oj88 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Fant ut av det. Var faktisk en "feil" i APN-innstillingene. Puttet SIM-kortet i HTC Desire, og kopierte innstillingene. Tipper var lagt inn slik for å gjøre det vanskelig å dele internett-tilkoblingen (de vil jo gjerne ha ekstra betalt for slike ting). Trodde uansett deling av nett burde fungere så lenge nettet fungerer fint på telefonen... Vel, nå fungerer det både på telefonen og andre enheter. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Der har visst min nexus slutta å lade. Plagsomt. Ser ut til at den lader når den er av.. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Der har visst min nexus slutta å lade. Plagsomt. Ser ut til at den lader når den er av.. Det er en del andre som har hatt samme problemet. Det står tidligere i tråden at problemet skyldes en fuktskade ved ladeporten (en svakhet ved Gnex), og at det koster ca 1000 kr å reparere den. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Nja, er liksom veldig usikker. Nå lader den nemlig igjen. Og den lader når den er av. Og den lader ikke ved hjelp av pogo-pinsa heller. Veldig frustrerende. Fukt skal det ikke være noe av, men var mye lo der inni som jeg har fått ut nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Nexus'en min ble bricked i kveld uten at jeg gjorde noe. Skulle bare reboote da en widget låste seg, men mobilen vil ikke slå seg på igjen. Nå reagerer den ikke på lading, pc-en vil ikke registrere usb-tilkobling og recovery mode vil ikke slå seg på heller. Den har aldri vært rootet, så det er ikke problemet. Prøvde et par ting etter å ha googlet, nå er siste håp at den virker etter å ha ligget en natt uten batteri. Ganske irriterende at ting bare slutter å virke uten at man gjør noe. Kanksje det er karma, bestilte en Note 2 før helgen. Men lærepengen er altså å aldri slå av nexusen, den kan altså brickes helt uten at man gjør noe... Endret 28. oktober 2012 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Kommer Android 4.2 til Galaxy nexusen ? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 ja, helt garantert. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Galaxy Nexus får nok alle oppdateringer et par år til.. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Der har visst min nexus slutta å lade. Plagsomt. Ser ut til at den lader når den er av.. Jeg hadde samme problem, jeg kjøpte bare en ny mikro-usb-kabel på Clas Ohlson og har ikke hatt problemer siden. Verdt å teste! Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Min har faktisk roa seg nå. Fikk "rensa" pluggen en god del, og prøvd litt forskjellige kabler da jeg har en god del... Og nå både lader den og godtar USB-tilkobling til maskin Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Har nå tenkt å flashe fra yakjuxw til yakju, da Samsung bruker inderlig lang tid på 4.1.2, noe ejg er sikker på de kommer til å gjøre med 4.2 også. Har link til hvordan jeg tar backup fra adb, og til hvordan jeg flasher. Men så paranoid som jeg er (har brent meg før), så lurer jeg på om det er noen her som har en god anbefaling av en link jeg kan bruke. Orker heller ikke å lete langt bak i tråden på jakt etter en link, så hadde vært fint om noen ga meg en fin og brukbar link Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Min har faktisk roa seg nå. Fikk "rensa" pluggen en god del, og prøvd litt forskjellige kabler da jeg har en god del... Og nå både lader den og godtar USB-tilkobling til maskin Står en del om dette på div forum, det som har funket for de fleste inkludert meg selv er å meget forsiktig bende den fliken inne i USB kontakten bittelitt opp. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Morsomt nytt GN-card som viser distansen du har gått/beveget deg iløpet av en måned har dukket opp. Riktignok ikke 100% nøyaktig, men morsomt likevel. Den henter forøvrig informasjonen herifra: https://maps.google....y/b/0/dashboard Endret 1. november 2012 av Klykken- 1 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Nei, ikke akkurat veldig nøyaktig. I følge denne var jeg 15 timer på jobb denne uken... og 4 timer i snitt. i juli jobbet jeg vist ikke. Jeg har heller ikke brukt mer enn 35 timer hjemme, mot hele 39 timer ute... hmm, ingen av de talla er i nærheten av hva de burde ha vært... jaja. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Noen som har hørt noe ang oppdatering til 4,2? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Noen som har hørt noe ang oppdatering til 4,2? AOSP til 4.2 blir sluppet 13.nov så jeg antar sterkt at det blir en dato i etterkant av den 13. Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Noen som har erfaring med mytrendyphone.no? Klarte å miste telefonen i flisgulvet så skjermen knuste. Ikke så ille at det ikke går an å bruke den, men nok til at det er plagsomt. Har ikke lyst til å bytte ut denne telefonen med det første, og ser at mytrendyphone.no tilbyr skjermreparasjon for ca. 1500,-. Eller kanskje det er bedre å kjøpe ny skjerm og prøve å bytte den selv? Har hørt at dette ikke skal være så vanskelig. Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Jeg byttet faktisk min skjerm i går, selv. Jeg har ingen erfaring med å fikle med småelektronikk, men dette gikk veldig fint. Brukte denne videoen som referanse for å se hvordan jeg skulle ta den fra hverandre og sette den sammen: http://www.youtube.com/watch?v=6sD6LRfJHSk Endret 5. november 2012 av Klaymen Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Takk for svar, Klaymen. Da tror jeg nok jeg skal kunne greie å gjøre det selv. :-) Lenke til kommentar
Roald! Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hvor er det best og billigst å kjøpe ny skjerm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå