Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis Google holder det de lovte på I/O 2012, så skal alle produsenter få nye versjoner av Android maks 3 måneder før lansering, så produsentene kan utvikle egne grensesnitt for mobilene sine og teste Android versjonene på modellene sine.

Det vil vel da bety at Samsung vil ha maks 3 måneder på seg til å teste nyere versjoner av Android før de slipper den til GN brukerne med Yakjuxw.

Lenke til kommentar

Hvis Google holder det de lovte på I/O 2012, så skal alle produsenter få nye versjoner av Android maks 3 måneder før lansering, så produsentene kan utvikle egne grensesnitt for mobilene sine og teste Android versjonene på modellene sine.

Det vil vel da bety at Samsung vil ha maks 3 måneder på seg til å teste nyere versjoner av Android før de slipper den til GN brukerne med Yakjuxw.

Det er vel mer et løfte fra Google sin side, Samsung (evt. andre produsenter) lover ingenting om å gjøre versjonene klare iløpet av de 3 månedene. Er såklart lite sannsynelig at de kommer til å bruke mye mer tid enn 3 måneder på å gjøre versjonene sine klare.

Lenke til kommentar

Merkelig følelse. Galaxy Nexus tror jeg er den første smarttelefonen jeg har hatt i over 1 år uten at jeg vil bytte den ut. Vanligvis er jeg møkklei telefonen etter 1 år, samt at det som regel har kommet noe nytt som gjør det verdt å oppgradere telefon.

Men slik det ser ut nå ser jeg absolutt ingen grunn til å skifte telefon, selv ikke ryktene til den/de neste Nexus-telefonen(e) får meg lyst til å bytte. Galaxy Nexus har rett og slett alt man trenger, synes jeg.

Men vi får se ut på nyåret om det er noe spennende som kommer, akkurat nå frister engang ikke Galaxy S3 :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Føler det samme. Nexus er den beste mobilen jeg har tatt i. Eneste lille minus på min er at jeg har fått en noe løs mini-jack inngang, som mest sannsynlig skyldes at jeg har syklet mye med propper/hodetelefoner tilkoblet mens den har ligget i lomma.

Lenke til kommentar

Da er det vel bare å vente i spenning på 4.1.2

På Nexus 7 får man nå (ifølge ryktene) muligheten til å kjøre hjemskjerm i landskapsmodus.

Håper det samme blir realitet for oss :-)

Ingen lansdskapmodus i hjemskjerm modus nei... ellers ser alt stort sett likedan ut som 4.1.1 ikke testet batteribruk enda :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...