer til dem er en vits ... når jeg hadde en S3, fikk den oppdateringer på den som regel før Nexus-en min, og nå som jeg har en S4, så får den også nye oppdateringer før Nexus-en. Skal man være "up to date" hele tiden må man nok stå for å oppdatere selv. Google burde ha pusha ut felles oppdateringer til alle Nexus modellene samme dag, alà hva Apple gjør med iOS oppdateringene sine, mye ryddigere. Endret 19. november 2013 av esoteric Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hvis dere ikke har endret ROM fra Samsung sin til Google sin, er det Samsung som styrer når det blir oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå