Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer denne med LTE i norge? Syns det er litt kjipt med bare 3g når det er en telefon jeg skal ha i mange år fremover :/

"Mange"? Som i 4-7 år? Jeg ser vel for meg å ha min neste mobil, som høyst sannsynlig blir denne, i maks to år. Og det er vel omtrent dobbelt så lenge som "folk flest" har en mobil nå om dagen.

Lenke til kommentar

Noen som ser logikk bak bare 16GB release her? Har aldri brukt mye plass på mobilen, så bryr meg ikke så veldig, men det er det definitivt andre som gjør...

Gleder meg uansett stort til å få denne i hus. Mistet min SII for to mnder siden. :\

Alt handler om produksjonskostnad, samt kaaanskje en liten mulighet for å lokke brukerne til å bruke cloud-tjenester. Jeg er ikke happy...

Lenke til kommentar

Jeg regner også alltid med å ha en ny mobil i opptil to år, men det tar alltid ganske nøyaktig et år før den er skiftet ut. Det er for mye nytt og spennende som kommer hele tiden. Herlig at det er så stor konkurranse på mobilmarkedet. :)

Dette høres merkelig kjent ut... :) 9-12 måneder mellom hver nye mobil som regel.

Lenke til kommentar

Jeg syns alltid jeg har mobiler lenge... men sjekket nå, min nexus one er faktisk ikke veldig gammel :p

Jeg tror faktisk aldri jeg har hatt en telefon lengre enn min N1... kjøpte den da den var helt ny, fra USA.

synes faktisk den fungerer bra til det meste enda, med android 2.3.5 miui og a2sd+ - men kommer til å bytte nå før jul ja :D

(Så tror jeg nok jeg har hatt litt flere enn gjennomsnittet, samt at jeg arvet den første fra min far temmelig tidlig, type 1997 tror jeg)

Endret av bufodill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...