lokmann Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Noen som vet om GN støtter HD Voice? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Nei, tror ikke det. Såvidt jeg vet er det kun følgende Samsung modeller som støtter HD Voice. Samsung Ativ S Samsung Galaxy Note Samsung Galaxy Note II Samsung Galaxy S II Samsung Galaxy S III Samsung Galaxy S3 Mini Samsung Galaxy S3 4G Samsung Galaxy S4 Samsung Galaxy Young Samsung Omnia 7 Lenke til kommentar
Meslith Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Noen som vet om GN støtter HD Voice? Ja Galaxy Nexus støtter HD Voice Nei, tror ikke det. Såvidt jeg vet er det kun følgende Samsung modeller som støtter HD Voice. Samsung Ativ S Samsung Galaxy Note Samsung Galaxy Note II Samsung Galaxy S II Samsung Galaxy S III Samsung Galaxy S3 Mini Samsung Galaxy S3 4G Samsung Galaxy S4 Samsung Galaxy Young Samsung Omnia 7 Grunnen for at GN ikke føres opp på Samsung listen over dem som støtter HD voice er fordi Nexus blir regnet som Google mobiler. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Samsungs mobiler, mener du nok.. Lenke til kommentar
Meslith Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Nei mener Google mobiler Nexus mobilene Nexus S og Galaxy Nexus blir ikke direkte regnet som Samsung mobiler, men først og fremst som Google mobiler. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Her må noe ha bomma litt, for det var det jeg mente disregard min forrige post. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Forsvant muligheten til å sette en egendefinert grense for for varsling for datatrafikk med 4.2.1? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Har mulighet for det på 4.2.2 i alle fall. Måtte flash tilbake til stock igår, telefonen ble bare søkktreg med Cyanogen... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Daily builds eller M-builds? Jeg kom til samme konklusjonen tho jeg tømte data/dalvik og vips var CM kos igjen. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 nightly builds, oppdaterte minst hver uke over flere måneder. Stock som jeg har nå er også ganske treig, det er nok selve telefonen som svikter. jaja, ikke lenge til HTC One kommer uansett Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Min ble også ufattelig treig med både CM nightly og med ParanoidAndroid. Bytta så til RasBeanJelly, og telefonen har aldri vært så kjapp. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) But then again: [...]Some folks have seemingly forgotten (or were never fully aware) what nightly builds are for. Nightlies are not released as an end product. What does this mean? It means they are built, automatically and periodically, with no human intervention and no audience in mind whatsoever. They are not verified before being published, and their principal purpose is to compile code and see if it builds on a per device basis. Build failed? That’s a positive result. Build completed? That’s a positive result. What’s happening is we are getting JIRA reports, tweets, messages, pm’s, emails, you name it, complaining about failed builds or ‘bugs’ on nightlies; on widespread (popular or all devices) problems, we’re downright overrun with complaints. Quite frankly, we close them, delete them or otherwise ignore them. But even those actions divert our attention and time. There is a better way. Let’s be honest, if we didn’t want you to use nightlies, we would just stop making them public. And truth be told, you guys flashing them and keeping track of issues does have an upside, but only if it’s done in a constructive manner. [...] Uansett, jeg har pie: https://plus.google....sts/TkP3jUpskZh Endret 27. mars 2013 av b-real Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Pie er forferdelig på mobil, liker det på nexus 7 tho. Skjønner ikke hvorfor CM _måtte_ ha det inn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Feature request. Skal vurdere om det blir fast enablet hos meg eller ikke, så langt er det ganske koselig 8) Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Et lite varsku på noe som kan ramme noen og enhver hvis det rammer meg. Jeg leverte telefonen min inn til rep i uke 3/13 da den trodde den ladet hele tiden selv om den ikke var tilkoblet lader. Jeg fikk den tilbake en uke senere, men da fungerte ikke kameraet. Jeg returnerte dermed telefonen til dem og ba dem fikse kameraet. Fikk svar i dag om at telefonen var fuktskadet og ikke var dekket av garanti. (Se bilde) Og det verste med hele saken: Jeg har vært veldig nøye på å IKKE utsette denne telefonen for fukt og temperaturforandringer. Ikke hatt den med på skiturer hvor den kan være kaldt og så bråvarmt når man kommer inn, eller hatt den i lommen på treningsturer. Den har som regel ligget på kontoret eller på studebordet hjemme. For å si det sånn, så har jeg behandlet min iPhone og Desire HD mye verre, og de fungerte i 2 år hver. Denne telefonen er 10 måneder gammel. Hah! Etter å ha selv åpnet telefonen og renset med elektrorens, fungerer nå telefonen og kameraet helt fint. Selvgjort er velgjort. Men nå har jeg jo en Galaxy Nexus til overs...! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hah! Etter å ha selv åpnet telefonen og renset med elektrorens, fungerer nå telefonen og kameraet helt fint. Selvgjort er velgjort. Men nå har jeg jo en Galaxy Nexus til overs...! Har sendt deg en pm, Yuxtaposed. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Hei, Noen som har kjøpt sånn treningsholder, slik man fester til armen? Kunne tenke meg en slik, og om noen har testet noe og har noen anbefalinger, vil jeg sette pris på det. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 De fleste butikker har en som et laget for S3, de passer helt fint til Nexus. Bruker Belkin sin og er veldig fornøyd med den. 1 Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg sliter for tiden med at lyden faller ut som om det er dårlig dekning. Dette skjer ALLTID 5-10 sekunder ut i samtalen, slik at ord eller setninger forsvinner, og jeg må be vedkommede om å gjenta. Dette er utrolig frustrerende. Er det noen som opplever det samme? Til info har jeg netcom, og dekningen der jeg for det meste oppholder meg er veldig god... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå