aBadMan Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Såeh jeg har et problem. Nexus'en min viser at den lader, men den er ikke koblet til ladern engang, noen andre som har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Har fått det problemet én gang. Forsvant da jeg restartet telefonen. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Såeh jeg har et problem. Nexus'en min viser at den lader, men den er ikke koblet til ladern engang, noen andre som har hatt dette problemet? Hadde det for 2 måneder tilbake. Det kom opp at den ladet når den lå på ryggen... Det gikk over for meg etter en uke! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Det er ofte et tegn på fuktskade/fukt/overledning i USB-kontakten. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Noen som er interessert i å Kjøpe en Nexus? Kjøpt på Komplett og har fortsatt garanti. Alt følger med. Lader er ikke original da min gikk i stykker og jeg fikk en uorginal fra Komplett. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Alt kommer ann på pris... Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Noen som er interessert i å Kjøpe en Nexus? Kjøpt på Komplett og har fortsatt garanti. Alt følger med. Lader er ikke original da min gikk i stykker og jeg fikk en uorginal fra Komplett. Hvor mye skal du ha for den da? Skader, riper etc? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hvor mye skal du ha for den da? Skader, riper etc? 1800 + Frakt. Ingen skader/riper. Kjøpt i April på komplett.no. Telefonen er meget bra stand Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Er det noen av dere som har bestilt noe sånn som dette? Kunne tenke meg litt mer batteritid uten at mobilen blir feitere, og det er jo ikke akkurat dyrt. Ser litt jalla ut da... Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Er det noen av dere som har bestilt noe sånn som dette? Kunne tenke meg litt mer batteritid uten at mobilen blir feitere, og det er jo ikke akkurat dyrt. Ser litt jalla ut da... Bestilte akkurat dette batteriet i august, men det kom aldri. Fikk pengene refundert, så ikke noe tap, men kan dessverre ikke uttale meg om hvordan det funker Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Tok sjansen og bestilte det jeg. Så får vi håpe at det virker og ikke eksploderer i hånda mi. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Tok sjansen og bestilte det jeg. Så får vi håpe at det virker og ikke eksploderer i hånda mi. Hadde vært fint om du kunne skrevet om den funker, hvis du får den såklart! Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Tok sjansen og bestilte det jeg. Så får vi håpe at det virker og ikke eksploderer i hånda mi. Bestillte et sånn for en tid tilbake, elendig kvalitet, holdt strømmen bra til 60% så raste den nedover , bestillte samsung sitt extended orginale istedet med bak cover Endret 10. november 2012 av BUGS_Y Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hm. Skuffende greier. Hva koster det originale, og hvor fra? Hvordan har det fungert for deg? Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Android 4.2 OTA for takju er tilgjengelig! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1988903 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Mer oversiktlig artikkel enn virvarret hos xda: http://www.androidpo...exus-right-now/ Endret 13. november 2012 av Klykken- Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Da får man oppdatere til 4.2 i ettermiddag da. Ser jo ikke ut til å bli noen Nexus 4 med det første så. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Da var den inne. Artig artig. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Så da kommer 4.2 for yakju om litt? Noen som allerede har fått den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå