_Xorcist Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Prøvd endel med framework og vil ikke funke idag ser det ut som. Men kan du hjelpe meg å flashe 4.2 fra grunn av? Det var slik jeg fikk jellybean og det er den tryggeste måten syns jeg. Jeg har lastet ned offesiel 4.2 image for yakju fra google sin ftp: Factory Images "yakju" for Galaxy Nexus "maguro" (GSM/HSPA+) Sjekket på android system info og jeg har fremdeles yakju. Kan du hjelpe meg å flashe uten å roote? Må jeg ha radio/kernel og det dritten da? Har bare rootet en gang på en optimus 2x, og flashet denne galaxyen, så tror jeg blander mye sammen.' edit: Der funket framework greia, oppdaterer nå. Hvis jeg merker noe problemer, hadde det vært fint om noen kunne svare hvordan jeg flasher 4.2 image i tilfelle noe skulle skje Du gjør det på samme måte som da du flashet yakju. Det er bare et nyere image. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Mange med yakju som har fått beskjed om oppdatering? Jeg har ikke fått det ennå... Bor i Spania, men telefonen er kjøpt ulåst i Norge, så det skal vel ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hvis dere får beskjed om oppdatering ville jeg foreløpig ventet. Det er latterlig mye bugs i 4.2 Det er grunn til å tro at 4.2.1 kommer ut straks, og at det meste er fikset der. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg har hatt 4.2 noen dager, merker ikke noe problem, eller et har jeg; Jorte lar meg ikke legge til nye aktiviteter i kalenderen da den ikke finner noe kalendere sier den, men jeg kan se alle aktivitetene mine der, men regner med at det er et Jorte problem og vil bli fikset med en oppdatering. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hey! Er en god stund siden jeg drev med rooting, custom roms og den slags. Men tenker å legge inn et custom rom på nexusen min. Hva er den enkleste måten å gjøre det på per dags dato? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Latterlig mye bugs høres mye ut. Jeg har hatt 4.2 siden image ble tilgjengelig og har kun hatt noen mindre issues med bluetooth. Alt ok etter en restart. Ellers fungerer alt som før egentlig. Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Etter at jeg flasha til 4.2, opplever jeg av og til at telefonen brått kan finne på å gjøre en kjapp reboot ut av intet. Det er vel det eneste jeg har merka av bugs enn så lenge. Satser på at dette stopper når 4.2.1 slippes. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Har også hatt 4.2 siden midten av november. Har begynt å oppleve noen merkelige bugs de siste 2 dagene... 1. Skrudde av lyden (media), etter det klarte jeg ikke få den opp. Selve indikatoren kom opp, men ville ikke la seg endre. 2. Skrudde på Bluetooth, den koblet seg ikke til bilens (noe den har gjort, selv på 4.2), og jeg klarte ikke skru av BT igjen. Begge sakene fikset seg ved omstart. Min anbefaling er derfor å vente på 4.2.1, om man ikke synes deg er greit med daglig omstart for å ha en telefon hvor alt er som det skal være. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Mange med yakju som har fått beskjed om oppdatering? Jeg har ikke fått det ennå... Bor i Spania, men telefonen er kjøpt ulåst i Norge, så det skal vel ikke ha noe å si. Det nytter ikke at telefonen er kjøpt ulåst i Norge. Du må ha flashet til Yakju eller Takju for å få siste oppdatering så fort den slippes. Ellers vil du måtte vente et par-tre-fire måneder før samsung viderepusher oppdateringene til din Yakjuxw. Latterlig mye bugs høres mye ut. Jeg har hatt 4.2 siden image ble tilgjengelig og har kun hatt noen mindre issues med bluetooth. Alt ok etter en restart. Ellers fungerer alt som før egentlig. Samme opplevelse som deg. Har kun vært plaget med Blutetooth. Men det bruker jeg ikke så mye av uansett... Lenke til kommentar
Raging_Bull Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Har hatt 4.2 et par uker nå, og har ikke lagt merke til noen bugs i det hele tatt (bortsett fra desember, men det plager meg ikke:P). Nå bruker jeg riktignok ikke Bluetooth, men har ikke hatt en neste random restart (det hadde jeg forsåvidt ikke på 4.1 heller) Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Blir det flasha og lagt tilbake backup, kan det kanskje skape problemer? Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Det nytter ikke at telefonen er kjøpt ulåst i Norge. Du må ha flashet til Yakju eller Takju for å få siste oppdatering så fort den slippes. Ellers vil du måtte vente et par-tre-fire måneder før samsung viderepusher oppdateringene til din Yakjuxw. Samme opplevelse som deg. Har kun vært plaget med Blutetooth. Men det bruker jeg ikke så mye av uansett... Som jeg skrev har jeg yakju :-) Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 4.2.1 OTA link for takju er oppe på XDA nå: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1419170 Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 4.2.1 OTA link for takju er oppe på XDA nå: http://forum.xda-dev...d.php?t=1419170 Da ser jeg at desember er tilbake i kontakt event-kalenderen. Håper de andre feilene (jeg har oppdaget) også er luket bort. og takk for info. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 4.2.1 har kommet for yakju også på samme sted. Lenke til kommentar
baalzam Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 4.2.1 har kommet for yakju også på samme sted. Noen som har installert yakju 4.2.1 og som kan anmelde den kortfattet? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Noen som har installert yakju 4.2.1 og som kan anmelde den kortfattet? Har installert, fremdeles ingen problemer Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Noen som har installert yakju 4.2.1 og som kan anmelde den kortfattet? Såvidt jeg har forstått er det desember-fixen i People appen som er det primære her. Mulig at det er noen fixer på BT også. Jeg har ikke fått testet i bilen enda. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hey! Er en god stund siden jeg drev med rooting, custom roms og den slags. Men tenker å legge inn et custom rom på nexusen min. Hva er den enkleste måten å gjøre det på per dags dato? Litt avhengi av om hvor vidt du har root ifra før av eller ikke. Lenke til kommentar
baalzam Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Såvidt jeg har forstått er det desember-fixen i People appen som er det primære her. Mulig at det er noen fixer på BT også. Jeg har ikke fått testet i bilen enda. Si ifra når du har testa det ut, jeg har nemlig bestemt meg for å ikke oppdatere før blåtann er fiksa (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå