Stableford Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Han har solgt 30 stykker, da, - i løpet av tre dager... Merkelig... Lenke til kommentar
Teac Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Det så litt merkelig ut. Prisen og er litt for god til å være sant. Har sett et par auksjoner som har endt på 720 $. Jeg har bestilt min derfra. Visst det går skjeis så er det jo forsikring fra både ebay og paypal. Får jeg 32gb utgaven ferdig momset og med frakt for 4700,- så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er dette den samme mobilen som Nexus Prime? O_o Lenke til kommentar
baguett Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Kommer det kun 16GB versjon til Norge? Og kommer 4G versjonen til Norge? Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 ser at netshop har galaxy nexus til 5 295,-. http://www.netshop.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=177885&ref=prisjakt på produktsiden står det: Minne Medfølgende minne , 16 GB Internminne 16 GB betyr det at den har 16gb gb intern + minnekort på 16gb? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Den kommer kun i 16gbutgave i Norge og Storbrittania. Den har ikke minnekort inngang. Den komme første omgang kun med hsps+ (21mbit) til Norge og Europa(?) Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Prøver å få svar fra et par webshops om de har utsolgt sin første batch... Må jobbe noen timer overtid for å få kjøpt meg julegave til megselv Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Prøver å få svar fra et par webshops om de har utsolgt sin første batch... Må jobbe noen timer overtid for å få kjøpt meg julegave til megselv du får gi en lyd når du får svar fra de forskjellige butikkene Endret 31. oktober 2011 av Stagga89 Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 clove.co.uk sa de ikke visste hvor mange de får, så de oppfordret bare til å bestille og håpe på det beste. Det tolker jeg som at de ikke kan garantere en, og håper på å få flere bestillinger de kan etterlevere neste batch :/ Lenke til kommentar
Stableford Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvordan vil en USA-utgave med LTE og 32 gb fungere i Norge? Vil det kunne oppstå problemer? Vurderer å få anskaffet den fra USA... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det er vel verizon som skal selge lte-versjonen. De har vel cdma-nett, ikke gsm, så vidt jeg husker. Også usikker på om lte-frekvensene er de samme som i skandinavia, men tror ikke de er det. Tror altså du vil sitte med katta i sekken. Men google det for å være sikker. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 hvor tidlig, og hvor mange telefoner trur dere ellos får inn? var en veldig god pris hos de:) Lenke til kommentar
baguett Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 hvor tidlig, og hvor mange telefoner trur dere ellos får inn? var en veldig god pris hos de:) Står 25 November, men tror skal ikke forundre meg om den datoen er litt feil, tipper iallefall at de får den inn før desember. Kontakt den for å høre hvor mange de får inn, står ikke noen info om det på nettsiden :] Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Er litt skeptisk til 16gb, men det blir sikkert 16gb fra dustinhome for meg. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Yes the price is final for the Samsung Galaxy Nexus. Sorry I picked the wrong item on eBay's catalog. This is not the Nexus S that was released last year, it is the new Samsung Galaxy Nexus. - cakalyasin Går alt etter planen har jeg en 32gb utgave ferdig momset med frakt for 4700,- Ser frem til det Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Yes the price is final for the Samsung Galaxy Nexus. Sorry I picked the wrong item on eBay's catalog. This is not the Nexus S that was released last year, it is the new Samsung Galaxy Nexus. - cakalyasin Går alt etter planen har jeg en 32gb utgave ferdig momset med frakt for 4700,- Ser frem til det Si fra om det blir til virkelighet, da vurderer jeg det samme. Lenke til kommentar
cosw Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Er denne fra ebay den samme som vil selges i norge? Manger det feks norsk på den? Da er det jo bare å bestille Lenke til kommentar
Stableford Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Er dette en 32 gb-versjon, men uten LTE? Den vil mao. funke greit her til lands? Hvor mange ulike varianter er det lansert av Galaxy Nexus? Endret 31. oktober 2011 av Stableford Lenke til kommentar
baguett Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Er dette en 32 mb-versjon, men uten LTE? Den vil mao. funke greit her til lands? Hvor mange ulike varianter er det lansert av Galaxy Nexus? Tror du må tilbake til 2002 for å finne telefoner med 32mb OT: ikke sikker, men tror kanskje det finnes 2 versjoner av nexus: GSM (med/uten LTE) og en med CDMA (med/uten LTE, brukes bare i amerika såvidt jeg vet) Men mindre telefonen skal selges for Verizon i USA er den grei å bruke i norge, skal gå ann å velge norsk selv om den opprinnelig er engelsk o.l. Endret 31. oktober 2011 av baguett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå